AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #1 Skrevet 2. april 2014 Sitter å ser på TV2 Zebra og Fjorden Cowboys. Noen flere som ser? Hva syntes dere? Anonymous poster hash: 6d00a...a66
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 2. april 2014 #3 Skrevet 2. april 2014 Dei er originaler på tv, men heilt ordinære i kvardagslivet i samfunn rundt fjordane på vestlandet, altså typen mannfolk. *ventar på ei sossejente som kjem med ordet "harry"*
Petra75 Skrevet 3. april 2014 #5 Skrevet 3. april 2014 Dei er originaler på tv, men heilt ordinære i kvardagslivet i samfunn rundt fjordane på vestlandet, altså typen mannfolk. *ventar på ei sossejente som kjem med ordet "harry"* Den typen er vel ganske ordinær ellers ute på landet også, men muligens ikke i byene Og man kan vel trygt si at de er ganske harry (og jeg er ingen sossejente), men de er da seg sjøl fullt ut. Og jeg må si at Lothepus har noe ved seg. Kul fyr!
Sirah Skrevet 3. april 2014 #6 Skrevet 3. april 2014 Jeg syntes serien er kjempekul jeg også! Men ja, de er harry og jeg er ingen sossejente
Gjest Hinkelpinkel Skrevet 3. april 2014 #7 Skrevet 3. april 2014 Dei er originaler på tv, men heilt ordinære i kvardagslivet i samfunn rundt fjordane på vestlandet, altså typen mannfolk. *ventar på ei sossejente som kjem med ordet "harry"* Lurer veldig på kor på Vesltlandet du har vert. 1
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 3. april 2014 #8 Skrevet 3. april 2014 Lurer veldig på kor på Vesltlandet du har vert. Eg har vore akkurat der dei bur opptil fleire gonger. Pluss at eg bur i fjordane rundt
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #9 Skrevet 3. april 2014 Dei er originaler på tv, men heilt ordinære i kvardagslivet i samfunn rundt fjordane på vestlandet, altså typen mannfolk. *ventar på ei sossejente som kjem med ordet "harry"* Nei alvorlig talt. Jeg er godt kjent med omgangskretsen til disse karene og samboeren min og hans vennegjeng kjenner de karene der. Og min samboer og hans vennegjeng er helt vanlige folk som også synes de fjorden cowboysgutta er originale og artige. Snakk om å generalisere. Anonymous poster hash: b604c...bf8 1
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 3. april 2014 #10 Skrevet 3. april 2014 Nei alvorlig talt. Jeg er godt kjent med omgangskretsen til disse karene og samboeren min og hans vennegjeng kjenner de karene der. Og min samboer og hans vennegjeng er helt vanlige folk som også synes de fjorden cowboysgutta er originale og artige. Snakk om å generalisere.Anonymous poster hash: b604c...bf8 Mhm, eg veit kva eg snakkar om. Eg har maaaaange slike kameratar. Akkurat slik som desse. Det er ikkje generalisering i det heile tatt.
Gjest Hinkelpinkel Skrevet 3. april 2014 #11 Skrevet 3. april 2014 Eg har vore akkurat der dei bur opptil fleire gonger. Pluss at eg bur i fjordane rundt Merkelig.. Eg har ikkje møtt noken som er slik, og eg kjeme og frå fjordane rundt 1
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 3. april 2014 #12 Skrevet 3. april 2014 Merkelig.. Eg har ikkje møtt noken som er slik, og eg kjeme og frå fjordane rundt Det er no veldig merkeleg at de ikkje trur meg. Eg har mange vener som er akkurat som desse to cowboyane. Grunnen till at desse er "originaler" er at dei er på tv og heile Noreg får sjå dei. Det finst slike folk mange plassar.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #13 Skrevet 3. april 2014 Mhm, eg veit kva eg snakkar om. Eg har maaaaange slike kameratar. Akkurat slik som desse. Det er ikkje generalisering i det heile tatt. Da må det være deg og din gjeng som er noen skikkelig harrytasser. Helt latterlig at du skal merke alle som kommer fra små steder på vestlandet til å være noen tullinger som de Fjorden Cowboys. Faktisk helt idiotisk. Anonymous poster hash: b604c...bf8 1
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 3. april 2014 #14 Skrevet 3. april 2014 Da må det være deg og din gjeng som er noen skikkelig harrytasser. Helt latterlig at du skal merke alle som kommer fra små steder på vestlandet til å være noen tullinger som de Fjorden Cowboys. Faktisk helt idiotisk. Anonymous poster hash: b604c...bf8 Les innlegga mine! Heile poenget mitt er at dei er ikkje tullingar!! Herregud, altså!
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #15 Skrevet 3. april 2014 Les innlegga mine! Heile poenget mitt er at dei er ikkje tullingar!! Herregud, altså! Da må du virkelig prøve å forklare deg på nytt igjen, fordi det jeg leser ut av innleggene dine er at "alle"menn på småsteder på vestlandet er som de karene der, noe de absolutt IKKE er. Anonymous poster hash: b604c...bf8 2
Sirah Skrevet 3. april 2014 #16 Skrevet 3. april 2014 Da må du virkelig prøve å forklare deg på nytt igjen, fordi det jeg leser ut av innleggene dine er at "alle"menn på småsteder på vestlandet er som de karene der, noe de absolutt IKKE er. Anonymous poster hash: b604c...bf8 Da leser ikke vi samme innlegg...... 1
_Aries Skrevet 3. april 2014 #17 Skrevet 3. april 2014 (endret) Da må du virkelig prøve å forklare deg på nytt igjen, fordi det jeg leser ut av innleggene dine er at "alle"menn på småsteder på vestlandet er som de karene der, noe de absolutt IKKE er. Anonymous poster hash: b604c...bf8 Det var da vel absolutt ikke det som ble skrevet.. Jeg tolket det som at disse er langt fra så ekstreme som mange tror, det er mange sånne i bygdene rundt om. Det står ikke en plass at hun mente alle var sånn. Edit: Jeg er forøvrig enig med Stjerner og planeter, det er mange (mange betyr ikke alle) som er sånn. Jeg kjenner også flere av den typen Endret 3. april 2014 av _Essx
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #18 Skrevet 4. april 2014 Artige de der. Er nabo med han ene. Anonymous poster hash: 7e15c...a8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå