AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #1 Skrevet 2. april 2014 Er det noen som vet hvor man får kjøpt gammeldagse champagneglass, som er "flate" ala disse? Anonymous poster hash: 07bd5...254
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #3 Skrevet 2. april 2014 Får ikke til å legge ut bildene.. Men kanskje dere skjønner hva jeg mener uansett? Anonymous poster hash: 07bd5...254
BlueBella Skrevet 2. april 2014 #4 Skrevet 2. april 2014 (endret) Christiania Glassmagasin har en serie med glass hvor de også har flate champagneglass. Jeg finner ingen link på nettsidene deres, men jeg vet i alle fall at de har en egen serie med glass som du finner i butikkene deres. Edit: Og ja, jeg skjønner hva slags glass du snakker om Endret 2. april 2014 av BlueBella
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #5 Skrevet 2. april 2014 Takk for tips! Det er vel forøvrig ikke slike glass som er korrekt/best å bruke, men de er så kule! Anonymous poster hash: 07bd5...254 1
BlueBella Skrevet 2. april 2014 #6 Skrevet 2. april 2014 Takk for tips! Det er vel forøvrig ikke slike glass som er korrekt/best å bruke, men de er så kule!Anonymous poster hash: 07bd5...254 Det er jeg helt enig i! De er egentlig helt håpløs for champagne fordi de slipper løs boblene med én gang, men de er fantastisk kule. De funker også fint til å lage andre cocktails i.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #7 Skrevet 2. april 2014 Det er jeg helt enig i! De er egentlig helt håpløs for champagne fordi de slipper løs boblene med én gang, men de er fantastisk kule. De funker også fint til å lage andre cocktails i. Ikke sant Fant noen på tilbords nå! Anonymous poster hash: 07bd5...254
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #8 Skrevet 2. april 2014 Aner ikke om det er slike du mener, men vi har disse nydelige glassene i rosa og grønt (finnes i blanke og andre farger også) fra Kosta Boda: http://blog.didriks.com/blog/slider/add-a-unique-touch-to-your-barware-with-kosta-boda Elsker dem! Anonymous poster hash: d3f9d...7d2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #9 Skrevet 2. april 2014 Aner ikke om det er slike du mener, men vi har disse nydelige glassene i rosa og grønt (finnes i blanke og andre farger også) fra Kosta Boda: http://blog.didriks.com/blog/slider/add-a-unique-touch-to-your-barware-with-kosta-boda Elsker dem! Anonymous poster hash: d3f9d...7d2 Oh. My. God! Fantastiske! Får man kjøpt de i Norge, og evt pris? Anonymous poster hash: 07bd5...254
BlueBella Skrevet 2. april 2014 #10 Skrevet 2. april 2014 Aner ikke om det er slike du mener, men vi har disse nydelige glassene i rosa og grønt (finnes i blanke og andre farger også) fra Kosta Boda: http://blog.didriks.com/blog/slider/add-a-unique-touch-to-your-barware-with-kosta-boda Elsker dem! Anonymous poster hash: d3f9d...7d2 Disse var rålekre! Havnet på ønskelisten min med én gang!
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #11 Skrevet 5. april 2014 Kjøpte dem på tilbords her ja, så man får dem der. Vet ikke om de har dem alle steder, og ikke på nettet. Kan sikkert bestille dem til deg. De er rålekre og jeg bruker mitt rosa med granateplecider i så ofte jeg kan... Anonymous poster hash: d3f9d...7d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå