Gå til innhold

Hvor får man kjøpt gammeldagse champagneglass?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som vet hvor man får kjøpt gammeldagse champagneglass, som er "flate" ala disse?

Anonymous poster hash: 07bd5...254

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker
Skrevet

Får ikke til å legge ut bildene..

Men kanskje dere skjønner hva jeg mener uansett?

Skrevet (endret)

Christiania Glassmagasin har en serie med glass hvor de også har flate champagneglass. Jeg finner ingen link på nettsidene deres, men jeg vet i alle fall at de har en egen serie med glass som du finner i butikkene deres.

Edit: Og ja, jeg skjønner hva slags glass du snakker om :)

Endret av BlueBella
AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips!

Det er vel forøvrig ikke slike glass som er korrekt/best å bruke, men de er så kule!

• Liker 1
Skrevet

Takk for tips!

Det er vel forøvrig ikke slike glass som er korrekt/best å bruke, men de er så kule!

Det er jeg helt enig i! De er egentlig helt håpløs for champagne fordi de slipper løs boblene med én gang, men de er fantastisk kule. De funker også fint til å lage andre cocktails i.

AnonymBruker
Skrevet

Det er jeg helt enig i! De er egentlig helt håpløs for champagne fordi de slipper løs boblene med én gang, men de er fantastisk kule. De funker også fint til å lage andre cocktails i.

Ikke sant :)

Fant noen på tilbords nå!

AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke om det er slike du mener, men vi har disse nydelige glassene i rosa og grønt (finnes i blanke og andre farger også) fra Kosta Boda: http://blog.didriks.com/blog/slider/add-a-unique-touch-to-your-barware-with-kosta-boda Elsker dem!

Anonymous poster hash: d3f9d...7d2

Oh. My. God! Fantastiske!

Får man kjøpt de i Norge, og evt pris?

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte dem på tilbords her ja, så man får dem der. Vet ikke om de har dem alle steder, og ikke på nettet. Kan sikkert bestille dem til deg. De er rålekre og jeg bruker mitt rosa med granateplecider i så ofte jeg kan... :fnise:

Anonymous poster hash: d3f9d...7d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...