Gå til innhold

Forlovernes dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi ble begge drukket ut i helgen, hver for oss - men møttes hjemme i lune omgivelser utpå natten. Søndagen hadde vi for oss selv og da snakket vi om det som her er tema.

Skal vi gi forloverne våres en dag - som takk for arrangementet?

Noen som vet om dette er vanlig?

:P tre uker igjen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var toastmaster i et bryllup, og ble etterpå invitert sammen med forloverne og partnere på middag en lørdagskveld og det synes jeg var kjempehyggelig : )

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei, synes egentlig ikke det. Det er vel forlovernes måte å vise dere at dere betyr mye for de, og tror nok ikke at de forventer noe tilbake. Men om dere inviterer de på middag hjemme hos dere setter de sikkert pris på.

Fortell litt om utdrikningslaget ditt da - jeg ble nemlig også drukket ut i helgen... ;)

Skrevet

Hei!

Jeg tror heller ikke at forloverene forventer noe...jeg gjør iallefall ikke det...

Men det hadde vært gøy å høre om utdrikkingslagene deres :D ...

Skrevet

OK - jeg skal fortelle.

Jeg hadde fått beskjed av hans forlover at jeg ikke burde sove naken natt til lørdag - om jeg ikke var interessert i å vise alle kroppen min.

Vi sov som vanlig tett omslynget av hverandre og 06:30 braser det inn en gjeng menn og vi får en trumpet fanfare rett i øre. Skrekk og gru - gjett at jeg skvatt! Helt i ørska fikk han lov å kle på seg de nærmeste klærne sine og ta litt vann i håret. På trappen fikk han på seg en gassmaske slik at han ikke skulle se.

Vel, så var jeg igjen alene...

Gikk en tur med bikkja og fant ut at det var helt unødvendig å stå opp så tidlig på en lørdag. Gikk og la meg igjen men hørte plutserlig at det var noen på kjøkkenet. Det var fetteren til min kjære som kom for å hente bikkja, de skulle vist passe den i helgen. Ja ja, det var jo greit. Fulgte han til bilen og GIKK Å LA MEG IGJEN! Jeg er ganske morgen gretten og hadde lyst til å sove mere.

Min forlover hadde spurt om jeg kunne bli med henne etter jobben og se etter kjole til henne. Vi skulle møtes etter kl 14:00.

Kl 11:30 ringte det på døren. Der stod hun og en anne venninde - og de ville dresse meg opp. Jeg fikk på meg 80 talls klær og de satt opp håret mitt i Grorud palme og med stor pannelugg. Grøss som jeg så ut!

Det bar avgårde inn til sentrum i bil - jeg fikk en treningsflaske med ukjent innhold (sterkt) og på Aker Brygge traff jeg alle de andre jentene.

Vi ble derfra kjørt i maxi taxi ut til en gård ute i skogen like ved Sandvika - hvor det var flere aktiviteter.

http://www.dynamicevents.no

Der var vi med på: Bom fighting, Gladiator kamp, Kjempeboksing, pistol skyting og sumobryting. Jeg måtte gjøre alt to ganger fordi vi var ulikt tall med deltagere på hvert lag. SLIIIITSOMT!

Jentene var hele tiden svært opptatt av å få i meg mest mulig alkohol og jeg fikk f... ikke lov å drikke noe uten. Tilbake på Aker Brygge skulle jeg vaske frontruter på drosjene for 5,- og pusse briller for 2,-

det var ikke veldig lett, ettersom at de aller fleste var turister eller utlendinger som ikke skjønte hva som var vitsen.

Så bar det opp på Royal Christiania hotel, hvor de hadde leid en suite.

Der fikk jeg gaver som jeg skulle gjette hvem som hadde gitt og hvorfor, hele tiden måtte jeg drikke Jägermeister om jeg gjettet feil. Fikk fremdeles ikke noe uten alkohol. Vi satt og skravla litt om gamle dager og så måtte jeg i bade karet. Fikk på meg badedrakt og med meg sprit. Der fikk jeg et knippe ballonger, hvor de hadde skrevet navnet på alle de viste jeg hadde vært forelsket i. Måtte fortelle historien om disse og sprekke ballongen for å vise at jeg er ferdig med dem. Artig!

Så kledde jeg på meg mine egne klær, som de hadde tatt med til meg.

Deretter ble jeg sminket og frisert på nytt - til en ny meg!

Nå var det ut på tur.

Sjanglet ned til Fridays i Karl Johan der de hadde bestilt KINKY behandling av meg. Jeg ble lagt på bardisken og fikk en sprek bartender som satt over meg og gjorde sine bevegelser for å få Shaker glasset han hadde i beltet til å skumme og deretter helte han de i munnen min - der jeg lå!

Jeg var så flau at jeg trodde jeg skulle dø, de fikk oppmerksomheten fra alle og en masse tilrop. Så husker jeg ikke hvordan vi kom oss videre før jeg var på båten til Nesodden. Jeg var kjempe full og ville gjerne snakke meg kjærsten min. Fikk ikke lov, ble lei!

Jeg husker et glimt av at vi ankom Nesodden, men aner ikke hvordan vi kom oss videre - og plutserlig var vi på Grise rally. Et kjempeharry arrangement som jeg ikke forstår hvorfor de skulle ha med meg på.

Jeg var kald og våt og hadde ikke lyst på mere å drikke, kunne ikke spise for da hadde jeg spydd. Så fikk jeg prate med kjærsten min på tlf og han fortalte at vi skulle treffes om et par timer hjemme hos oss.

Men det var vist ikke tilfelle, jentene hadde tenkt at jeg skulle bli på Nesodden og sove hos en av dem. DET orket ikke jeg, så full, KALD OG SLITEN som jeg var. Måtte derfor betale taxi hjem selv - 750,-

Det synes jeg var litt vel drøyt. Vil ikke virke utakknemlig, for alt frem til det hadde vært morro. Skjønner bare ikke hvorfor vi skulle dra på Grise rally - det har jeg aldri kunnet fordra.

Kom meg i alle fall hjem og fikk en fortreffelig natt sammen med min kjære - som hadde varmt badevann klart og møtte meg i døren med en kjempeKOS!

Fortell om ditt da Gjest!

Skrevet

Synes godt de kunne sørget for å få deg hjem igjen...De fleste vil vel hjem etter en sånn tur ?! Men det hørtes jo ut til å være en flott avslutning om man ser bort fra pengene...

Jeg lover herved at min veninne skal få slippe grise rally!

Likte forresten ideen med balonger - den tror jeg at jeg skal stjele :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...