AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #1 Skrevet 2. april 2014 Hei! Er det noen som vet hvordan man fjerner bursdagsvarslingene som vises på innloggingsskjermen på Windows 8? Dette kommer jo fra kalenderen, som er koblet opp til mailadressen min - som OGSÅ var msn-brukeren min for maaaange år siden, og nå viser det seg at alle kontakter jeg noen gang har hatt på msn dukker opp i kalenderen (har også slettet alle kontakter lagret på e-postkontoen, men det hjelper ikke). Har også fjernet alt på "Personer", men likevel forsvinner det ikke. Er liksom ikke så interessert i å vite når kåtmann46 som fant msn min gjennom Nettby har bursdag. Noen som har peiling på dette? Anonymous poster hash: d37aa...010
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #2 Skrevet 2. april 2014 Hei! Er det noen som vet hvordan man fjerner bursdagsvarslingene som vises på innloggingsskjermen på Windows 8? Dette kommer jo fra kalenderen, som er koblet opp til mailadressen min - som OGSÅ var msn-brukeren min for maaaange år siden, og nå viser det seg at alle kontakter jeg noen gang har hatt på msn dukker opp i kalenderen (har også slettet alle kontakter lagret på e-postkontoen, men det hjelper ikke). Har også fjernet alt på "Personer", men likevel forsvinner det ikke. Er liksom ikke så interessert i å vite når kåtmann46 som fant msn min gjennom Nettby har bursdag. Noen som har peiling på dette? Anonymous poster hash: d37aa...010 Gå inn på kalender Hold inne Windows-tasten og trykk bokstaven C Instillinger Alternativ Fødselsdagskalender Anonymous poster hash: 51a90...bd1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #3 Skrevet 2. april 2014 Hei! Er det noen som vet hvordan man fjerner bursdagsvarslingene som vises på innloggingsskjermen på Windows 8? Dette kommer jo fra kalenderen, som er koblet opp til mailadressen min - som OGSÅ var msn-brukeren min for maaaange år siden, og nå viser det seg at alle kontakter jeg noen gang har hatt på msn dukker opp i kalenderen (har også slettet alle kontakter lagret på e-postkontoen, men det hjelper ikke). Har også fjernet alt på "Personer", men likevel forsvinner det ikke. Er liksom ikke så interessert i å vite når kåtmann46 som fant msn min gjennom Nettby har bursdag. Noen som har peiling på dette? Anonymous poster hash: d37aa...010 For å fjerne en kontakt/person: Personer (du ser gjerne bare bilder av diverse kontakter på den flisen) Klikk på kontaktens navn (da skal "kontaktinformasjon" dukke opp) Høyreklikk Slett Anonymous poster hash: 51a90...bd1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #4 Skrevet 2. april 2014 Ikke en gang et takk. Jaja... Utakknemlighet er KGs lønn. Anonymous poster hash: 51a90...bd1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #5 Skrevet 2. april 2014 Ikke en gang et takk. Jaja... Utakknemlighet er KGs lønn. Anonymous poster hash: 51a90...bd1 Er jo ikke sikkert personen som spurte har lest det enda da, hørt om litt tålmodighet? Anonymous poster hash: 51893...13e
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #6 Skrevet 2. april 2014 Er jo ikke sikkert personen som spurte har lest det enda da, hørt om litt tålmodighet? Anonymous poster hash: 51893...13e Nettopp! Fikk ikke sjekket om noen hadde svart før nå. Gå inn på kalender Hold inne Windows-tasten og trykk bokstaven C Instillinger Alternativ Fødselsdagskalender Anonymous poster hash: 51a90...bd1 TUSEN TAKK! Nå ble livet litt enklere her. Anonymous poster hash: d9992...355 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå