DysterPytten Skrevet 2. april 2014 #1 Skrevet 2. april 2014 Noen som har denne telefonen og vil si noe om hvordan fargen er? synes den ser så glorete ut på bilder, men kanskje den ikke er det i virkeligheten? Jeg har prøvd å gå rundt på butikkene her jeg bor, men ingen har den inne slik at jeg får skikkelig sett på fargen...
Gjest Inggolf Skrevet 2. april 2014 #2 Skrevet 2. april 2014 Joooo, den er gullfarget da Jeg synes den er såpass svak i gullfargen, så det går egentlig ganske i ett med resten av telefonen. Det er ikke sånn at man tenker "Jøss, gull!!" når man ser den..
DysterPytten Skrevet 2. april 2014 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2014 Så den er ikke glorete slik som billige h&m-smykker altså?
Gjest Inggolf Skrevet 2. april 2014 #4 Skrevet 2. april 2014 Hehehee, nei langt der i fra Synes hele mobilen ser generelt nøytral ut..
DysterPytten Skrevet 2. april 2014 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2014 Kanskje jeg skal rive i en i gull da:D
Gjest Inggolf Skrevet 2. april 2014 #6 Skrevet 2. april 2014 (endret) Kanskje jeg skal rive i en i gull da:D Go for it Da kan vi bli mobil-buddiser Endret 2. april 2014 av Noz
DysterPytten Skrevet 2. april 2014 Forfatter #7 Skrevet 2. april 2014 Go for it Da kan vi bli mobil-buddiser Haha, tenke seg til:p men er jo en farge som er ganske ny i forhold til den hvite og svarte:D
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #8 Skrevet 2. april 2014 Ooh, si fra hvis du kjøper den da. Det lurer jeg på også, hvordan den ser ut altså Anonymous poster hash: 44db9...53a
Blåbært Skrevet 2. april 2014 #9 Skrevet 2. april 2014 Jeg har den, og er veldig fornøyd Den er ikke glorete i det hele tatt, tvert i mot veldig matt og fin i fargen.
dillyduzit Skrevet 2. april 2014 #10 Skrevet 2. april 2014 Ååå, måtte jeg gå innom denne tråden. Tror nesten jeg må se på den i kveld å se om det er noe jeg kunne tenke meg! 4s med 16gb holder snart ikke lenger
DysterPytten Skrevet 3. april 2014 Forfatter #11 Skrevet 3. april 2014 Ååå, måtte jeg gå innom denne tråden. Tror nesten jeg må se på den i kveld å se om det er noe jeg kunne tenke meg! 4s med 16gb holder snart ikke lenger Har 4s 16gb jeg også, og siden den fikk seg et par timers tur trødd nedi sørpa her om dagen får jeg ikke lyd ut:p og jeg kan ikke levd uten spotify og slike ting. Bare varsler som går ut.
dillyduzit Skrevet 3. april 2014 #12 Skrevet 3. april 2014 Har 4s 16gb jeg også, og siden den fikk seg et par timers tur trødd nedi sørpa her om dagen får jeg ikke lyd ut:p og jeg kan ikke levd uten spotify og slike ting. Bare varsler som går ut. Det skjedde med min gamle (da 4 rip<3) men lyden kommer tilbake en eller annen gang, tror jeg gikk et par mnd hvor jeg måtte ha headset når jeg skulle ringe eller mota. Kjipt, men vi får se. Orket ikke å se på den i går, så får gjøre det etter skole i dag, forhåpentligvis så sitter jeg kaanskje med en ny tlf i slutten av dagen :D
DysterPytten Skrevet 3. april 2014 Forfatter #13 Skrevet 3. april 2014 Det skjedde med min gamle (da 4 rip<3) men lyden kommer tilbake en eller annen gang, tror jeg gikk et par mnd hvor jeg måtte ha headset når jeg skulle ringe eller mota. Mao må jeg kjøpe tlf fort som fy før min begynner å funke igjen:p
DysterPytten Skrevet 3. april 2014 Forfatter #14 Skrevet 3. april 2014 Har eplehuset inne alle telefoner slik at det bare er å gå å kjøpe en og få den med en gang slik man gjør med å kjøpe på apple store, bare at man slipper å vente så evig lenge? Bor 3 timer unna eplehuset, men heller det enn å vente i over ei uke:P
dillyduzit Skrevet 3. april 2014 #15 Skrevet 3. april 2014 Har eplehuset inne alle telefoner slik at det bare er å gå å kjøpe en og få den med en gang slik man gjør med å kjøpe på apple store, bare at man slipper å vente så evig lenge? Bor 3 timer unna eplehuset, men heller det enn å vente i over ei uke:P Hvilket abonnement tenker du på da? Tror de skal ha den inne. Evnt så har du jo både lefdal, ekjøp, netcom etc. Jeg fikk hvertfall kjøpt meg ny for noen timer siden, hoho, for en forandring!
DysterPytten Skrevet 4. april 2014 Forfatter #16 Skrevet 4. april 2014 Jeg skal ha den ulåst:) har Talkmore fra før av. Gratulerer med ny tlf!:D
Banan Skrevet 7. april 2014 #17 Skrevet 7. april 2014 Jeg har den også, og synes ikke den er for glorete. Såå fin! :D iPhone 5 kom jo i fargene svart og sølv, mens iPhone 5s kom i de gamle fargene + gull. Begynte å bli litt lei av at "alle" hadde de fargene, så det var en av grunnene til at jeg kjøpte gull da 5s kom ut.
aboveandbeyond Skrevet 7. april 2014 #18 Skrevet 7. april 2014 Har akkurat kjøpt den selv Bestilte på netcom til 1 kr, hvor jeg betaler 600 i mnd for tlf + ab. Ab har fri bruk av sms/ringing/mms og 3gb data. Kjempefornøyd! Er ikke veldig sterk gullfarge, men den er så absolutt fin
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #19 Skrevet 7. april 2014 Jeg hadde en gammel sony mobiltlf med manuelt tastatur. Bestemte for å kjøpe min første smarttelefon for et par mnd siden. Og iphone 5s (gold) er virkelig fantastisk. Ikke bare alt du kan gjøre med den, men designen og soliditeten er jo sinnsyk bra. :-) Ligger fortsatt å ser på den når jeg ligger på hodeputa. Iphone 5s, my first love.. Anonymous poster hash: a8270...bed
DysterPytten Skrevet 7. april 2014 Forfatter #20 Skrevet 7. april 2014 Det ble desverre en sølvfarga på meg:p Fargen "tok" meg ikke når jeg fikk se den, desverre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå