AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #1 Skrevet 2. april 2014 Hei! Er det noen som vet om et sted i Trondheim hvor de kan sminke "drag-queens" i Trondheim på en god måte? Jeg har ikke noen venninner som kan gjøre det, så håpet det muligens var ett sted man kunne få gjort det "proft"? Anonymous poster hash: 7e910...2f5
Sphynx Skrevet 3. april 2014 #2 Skrevet 3. april 2014 Er så mange som spørr om dette... Det er ingen som jobber som dragsminkør. Kan du ikke bare bli venn med andre queens? Eventuellt lære å gjøre det selv? Er kjempemasse videoer på nett jo! Alle transer/queens jeg kjenner gjør sminken sin helt selv.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #3 Skrevet 3. april 2014 Er så mange som spørr om dette... Det er ingen som jobber som dragsminkør. Kan du ikke bare bli venn med andre queens? Eventuellt lære å gjøre det selv? Er kjempemasse videoer på nett jo! Alle transer/queens jeg kjenner gjør sminken sin helt selv. Takk for svar! Men, hvor stor forskjell er det på å sminke en mann og en dame? Er det ikke mulig å få noen som sminker damer til å sminke menn? Anonymous poster hash: 7e910...2f5
Zinnia Skrevet 3. april 2014 #4 Skrevet 3. april 2014 Hun Heidi Larsen virker jo veldig dyktig på effekter og "ekstremsminke", holder ikke hun til i Trondheim? Du kan jo høre om hun tar den type oppdrag.
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2014 #6 Skrevet 3. april 2014 Hun Heidi Larsen virker jo veldig dyktig på effekter og "ekstremsminke", holder ikke hun til i Trondheim? Du kan jo høre om hun tar den type oppdrag. Er nok bare å ringe Heidi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå