Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ønsker meg ny dobbeldyne i dun, men det er veldig dyrt å kjøpe på fullpris. Mener at det pleier å være opptil 50% i perioder. Pleier dette å være rundt en bestemt tid?

Anonymous poster hash: 031f8...00b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det er på sensommeren/høsten. Prøver å tenke tilbake til da jeg impulshandlet dyner. Tror det var i august (kid)

Skrevet

Har sett noe nettopp, tror det var på Hansen & Dysvig?

AnonymBruker
Skrevet

Kid har tilbud på fiberdyne nå, de forlenget den i to uker til. Jeg vil også handle dobbel dundyne, og ble anbefalt på Kid å ha litt is i magen, kanskje den kommer etter fiberdyne.

Anonymous poster hash: 69cb4...ce9

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg så at Kid hadde 50% på fiberdyner, synd at det ikke er på dundyner også (var innom i dag). Problemet er også at de sjelden har dobbeltdyner inne, i så fall er det som regel bare en variant. Litt vanskelig å være førstemann til mølla da (de hadde ingen inne på nettbutikken). Får følge med og se om det kommer noen gode tilbud fremover.

Takk for tips om Hansen & Dysvik. Sjekket nettsidene og det ser ut som det er kun er 40% på en utvalgt modell (som selvfølgelig ikke kommer som dobbeltdyne).

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror også det er på sensommeren.. Vet ikke om de har det slik hvert år, men jeg kjøpte hvertfall min da, det var på Kid :)

Anonymous poster hash: 8e04b...32e
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har to Kid butikker i nærheten av meg og begge har dundyner til 200x220. Har sett meg ut en som heter Leka, helårs dundyne og den koster 1599,-, er litt i dyreste laget og kjedelig å kjøpe den også kommer den på tilbud. :(

Anonymous poster hash: 69cb4...ce9

AnonymBruker
Skrevet

Så at det var flere som kostet rundt 4000, uten at de nødvendigvis behøver å være bedre av den grunn. Ønsker meg en som er veldig god og varm til høst/vinter og så eventuelt en rimeligere sommerdyne (de er stort sett alltid ganske billige). Betaler uansett ikke 3-4 for en dyne, så jeg får vente tålmodighet frem til august.

Jeg har vært på mange Kid og synes aldri de har dobbeltdyner inne. De har det ikke engang i nettbutikken. Kjedelig.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lagt merke til at flere pakker er på salg på høsten. Gjerne dyne + pute + sengesett. Skolestart/student-start tilbud. Sist jeg kjøpte nytt til gjesterommet så handler vi på dette tilbudet, men det var riktignok fiberdyner...

Anonymous poster hash: bbc3c...c4a
Skrevet

Det er vel helt tilfeldig når de har slike tilbud.

Kid hadde halvpris på alle dundyner og puter i Desember og Januar, samme med sengetøy. Synes de har slike tilbud ganske ofte, så bare å følge med:-)

Skrevet

På Tornerose i Bærum har de salg og ganske stort utvalg :)

AnonymBruker
Skrevet

På Tornerose i Bærum har de salg og ganske stort utvalg :)

Kan jeg spørre hva slags salg? Hvor store prosenter? Så ingenting på nettsiden. Bor ikke så nærme at det bare er å stikke innom og sjekke. Takk for tips!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en fra Ikea. Elsker den!

Anonymous poster hash: b3b33...1e6
Skrevet

Jeg husker dessverre ikke nøyaktig, men det er rundt halv pris. Jeg hadde ringt og hørt om jeg var deg :)

Kan jeg spørre hva slags salg? Hvor store prosenter? Så ingenting på nettsiden. Bor ikke så nærme at det bare er å stikke innom og sjekke. Takk for tips!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...