Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ethereal
Skrevet

Er det noen som går til Adam&Eva frisør her? Hvordan ligger prisnivået, og hvordan er dere fornøyd? Hvilken A&E-salong går du til?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Har vært der én gang, og skal nok ikke tilbake. De var flinke, men prisene er helt horrible :-?

Gjest Ethereal
Skrevet

hva mener du med horrible priser, da? Hva fikk du utført, og hva betalte du? (jeg er rett og slett nysgjerrig).

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg klippet og stripet håret, husker ikke prisen lenger..men ble litt sjokkert den gangen. Etter det så lærte jeg å spørre om prisen først... Jeg var også litt uheldig med frisøren, fnisete ungjente som snakket med medfrisøren _hele_ tiden.

Priser ser du på http://www.adamogeva.no/html/

Gjest Xavia
Skrevet

Jeg klipper meg hos Adam&Eva. Er kjempefornøyd. (En klipp ligger vel på mellom 550-700 kr.)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har klippet meg en gang der, og det holder. Ble helt sjokkert over prisen, 800kr for en helt vanlig vask, klipp og føn.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg gikk dit med datteren min ( hun er mulatt) fikk beskjed om at sånt hår kunne de ikke klippe :o

Gjest Ethereal
Skrevet

Grunnen til at jeg spør, er at min faste frisør gjennom flere år skal flytte til Oslo og begynne hos A&E. Og hvis jeg allikevel er i byen på besøk, kan jeg jo planlegge litt...

Skrevet

Jeg og sambo går til samme frisør på Adam og Eva i Øvre Slottsgate. Jeg har hatt et "friår" fordi jeg ikke hadde råd til klipp til 560 kr. Men etter å ha gått til dårlige og billige frisører et år, ga jeg opp. Jeg tar meg heller råd til dette... Men hvis du skal farge håret i tillegg, er du raskt oppe i 12-1300... Så nå farger jeg selv, og får en god klipp hos en flink og hyggelig dame. :)

Catzy

Skrevet

Farge og klipp hos Adam&Eva koster kr 1300,-

Hårklipp kommer på rundt kr 550,-

Gjest Xavia
Skrevet

Må bare skyte inn å si at de er virkelige dyktige på A&E

Gjest Anonymous
Skrevet

Enig, jeg har klipt meg der mange år, stort sett hos samme. Alltid vært fornøyd.

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg var hos frisør på fredag, og betalte 1300 for klipp, farge, og noen lyse fargestriper. Så selv om A&E er LITT dyrere, skjønner jeg ikke helt at de skulle være sååå ekstremt dyre? Det er kanskje snakk om en hundrelapp eller så, vil jeg tro.

Min faste (til nå) frisør har anbefalt meg en andreårs lærling i samme salong til å ta over, men jeg sliter med jålete bimbojenter, og hun virker litt slik. Men hun skal få en sjanse...

Skrevet

ALDRI MER ADAM OG EVA SIER NÅ BARE JEG! :evil:

Sist betalte jeg 550kr for en helt forferdelig frisyre. Frisøren ville _IKKE_ høre på meg og gjorde rett og slett narr av meg.

Jeg ba henne om å tynne ut håret, ikke klippe pannelugg og lage en tøff frisyre som var lett å vedlikeholde. Jeg sa også i fra at jeg pleide å bruke "retteprodukter" på håret mitt, som kan bli ganske krøllete i ny og ne.

Det hun gjorde var å klippe panneluggen min.

Le av meg som trodde at jeg kunne få en tøff frisyre uten å gidde å bruke tid på å stelle håret mitt.

Ville "fremheve" krøllene mine og gadd derfor ikke å tynne ut håret.

Greit nok at jeg vanligvis er veldig sinna etter frisørbesøk(Jeg _hater_ frisører :oops: , nettopp pga. slike episoder), men denne gangen var jeg ikke til å være sammen med i mange dager etterpå.

Jeg fikk sjokk etter den behandlingen.. Betalte og gikk rasende hjem. Skamklipt! :evil:

Fra nå av skal jeg _KUN_ bruke leslie sine salonger.. Der kjenner jeg i det minste en frisør som hører på meg.

Gjest Ethereal
Skrevet

Alle kan være uheldige...

Jeg har hørt folk være uheldige også hos henne jeg går hos, men vi matcher bra personlighetsmessig. Derfor vurderer jeg å klippe meg hos henne innimellom, hvis jeg er i Oslo allikevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...