AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #1 Skrevet 2. april 2014 Har en jobb med veldig variert oppdragsmengde, og jeg vet aldri når toppene kommer. I de periodene hvor det er lite kan jeg avspassere en dag her og der, og komme sent/gå tidlig. Må stort sett være tilstede i kjernetiden, og kan ikke ta ukesavspassering (da hadde jeg befunnet meg på en sydenøy). Men tiden på jobb går sååååå saaaaaaakte... Jeg har ryddet kontoret x-antall ganger, lest nettavisene, bedt sjefen om flere arbeidsoppgaver, drukket kaffe med kollegaer, søkt nye jobber og så videre. Prøver å bruke tiden til faglig oppdatering, men det er faktisk lettere (og mer inspirerende) når det allerede er travelt. Hvordan i alle dager skal jeg få tiden frem til påskeferien til å gå? Den ene dagen føler jo lengre enn den andre:/ Er det andre her som har den typen jobb hvor arbeidsmengden er ujevn og uforutsigbar? Hvordan får dere tiden til å gå? Anonymous poster hash: 33e62...dd7
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #2 Skrevet 2. april 2014 Hvordan får dere tiden til å gå?Anonymous poster hash: 33e62...dd7 Jobber. Anonymous poster hash: 54991...9d7 4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #3 Skrevet 2. april 2014 Jobber. Anonymous poster hash: 54991...9d7 Kjeder meg ikke når jeg jobber jeg Trenger bare mer av det. Anonymous poster hash: 33e62...dd7
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #4 Skrevet 2. april 2014 haha, jeg syns det er festelig at du bruker tiden på jobb til å søke på nye jobber. Jeg sitter på facebook. Anonymous poster hash: 2dce3...181 2
twang Skrevet 2. april 2014 #5 Skrevet 2. april 2014 hva jobber du med? Virker litt rart å betale ansatte for å gjøre lite oppgaver.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #6 Skrevet 2. april 2014 hva jobber du med? Virker litt rart å betale ansatte for å gjøre lite oppgaver. Sikkert et eller annet innen staten. Anonymous poster hash: 54991...9d7 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #7 Skrevet 2. april 2014 Facebook/KG/vg/9gag/listverse Anonymous poster hash: 14376...25f
Spinat Skrevet 2. april 2014 #8 Skrevet 2. april 2014 Det er jo avslappende? Å få betalt for å gjøre hva du vil? Forskjellen på nå og hvis du ikke hadde hatt jobb, ville vært at du gjorde akkurat det samme, hjemme, alene, med et begrenset budsjett.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #9 Skrevet 2. april 2014 Det er kjedelig å ikke ha noe å gjøre på jobb. Timene står jo stille.. det er da ikke avslappende. Føler seg uproduktiv! Jeg pleier å jabbe med kollegaer, hjelpe til i andre avdelinger, tilby meg å hjelpe andre med ting, avspasere og heller jobbe mer når det er mer å gjøre. Ta meg ut feriedager når jeg vet det blir fryktelig stille.. Begrenset hvor spennende facebook er midt i arbeidstiden.. Anonymous poster hash: 27208...770 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #10 Skrevet 2. april 2014 Det er ekstremt kjedelig! Jeg blir deprimert av å gå på jobb. Jeg trenger noe å gjøre! Jeg bobler av energi, blir sløv og frustertAnonymous poster hash: 3346d...dc5 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #11 Skrevet 2. april 2014 Jeg har det aldri mer stille enn at jeg har 10 minutter ledig nå og da, da tar jeg en liten prat ved kontordøra til en kollega, lester en artikkel i avisa på lunsjrommet.eller bare leser noen overskrifter på nettavisene. Har ikke mer stille enn et par avbrekk som jeg trenger i løpet av dagen egentlig. Anonymous poster hash: 307b9...e04
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #12 Skrevet 2. april 2014 Jeg har det aldri mer stille enn at jeg har 10 minutter ledig nå og da, da tar jeg en liten prat ved kontordøra til en kollega, lester en artikkel i avisa på lunsjrommet.eller bare leser noen overskrifter på nettavisene. Har ikke mer stille enn et par avbrekk som jeg trenger i løpet av dagen egentlig. Anonymous poster hash: 307b9...e04 MISUNNELIG! Sånn vil jeg og ha detAnonymous poster hash: 3346d...dc5
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #13 Skrevet 2. april 2014 MISUNNELIG! Sånn vil jeg og ha detAnonymous poster hash: 3346d...dc5 Jobb med regnskap, så får du det slik Anonymous poster hash: 307b9...e04
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #14 Skrevet 2. april 2014 Jobb med regnskap, så får du det slik Anonymous poster hash: 307b9...e04 Jeg gjør det Anonymous poster hash: 3346d...dc5
Gjest Nigiria Skrevet 2. april 2014 #15 Skrevet 2. april 2014 (endret) . Endret 5. januar 2015 av Nigiria
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #16 Skrevet 2. april 2014 Jeg hadde en stilling der all jobben var om sommeren og så og si ingenting om vinteren. Men vi var da 10-15 fast ansatte, så vi måtte jo finne på noe. Vet at flere av guttene satt og spilte et eller annet, men alltid noe som kunne pauses om det tilfeldigvis kom en telefon (ikke WoW eller så avansert, altså). Jeg fant et tonn med humorsider som jeg var innom daglig, i tillegg til Facebook og nettaviser. Jeg spilte også spill, men mer enkle, som dem på Facebook, og litt kabaler og sånt. Lederne våre godkjente det, så lenge vi var klar til å jobbe om det kom noe inn som vi kunne gjøre. Jeg er litt flau av det, men kom meg en gang gjennom en hel Harry Potter-film på en dag (med litt pauser for småjobbing), men det ble med den ene gangen. Anonymous poster hash: 9bffa...cac
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #17 Skrevet 2. april 2014 Jobb med regnskap, så får du det slik Anonymous poster hash: 307b9...e04 Noe så kjedelig, da... Anonymous poster hash: b5854...d2a
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #18 Skrevet 3. april 2014 Dersom det er rolig på jobb, og jeg har gjort alt jeg skal, leser jeg pensum faktisk. Jepp, deltidsjobb og fulltidsstudent = bruker alle ledige stunder til pensum. Anonymous poster hash: 27729...6cc 1
Gjest tuppesjura Skrevet 3. april 2014 #19 Skrevet 3. april 2014 Åh, føler med deg! Hadde en jobb en periode hvor jeg var ferdig med dagens gjøremål lenge før lunsj, og da sparte jeg på arbeidet. Hun jeg var vikar for slet med å komme gjennom det samme, og måtte ifølge kollegaene ha hjelp til å få ting unna innimellom. Jeg greier ikke å forstå det i det hele tatt! Jeg sluttet etter 4 måneder. Da holdt jeg på å bli gal! Fikk så en jobb med masse å gjøre og trivdes godt. Nå har jeg begynt i en økonomijobb, og hadde det rolig og kjedelig i begynnelsen. Heldigvis har drt tatt seg opp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå