AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #1 Skrevet 2. april 2014 Jeg har vært på jakt etter en sports-BH som faktisk holder ting på plass, men jeg finner aldri en som er god nok. Jeg har prøvd Nike, Casall og selvfølgelig H&M, men ingen av dem holder ting ordentlig fast. Jeg har mellomstore pupper (70D-ish, avhengig av hvor jeg kjøper), men de henger en del. Jeg trenger MYE støtte, og så langt har jeg ikke kunne finne det. Jeg har sett på shock absorber på nett, siden så mange her inne sverger til dem, men fordi jeg har en varierende BH-størrelse, er jeg veldig skeptisk til å kjøpe sports BH over nett der jeg må betale masse frakt og ikke kan vite om BH-en passer. Er det noen som har råd å komme med?? Anonymous poster hash: 8c831...edd
Gjest Runforit Skrevet 2. april 2014 #2 Skrevet 2. april 2014 Jeg har vært på jakt etter en sports-BH som faktisk holder ting på plass, men jeg finner aldri en som er god nok. Jeg har prøvd Nike, Casall og selvfølgelig H&M, men ingen av dem holder ting ordentlig fast. Jeg har mellomstore pupper (70D-ish, avhengig av hvor jeg kjøper), men de henger en del. Jeg trenger MYE støtte, og så langt har jeg ikke kunne finne det. Jeg har sett på shock absorber på nett, siden så mange her inne sverger til dem, men fordi jeg har en varierende BH-størrelse, er jeg veldig skeptisk til å kjøpe sports BH over nett der jeg må betale masse frakt og ikke kan vite om BH-en passer. Er det noen som har råd å komme med?? Anonymous poster hash: 8c831...edd Har du vært på Løplabbet? De har endel forskjellige gode
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #3 Skrevet 2. april 2014 Har du vært på Løplabbet? De har endel forskjellige gode Nei, der har jeg ikke vært! Takk Anonymous poster hash: 8c831...edd
skruf Skrevet 3. april 2014 #4 Skrevet 3. april 2014 Jeg har shock-absober, og er innmari fornøyd med den. Holder puppene godt på plass når jeg jogger:) Jeg bruker 75C, ikke så store pupper forsåvidt, men føler likevel for å holde de godt på plass. Kan anbefale den på det varmeste!
Gjest Runforit Skrevet 3. april 2014 #5 Skrevet 3. april 2014 Og på Løplabbet kan du teste dem og hoppe opp og ned så mye du vil for å teste Shock Absorber http://www.loplabbet.no/klaer.html?cat=183
miramis Skrevet 3. april 2014 #6 Skrevet 3. april 2014 Shock absorber passer helt fint mange forskjellige størrelser. Har min i for liten cup siden jeg har "vokst fra den", men det gjør egentlig bare at den har enda mer hold.
bib_84 Skrevet 3. april 2014 #7 Skrevet 3. april 2014 Jeg bruker to Har store pupper som henger en del, så jeg bruker denne innerst, og ev. denne ytterst dersom jeg skal løpe eller trene noe som gjør at puppene hopper mye.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #8 Skrevet 3. april 2014 Tusen takk for svar dere! Jeg får ta en tur innom Løplabbet! Er det noen av dere med større pupper som har erfaring med de fra Swegmark? (de koster en god del mindre enn SA ) Anonymous poster hash: 8c831...edd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå