Gå til innhold

Hvordan har man sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du tillegger meg meninger jeg ikke har. Jeg har ikke på noen måte ment å latterliggjøre denne jenta. Spørsmålet var til deg. Har det noe for seg å orientere en jente som ikke har noen erfaring med sex, å skulle lære seg til å tre på gutten et kondom med munnen, eller få det for seg at det er nødvendig å kunne? Etter min mening er det heller for viderekomne, etterat man er blitt trygge på hverandre, ikke noe man gjør første gang.

...

Om du tenker deg litt om virker det ydmykende for en usikker 16 åring å lese andre damer skrive at "det kan hun som er uerfaren ihvertfall ikke få til..LOL"

Det gir ialle tilfeller signaler om hvor mye bedre du visstnok er enn henne... (Noe jeg ikke tror du er, når du gir uttrykk for at det skal være så spesielt vanskelig...)

Viderekomne? Første gang jeg hadde sex lå jeg med en jomfru og vi fikk dette til helt supert. Var faktisk en veldig fin greie som åpning på samleiet vi hadde da. En skikkelig ice-breaker.

Jeg ga noen råd som jeg står inne for. Ferdig snakket fra min side.

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

...

Om du tenker deg litt om virker det ydmykende for en usikker 16 åring å lese andre damer skrive at "det kan hun som er uerfaren ihvertfall ikke få til..LOL"

Det gir ialle tilfeller signaler om hvor mye bedre du visstnok er enn henne... (Noe jeg ikke tror du er, når du gir uttrykk for at det skal være så spesielt vanskelig...)

Viderekomne? Første gang jeg hadde sex lå jeg med en jomfru og vi fikk dette til helt supert. Var faktisk en veldig fin greie som åpning på samleiet vi hadde da. En skikkelig ice-breaker.

Jeg ga noen råd som jeg står inne for. Ferdig snakket fra min side.

Det er mulig at du anser deg som ferdigsnakket. Men det er ikke jeg. Du er kommet med stygge utfall mot meg i flere tråder, uten at jeg har skjønt hvorfor. Så også her. Jeg har aldri det jeg vet, nevnt noe som helst om mine sexferdigheter eller mangel på sådanne. Hvor tar du dette fra? Jeg har nødvendigvis mye erfaring på mange måter etter å ha vært gift i mange år, og hatt noen forhold etter det. Men jeg har aldri skrevet om noe spesifikt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg spørre hvor du møtte ham? Jeg ville holdt meg unna. Sextreff? hallo..

Anonymous poster hash: be382...adb
  • Liker 1
Skrevet

For det første, du bør se en film som heter Trust.

For det andre, får jeg inntrykk av at du bare gjør dette for de i klassen din snakker om å ha sex osv? Det er INGENTING galt med å vente lenger! Jeg også tror du kommer til å angre i senere tid. Og aldersforskjellen er alt for stor nå med tanke på at du bare er 16 år.

Jeg angrer på at jeg hadde sex da jeg var BARE 16, men er utrolig glad for at jeg gjorde det med kjæresten min (som jeg var sammen med i over et år). Men han her har du aldri møtt, og bare snakket med over nett? Jeg gir deg en sterk advarsel om å holde deg borte og IKKE ha sex med han! Ikke møt han en gang.

• Liker 2
Skrevet

Hvaslags måte er det å snakke til andre på?

Er du perfekt selv?

Hun prøvde å finne ut av ting og tok til seg gode råd.

Så da kunne du vel oppført deg ordentlig,du også...

Bortsett fra det faktum at hun ignorerer alle kommentarene om at hun ikke burde ha sex i den alderen, så jeg tenkte å se om min måte funka, men tydeligvis ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Snakk for deg selv...

Hun spurte "Hvordan har man sex?"

Hun ville vite litt om det. Da svarer jeg med å fortelle henne noen ting som er greit å vite at er ok under sex.

Jeg sa forøvrig ikke at hun skulle ha sex som 16 åring, så du kan gjerne spare deg å latterliggjøre henne...

Forresten tror jeg at en jente uten erfaring fint kan få til å tre på noen et kondom med munnen,hvis hun vet hvordan det skal sitte på før han penetrerer. Noe som er en forutsetning å ha kjennskap til når man skal ha sex, spør du meg.

Samleiet er forresten noe man gjør sammen... Det er ikke noe man som jomfru gjør aleine og må greie selv. (...)

Njaa, det er ikke sikkert. Jeg hadde iallefall aldri fått til dette første gang jeg hadde sex. Jeg får det jo fortsatt ikke til :fnise:

Anonymous poster hash: ce5ac...1f3

Skrevet

Det er mulig at du anser deg som ferdigsnakket. Men det er ikke jeg. Du er kommet med stygge utfall mot meg i flere tråder, uten at jeg har skjønt hvorfor. Så også her. Jeg har aldri det jeg vet, nevnt noe som helst om mine sexferdigheter eller mangel på sådanne. Hvor tar du dette fra? Jeg har nødvendigvis mye erfaring på mange måter

etter å ha vært gift i mange år, og hatt noen forhold etter det. Men jeg har aldri skrevet om noe spesifikt.

Jeg forholder meg til innholdet i det folk skriver, på samme måten som jeg har gjort det her i denne tråden.

Opplever du et 'utfall' så er det i tilfelle en reaksjon på tonen i innlegget jeg siterte.

Hvis du har et problem, får du sende PM eller lage en tråd i Personlige meldinger og ikke kuppe en annen brukers tråd med OT-prat fordi du har problemer med meg som debattant.

Skrevet

Bortsett fra det faktum at hun ignorerer alle kommentarene om at hun ikke burde ha sex i den alderen, så jeg tenkte å se om min måte funka, men tydeligvis ikke.

Så du mener "Takk for kommentarene deres!!!Skal vurdere dette. kanskje jeg skal finne noen som vet at jeg er jomfru eller en som er litt eldre med mye erfaring." er å ignorere svar og en invitasjon så du kan forsøke å provosere fram den reaksjonen du ønsket deg?

Javel. Det er ikke min tolkning av TS overhode.

Jeg syns heller ikke noe om å begynne å provosere folk med CAPS LOCK og fornærmelser, for at de skal svare deg.

Skrevet

Njaa, det er ikke sikkert. Jeg hadde iallefall aldri fått til dette første gang jeg hadde sex. Jeg får det jo fortsatt ikke til :fnise:

Anonymous poster hash: ce5ac...1f3

Men så er det heller ingen standardisert test man må ta som kvalifiserer til god sex... ;) Er du ikke god på en ting er du vel god på noe annet?

Du kan jo fortelle TS hva du synes er greit å ha kjennskap til, for det er hun som ønsket info.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for kommentarene deres!!!

Skal vurdere dette. kanskje jeg skal finne noen som vet at jeg er jomfru eller en som er litt eldre med mye erfaring.

Jeg lurer bare, hvor gammel må man være før dere synes det er flaut å fremdeles være jomfru?

Anonymous poster hash: d10fc...7b9

Vær så snill; ikke gjennomfør dette!

Du har sex når du selv vil det, når du møter en gutt ( ikke online, men ansikt til ansikt) som er kjekk og snill, , på samme alder som deg, og som du faktisk har lyst å ha sex med. Du er fremdeles kun 16, og veldig ung, og du har mange mange år på deg til å ha sex! Jeg vet det kan føles som en av de viktigeste tingene i verden akuratt nå, å passe in, å være lik alle de andre, men tro meg, mange av de som sier de har mye sex og mange kjærester lyver, og sier dette kun pga de føler det du også føler!

Jeg har vært nøyaktig i dine sko, og hadde samme tanker, at jeg måtte få det unnagjort og det var pinlig å sitte å ikke ha noen erfaringer når venninner preiket om sex på stranden og hvor stor fyren var. Men den dag i dag er jeg kjempe glad for at jeg ikke lå med den første og beste. Jeg var ikke naiv og romantisk, og ventet ikke på "true love" og den jeg skulle gifte meg med, MEN jeg ventet på en som jeg likte, som passet meg i personlighet, som jeg syntes var hot og hadde ingen problemer med å rive av meg klærne for. Sex med en du har følelser for er mye bedre en sex med en du ikke kjenner, noe mine erfarne venninner også er enige i! Har også ingen guttevenner som har sagt at de synes det er negativt at jenta ikke har er faring. De synes heller det er digg å være hennes første.

Ikke gjør noe idag, som 16åring, som du kommer til å se tilbake på og angre på når du er eldre, når har mer erfaringer og mer oversikt over hva som er viktig her i livet. Tro meg, å ha lang liste over sexpartnere som 16 åring er IKKE en av de viktige tingene, selv om det kjennes slikt ut nå! :hug:

Anonymous poster hash: 1c018...1db

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...