Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har prøvd denne siden?

Jeg har ikke vært så veldig imponert over Tinder. Kan sikkert ha noe med ryktet til Tinder å gjøre. Så tenkte jeg skulle prøve denne appen/nettstedet i stedet. Driver og setter opp profilen min, sakte men sikkert, nå.

Så, noen som har noen erfaringer med å få seg dates/venner her?

Anonymous poster hash: 3b04f...69d
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Badoo er ganske bra og ikke så dyr. Kan forøvrig greie deg fint uten betalingstjenestene også. Jeg har grei erfaring derifra. Det er såklart folk som er bare ute etter sex der også, men det er mye enklere å komme i kontakt med folk der. Du må ikke vente på en match liksom..

Min erfaring er at det er mange der ute etter noe langvarig også. I tillegg er bilderangerings funksjonen litt morsom da.

Anonymous poster hash: 683ee...1ac

AnonymBruker
Skrevet

Alle er ute etter sex er min erfaring, mye likt Tinder.

Anonymous poster hash: 373f7...4d7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er enkelt å snakke med folk på badoo, pga chat-funksjonen (som jeg savner på møteplassen f.eks). Men, det er veldig mye mennesker, både useriøse og folk fra hele verden. Men det er ikke så vanskelig å finne de seriøse, og man kan også se på intensjonene deres i form av om de kun ønsker å chatte, få venner, eller finne en date.

Når det gjelder folk som er ute sex så finner du dem over alt. Selv om de er betalende medlemmer både på møteplassen og sukker, så er du ikke garantert en seriøs fyr av den grunn. Så jeg syns du skal gi det en sjangs. Selv om du får 10 mailer fra sør-europa, så er det ikke verre enn å luke de bort om du er interessert i folk befinner seg her i landet.

Anonymous poster hash: f7742...a6a
  • 4 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

bado, er jo ikke så verst

Anonymkode: 451e7...20a

AnonymBruker
Skrevet

Ser at denne tråden er veldig gammel. Men er vel fortsatt like aktuelt. Jeg har møtt noen menn fra badoo, alle sammen flotte menn, en av de har blitt en god venn og. Er jo mange som bare er ute etter sex og, men det finner man jo ut, ved å chatte med de først, så de møter man de ikke. 

Anonymkode: b5afe...6fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...