AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #1 Skrevet 2. april 2014 Veldig snill fyr altså, men føler at det blir bare alt for mye av han rett og slett. Han gjør ikke så mye til vanlig og har tydeligvis ikke så mange venner så han spør hele tiden om vi skal finne på noe, men det å finne på på den måten han vil finne på noe ser jeg på som kjæresteting, og jeg føler bare det blir helt feil. Han har spurt om vi skal lage middag sammen hos meg og spise, om han kan overnatte hos meg og til og med om han kan bli med meg hjem til familien min i påska... Da vi så film sammen engang så spurte han om jeg ikke ville ligge i armkroken hans. Jeg dater en fyr fra før av, og jeg tror nok ikke han heller setter pris på at jeg har overnattingsbesøk osv av andre gutter (ikke at jeg vil det heller). Jeg har kompiser, men de har jeg møtt gjennom han jeg dater, så det er naturlig at vi "henger" sammen og finner på ting sammen. Jeg har jo fortalt han så godt jeg kan uten å være slem at jeg ikke er interessert, men virker som om at han liker meg så godt at han tror jeg vil bli forelsket i han om jeg gjør ting sammen med han. Det er liksom NULL kjemi mellom oss, og det finnes ingen verdens ting vi har til felles. Jeg har bare ikke lyst å si "hei, jeg vil ikke være venn med deg lengre" men tenkte jo at det kanskje ville dabbe av hans interesse og når jeg ikke tok kontakt med han, men nei... Anonymous poster hash: 802e9...f6d
FalconPunch Skrevet 2. april 2014 #2 Skrevet 2. april 2014 (endret) . Endret 21. februar 2018 av FalconPunch 2
Gjest Chloe87 Skrevet 2. april 2014 #3 Skrevet 2. april 2014 Prøv å vær så avvisende som mulig, da burde han ta hintet.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #4 Skrevet 2. april 2014 Hørt om klar tale før? Går fint ann å si ting på en ok måte.Anonymous poster hash: a1c19...d0d 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #5 Skrevet 2. april 2014 Prøv å vær så avvisende som mulig, da burde han ta hintet. Når du skriver det der er jeg faktisk glad typen dumpa deg... For en slem ting og gjøre.. Man kan gjøre ting på en skikkelig måte. F eks si at du treffer en annen eller noe. Behøver ikke knuse hjertet hans(du vil gjøre det uansett hva du gjør, men prøv og gjør det på en grei måte) Ts du sier han er en snill gutt. Og utifra hva du skriver så har han ikke all erfaring med damer og kommer aldri til og bli bedre hvis han ikke får vite hva han gjør feil. Jeg hadde snakket med han og sagt at jeg ikke følte noe mer kjemi eller noe sånt. Hvis du følger rådet jeg har quota så kan du faktisk gjøre mer skade enn han har godt av desverre. Hvis han faktisk er den snille gutten så hjelp han da? Gi han noen råd? Rett og slett hvis at du er et bra menneske.. Anonymous poster hash: 82675...a6f 4
QueenOfTheSidewalk Skrevet 2. april 2014 #6 Skrevet 2. april 2014 Si du føler det ikke er noe kjemi mellom dere og at du da føler det er feil å gjøre alle disse tingene med han. 1
Crystallized Skrevet 2. april 2014 #7 Skrevet 2. april 2014 Har vært gjennom noe omtrent helt likt med en gutt. Jeg holdt også på med en, men han andre oppførte seg som om han ville gifte seg med meg eller noe. Spurte flere ganger i timen hva jeg gjorde, neste gang jeg var ledig og ALT mulig. Til slutt sa jeg klart til han at han måtte slutte å ta kontakt med meg, enkelt og greit!
Sapientia Skrevet 2. april 2014 #8 Skrevet 2. april 2014 ikke hint, si hva du mener! mye lettere for alle parter enn og halvveis måtte gjette seg til ting... 1
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 2. april 2014 #9 Skrevet 2. april 2014 "Jeg beklager, men jeg er ikke interessert og føler det blir feil å gjøre disse tingene med deg. Håper du forstår det." Ikke noe vits å pakke det inn, eller prøve å "hinte". Noen trenger å få høre det rett ut, men man kan allikevel gjøre det på en ordentlig måte. 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #10 Skrevet 3. april 2014 Gutter sliter med å ta "hint" , si rett ut at du har type, måten han oppfører seg på er uakseptabelt og ikke noe som er vanlig å gjøre når man kun er venner. Fortell han at vis han vil kan dere fremdeles være venner, men da må han først å fremst oppføre seg som en venn. Fortell han at han ikke passer med deg, at du ikke har eller kommer til å ha noen følelser for han fordi det ikke er nør kjemi og at han ikke er din type! Veldig viktig at du gjør det klart for han at du ikke vil ha et kjæreste lignende forhold med han uansett om du hadde datet en annen eller ikke! Litt sårende ? Kanskje. Men tenk heller på den måten, gjør du ikke det på den grove måten så vil han alltid sitte på vent med forhåpninger om noe mer.. Når disse forhåpningene aldri blir innfridd så kan det knuse han psykisk.Anonymous poster hash: 0ff14...2b0 1
Guybrush Skrevet 3. april 2014 #12 Skrevet 3. april 2014 Istedet for å bekymre deg for at han blir å missliker deg og ikke lenger være "kjempegod venn" kan du heller si ting rett ut. Altså at det aldri vil bli noe mellom dere. Ikke si ting som "du er en flott fyr men....", da vil en desperat kar tolke det som at det kan være håp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå