AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #1 Skrevet 2. april 2014 Jeg gikk ned en god del i vekt, ca 15 kg. Det som skjedde var at det magen som før var stram har nå gått "luften" ut av og henger. Siden magen min er slapp trenger den en masse trening. Kan dere komme med forslag til magetrening som hjelper meg å stramme opp? Må selvfølgelig trene ryggen også så jeg ikke blir en banan Ønsker hjelp til øvelser som man kan gjøre hjemme og som gir meg en god kroppsholdning. Er forresten mann Anonymous poster hash: 15138...417
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #2 Skrevet 2. april 2014 Det er ingen trening som kan stramme opp løs hud, der må du nok ta tiden til hjelp. Men rygg og magetrening er viktig av andre grunner da, så jeg foreslår å styrke kjernemuskulatur med planke, sideplanke, og diagonalløft, samt crunches og rygghev for mage og rygg. Anonymous poster hash: 16a61...8e7
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #3 Skrevet 2. april 2014 Huden på magen blir ikke stram av å trenemage, da trener du kun musklene under. For å sstramme opp løs hud på magen så bør du gå ut å jobbe/løpe. Anonymous poster hash: c6238...e23
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #4 Skrevet 3. april 2014 Ts her. Takk for svar. Det er ikke den slappe huden jeg sikter til. Det er slappe magemuskler som gjør at magen henger. Huden ordner fint seg selv med tid. Jeg er svak i magemusklene og korsryggen, og ønsker tips i forhold til dette. Noen som har tips? Anonymous poster hash: 15138...417
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #5 Skrevet 3. april 2014 Fettsuging? Anonymous poster hash: 1cfb3...4b6
Gjest Runforit Skrevet 3. april 2014 #6 Skrevet 3. april 2014 http://www.trening.no/treningstips/5900.o2.html
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #7 Skrevet 3. april 2014 Ts her. Takk for svar. Det er ikke den slappe huden jeg sikter til. Det er slappe magemuskler som gjør at magen henger. Huden ordner fint seg selv med tid. Jeg er svak i magemusklene og korsryggen, og ønsker tips i forhold til dette. Noen som har tips? Anonymous poster hash: 15138...417 Det er ingen trening som kan stramme opp løs hud, der må du nok ta tiden til hjelp. Men rygg og magetrening er viktig av andre grunner da, så jeg foreslår å styrke kjernemuskulatur med planke, sideplanke, og diagonalløft, samt crunches og rygghev for mage og rygg. Anonymous poster hash: 16a61...8e7 De tipsene du fikk var visst ikke det du var ute etter (stabiliserende øvelser av kjernemuskulatur, samt mage og ryggtrening) så da skjønner jeg ikke helt hva du er ute etter? Anonymous poster hash: 16a61...8e7
Miss Indi Skrevet 3. april 2014 #8 Skrevet 3. april 2014 Jeg gikk ned en god del i vekt, ca 15 kg. Det som skjedde var at det magen som før var stram har nå gått "luften" ut av og henger. Siden magen min er slapp trenger den en masse trening. Kan dere komme med forslag til magetrening som hjelper meg å stramme opp? Må selvfølgelig trene ryggen også så jeg ikke blir en banan Ønsker hjelp til øvelser som man kan gjøre hjemme og som gir meg en god kroppsholdning. Er forresten mann Anonymous poster hash: 15138...417 selvom du er mann, vil jeg anbefale en tung rockering. Da trener du hele mage regionen, sidemuskler og rygg. Men den vil bare stramme opp muskler, ikke løs hud. Der må du nok ta tiden til hjelp.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #9 Skrevet 3. april 2014 Fettsuging? Anonymous poster hash: 1cfb3...4b6 Det har vel lite å gjøre med å stramme mage og rygg musklaturen å gjøre ? De tipsene du fikk var visst ikke det du var ute etter (stabiliserende øvelser av kjernemuskulatur, samt mage og ryggtrening) så da skjønner jeg ikke helt hva du er ute etter? Anonymous poster hash: 16a61...8e7 Jo, det var gode tips Jeg poengterte at det ikke gjelder løs/overflødig hud men slappe magemuskler. Anonymous poster hash: 15138...417
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå