Gjest Pterodactylkake Skrevet 6. juni 2004 #1 Skrevet 6. juni 2004 http://www.superbrazilian.net/Ana_De_Biase.../images/021.jpg
Tigerlily Skrevet 6. juni 2004 #3 Skrevet 6. juni 2004 tok meg selv i å tenke unaturlig hårvekst pga spiseforstyrrelse jeg... men rumpa var flott, da
Gjest Pterodactylkake Skrevet 6. juni 2004 #4 Skrevet 6. juni 2004 håret. Muligens sett i et dårlig lys. Hørte jeg noen si brazilian?
Gjest gjest1 Skrevet 6. juni 2004 #5 Skrevet 6. juni 2004 Ja, det er nok lyssettingen. Ikke særlig flatterende. Ellers var den jo fin å se på.
Tusenfryd Skrevet 6. juni 2004 #7 Skrevet 6. juni 2004 Det var en pen rumpe. Hva skulle være ekkelt med den? Dunene? DA begynner ting å ta litt VEL av!
Gjest Lea Skrevet 6. juni 2004 #8 Skrevet 6. juni 2004 Hvis dere hadde sett godt etter og fått noen til å belyse bakendene deres litt, så hadde dere kanskje oppdaget at det finnes dun på de fleste kropper (og stumper). Dersom dunene er så lyse som dette, så vil jeg tro at det er et minimalt problem. Dette hår-hysteriet tar jo helt av.
Saeria Skrevet 6. juni 2004 #9 Skrevet 6. juni 2004 Naturlig, men kanskje ikke så flatterende belysning.
Gjest Poirot Skrevet 6. juni 2004 #10 Skrevet 6. juni 2004 Hvis dere hadde sett godt etter og fått noen til å belyse bakendene deres litt, så hadde dere kanskje oppdaget at det finnes dun på de fleste kropper (og stumper). Mennesker (både kvinner og menn) har like mange hår på kroppen som aper. Men de er tynnere og kortere, så de synes ikke så godt.
Gjest Anonymous Skrevet 6. juni 2004 #11 Skrevet 6. juni 2004 Flott rumpe, men det kan godt være at det er en mannerumpe.... Kunne svært gjerne tenkt meg en slik en ja.
LilleSol Skrevet 6. juni 2004 #12 Skrevet 6. juni 2004 Syntes det var litt mye jeg, men det er min mening. Orker ikke en ny kroppshårdebatt 8) Alle mener forskjellig. og det er derfor jeg vokser omtrent hele meg :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 7. juni 2004 #13 Skrevet 7. juni 2004 Det der er jo helt naturlig! Hadde de vært sorte hadde saken vært en annen, men det er jo bare lyset som gjør at de synes så bra. Hva er galt med litt dun på rompa? Alle har jo egentlig det.
tenker Skrevet 7. juni 2004 #14 Skrevet 7. juni 2004 Tror ikke jeg er noe bedre sjøl Og ærlig talt: vokse dunene på rompa?! Så fort jeg har fjernet hår en gang ett sted, uansett om jeg vokser eller barberer, så kommer de svartere og mer stikkende tilbake. Hvis noen har svarte hår på rumpa, kan man begynne å snakke om mannerumpe...
starie Skrevet 7. juni 2004 #15 Skrevet 7. juni 2004 Hadde jeg hatt så mye hår (dun eller ei, lyst eller mørkt) så hadde jeg garantert fjernet det. Det gjør meg ikke at andre har så mye dun, men jeg hadde brydd meg om det selv.
Gjest Cuddly Skrevet 7. juni 2004 #16 Skrevet 7. juni 2004 Ikke i nærheten av ekkelt en gang! Det får da være måte på
Gjest Lizbet Skrevet 7. juni 2004 #17 Skrevet 7. juni 2004 Med tanke på at denne dama var ganske brun og at lyssettingen nok fremhevet dunene ville jeg ikke trodd dette var så uvanlig. Litt mer enn normalt mulig. Jeg aner ikke. Men man har da visserlig dun over hele kroppen. Trodde jeg.....
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 7. juni 2004 #18 Skrevet 7. juni 2004 Skjermen min er kjempe dårlig, så ikke noen särlig detaljer her nei! Men jeg synes den var kjempe digg!
Usikker Skrevet 7. juni 2004 #19 Skrevet 7. juni 2004 Synes g-streng-trusa var det ekleste jeg da............ synes ikke g-streng er noe pent i det hele tatt, ikke på noen......... :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå