AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #1 Skrevet 2. april 2014 Eg nådde frikortgrensa mi for noen veker siden,og har mottat frikoret,men jeg har penger til gode. Det er nærmere 300 og det er registert hos de.Det kan jeg se inne på siden(mine egenandeler),men jeg får de jo aldri. Noen andre som har opplevd dette? Anonymous poster hash: bbd1c...a73
mandel92 Skrevet 3. april 2014 #2 Skrevet 3. april 2014 Jeg har 415 kr til gode, fikk frikort for litt under en måned siden, enda ikke fått noe penger. Men vil anta at det tar ganske mange uker før pengene kommer på konto, så om de ikke kommer innen noen uker kan du jo ringe til helfo å høre.
*Frida* Skrevet 3. april 2014 #3 Skrevet 3. april 2014 Det tar et par veker. Trur det er for å sikre at du ikkje har betalt meir egenandel i tida mellom frikortgrensa er nådd, og du har mottatt sjølve frikortet. Men pengane kjem, så lenge dei er registrert.
Gjest Blomst83 Skrevet 3. april 2014 #4 Skrevet 3. april 2014 Helfo har utbetaling den femte og tyvende i hver måned.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #5 Skrevet 7. april 2014 Eg fikk ikke penger i dag.Er det flere som skulle ha fått som ikke fikk? Prøvde å ringe helfo 3 ganger,men samtalen ble bare brutt etter at eg hadde stått i kø en stund,så da ga eg opp.Blir så dyrt Anonymous poster hash: bbd1c...a73
mandel92 Skrevet 7. april 2014 #6 Skrevet 7. april 2014 Har heller ikke fått enda, men kommer nok snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå