AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #1 Skrevet 2. april 2014 Jeg har bleket håret til ei veninne, det har blitt orange(viste det kom til å bli det). Hun skal ha lilla hår, men det vi lurer på er om noen vet hvordan lillafargen blir om man har det i orange hår? Hørt det kan bli grålilla?Anonymous poster hash: 4ca16...2cf
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #2 Skrevet 2. april 2014 Hvis det er mye gult i det kan det bli grått sammen med lilla. Jeg hadde bleket det en gang til, siden du beskriver det som orange, og så hatt i det lilla. Selv har jeg hatt mye lilla hår, og gulskjær i grunn fungerer fint, så lenge det ikke er knall gult/orange. Anonymous poster hash: 35347...378 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #3 Skrevet 3. april 2014 takk for svar:) Fargen hun har kjøpt er mørk lilla, vil den bli lysere hvis hun har den i kortere? Og hvis det ikke blir vellykket, er det vanskelig å bleke over Grått/lilla hår?Anonymous poster hash: 4ca16...2cf
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #4 Skrevet 3. april 2014 Hvis dere alt har bleket den en gang er det ikke akkurat veldig lurt å bleke det en gang til nå, dere risikerer i verste fall at håret blir så skadet at det detter av... Anonymous poster hash: 0237c...c46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå