AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #1 Skrevet 2. april 2014 Ofte i store parfymerier (f.eks. sephora, eller kjøpesentere) har de forskjellige stander til hvert sminke merke, og som oftes en liten sminkeavdeling. Er det slik at man bare kan spørre om de kan sminke deg og gi noen tips? Er det uhøflig om man ikke kjøper noe? Må man evt kjøpe noe også viser de hvordan produktet funker eller hva? Er det vanlig å spørre om å bli sminket slike steder? Har veldig lyst til å få noen tips siden jeg for tiden føler jeg sminker meg veldig likt, og ikke vet helt hva som kler annsiktet mitt, hadde vært fint å få noe input. Men jeg synes det er litt grenseoverskridende å be om det på slike steder, fordi jeg føler jeg MÅ kjøpe noe (kan jo selvfølgelig hende jeg kommer til å kjøpe noe hvis jeg synes det er bra) og heller ikke helt vet hvordan "etiketten" er slike steder. Anonymous poster hash: 03997...ebb
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #2 Skrevet 2. april 2014 sminkemerke* Anonymous poster hash: 03997...ebb 1
Madelene B Skrevet 2. april 2014 #3 Skrevet 2. april 2014 Du kan selvsagt spørre om sminketips. Det er ikke uhøflig om du ikke kjøper noe. Er nok en del som spør.
langbein86 Skrevet 6. april 2014 #4 Skrevet 6. april 2014 Ville aldri ha blitt sminket på sånne steder. Tenk på alle som har hatt de kostene i ansiktet, brukt den samme mascaraen og den samme lebestiften
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #5 Skrevet 6. april 2014 Ville aldri ha blitt sminket på sånne steder. Tenk på alle som har hatt de kostene i ansiktet, brukt den samme mascaraen og den samme lebestiften Slik tenker jeg også. Lar aldri noen påføre produkter på meg uten at jeg har sett hva det er. Det samme gjelder brudesminke i frisørsalonger. Husker min frisør-venninne selv innrømmet at de bruker de samme produktene på alle bruder de skulle sminke etter oppsetning av hår. Det hun viste meg var en bag full av halvmøkkete sminke fra billigmerker som Isadora,H&M,Maybelline osv... Anonymous poster hash: fe30b...f5e 1
HHH Skrevet 6. april 2014 #6 Skrevet 6. april 2014 Ville aldri ha blitt sminket på sånne steder. Tenk på alle som har hatt de kostene i ansiktet, brukt den samme mascaraen og den samme lebestiften de har jo nye koster på nye personer.. her snakker jeg jo om makeupartister på mac, este lauder og chanel. Ikke en skitten frisør..
Adhara Skrevet 6. april 2014 #7 Skrevet 6. april 2014 Men desinfiserer de ikke kostene sine/sminken mellom hver kunde?? Trodde det var helt vanlige på sånne butikker jeg.
Veronica29 Skrevet 6. april 2014 #8 Skrevet 6. april 2014 Jobber i parfymeri selv, og hos oss steriliserer vi produkter og verktøy før vi bruker det på hver kunde. Man kan selvfølgelig be om enkle tips og råd gratis. Vil du få lagt en full makeup med veiledning, så håper nok selgeren at du kjøper med deg ett produkt eller to, da selger legger ned mye tid for å hjelpe deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå