Kong Skrevet 2. april 2014 #1 Skrevet 2. april 2014 Pcen til sambo har låst seg helt. Når han slår den på kommer det bare en grå oppstartskjerm med apple merke og et roterende hjul. Jeg har prøvd sikker oppstart, men det fungerer ikke. Sambo ringte til applestore tidligere idag, og de sa at hardisken kunne være ødelagt. Jeg nekter å tro at en pc som funget helt fint helt fram til i morges plutselig skal være ordentlig ødelagt. Det må da finnes en måte å fikse dette på hjemmefra? Setter pris på all hjelp.
dillyduzit Skrevet 2. april 2014 #2 Skrevet 2. april 2014 https://discussions.apple.com/thread/3946743?start=0&tstart=0 Det høres ut som det er disken som er gåen, eller at det ligger noe feil i forhold til programmeringen. Husk også at Safe Boot kan ta mye, mye lenger tid enn normalt. også, bare sånn for min egen del, pc er ikke mac. Sorry
vesla86 Skrevet 2. april 2014 #3 Skrevet 2. april 2014 Da harddisken min var gåen dukket det opp et spørsmålstegn på den grå skjermen, du har ikke det? En ting som går an å prøve er å resette PRAM: hold inne alt, cmnd, p og r under oppstart og hold dem inne til oppstartslyden har vært to ganger. Slipp så knappene, så skal den starte opp igjen. Verdt et forsøk 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå