AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #1 Skrevet 2. april 2014 http://www.kjendis.no/2014/04/01/kjendis/linnea_myhre/kritikk/magasin/henne_vakker/32582828/ Jeg er så enig. Verden blir bare sjukere og sjukere. Skal det at bladet er ment for kvinner på 40+ liksom gjøre det så mye bedre? Hvorfor er det ikke lov å bli eldre? Blad for yngre kvinner er uansett akkurat like, alt må man fikse på og gjøre bedre; Hår, hud, nese, lepper, øyenbryn, tenner, pupper, rumpe, cellulitter, mage, lår, tær, negler, hender, ja jeg vet ikke hva. Så fra man er tenåring og begynner å kjøpe blader og omtrent til man går i grava skal man ikke lese om annet enn at man må fikse på ditten og datten. Hvorfor finnes det ikke slike blad (eller artikler) for menn? I Vi menn, FHM osv har jeg aldri noensinne sett slike artikler. Hvorfor finnes det ikke et Vi Menn Vakker? Hvordan unngå ølmage og "få flat mage for alltid", hvordan få håret til å komme tilbake, hvordan unngå impotens, hvordan få six-pack på 6 uker med enkle øvelser hjemme, tannbleking, rensing av huden så den ser yngre ut. Anonymous poster hash: e615c...b81 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #3 Skrevet 2. april 2014 Tror du jeg er mann? Det er jeg ikke. Anonymous poster hash: e615c...b81
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #4 Skrevet 2. april 2014 Fordi menn ikke er hjernedøde. Menn trenger mentale utfordringer. Noe som stimulerer mentalt. Anonymous poster hash: 36cef...d10 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #5 Skrevet 2. april 2014 fordi i motsetning til kvinner regnes ikke menns verdi ut i fra hvordan de ser ut. Anonymous poster hash: cff5d...ae2 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #6 Skrevet 2. april 2014 fordi i motsetning til kvinner regnes ikke menns verdi ut i fra hvordan de ser ut. Anonymous poster hash: cff5d...ae2 Ikke? Så en mann kan gå på jobbintervju i joggedress, ubarbert og ustelt og få jobb? Anonymous poster hash: 8f7af...625
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #7 Skrevet 2. april 2014 Ja, det kan du si. Hvorfor fins ikke et slikt blad for menn.. Det er så ufattelig urettferdig. Er kun fokus på at vi damer må forbedre alt på kroppen og ansiktet vårt. Hver dag, over alt. Kjenner jeg blir mer og mer trist, og gruer meg til å bli eldre hvis det er slik at jeg bare blir mindre og mindre verdt jo eldre jeg blir. Anonymous poster hash: 03194...138 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #9 Skrevet 3. april 2014 Joda, de finnes de også. Det handler jo om treningstips og lignende.. Her er det snakk om fettsuging, plastisk kirurgi osv. Anonymous poster hash: 03194...138
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 3. april 2014 #10 Skrevet 3. april 2014 http://www.kjendis.no/2014/04/01/kjendis/linnea_myhre/kritikk/magasin/henne_vakker/32582828/ Jeg er så enig. Verden blir bare sjukere og sjukere. Skal det at bladet er ment for kvinner på 40+ liksom gjøre det så mye bedre? Hvorfor er det ikke lov å bli eldre? Blad for yngre kvinner er uansett akkurat like, alt må man fikse på og gjøre bedre; Hår, hud, nese, lepper, øyenbryn, tenner, pupper, rumpe, cellulitter, mage, lår, tær, negler, hender, ja jeg vet ikke hva. Så fra man er tenåring og begynner å kjøpe blader og omtrent til man går i grava skal man ikke lese om annet enn at man må fikse på ditten og datten. Hvorfor finnes det ikke slike blad (eller artikler) for menn? I Vi menn, FHM osv har jeg aldri noensinne sett slike artikler. Hvorfor finnes det ikke et Vi Menn Vakker? Hvordan unngå ølmage og "få flat mage for alltid", hvordan få håret til å komme tilbake, hvordan unngå impotens, hvordan få six-pack på 6 uker med enkle øvelser hjemme, tannbleking, rensing av huden så den ser yngre ut. Anonymous poster hash: e615c...b81 Fordi menn ikke kjøper disse bladene. Media er opptatt av salgstall og penger i kassa. Det er jo vi kvinner som selv ønsker å lese om alt dette miget, det er ikke bladene som prakker det på oss. Å legge skylden på magasinene blir feil, de gir oss bare det "vi" vil ha. 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #11 Skrevet 3. april 2014 Fordi menn ikke kjøper disse bladene. Media er opptatt av salgstall og penger i kassa. Det er jo vi kvinner som selv ønsker å lese om alt dette miget, det er ikke bladene som prakker det på oss. Å legge skylden på magasinene blir feil, de gir oss bare det "vi" vil ha. Det er en ond sirkel, rett og slett. I media er det fokus på hvordan se bra ut, så kvinner føler de må se bedre ut, så de kjøper bladene, og sånn går det rundt. Anonymous poster hash: 03194...138 1
Gjest meh Skrevet 3. april 2014 #12 Skrevet 3. april 2014 Det handler jo om treningstips og lignende.. Her er det snakk om fettsuging, plastisk kirurgi osv. Anonymous poster hash: 03194...138 Fair enough, men som sagt, magasinene skriver om det som selger. Det eneste noenlunde realistiske er at kvinner lar være å kjøpe slike magasiner, går over til å lese blogger med litt mer substans enn fotballfrue osv. Plastisk kirurgi er kommet for å bli, og sensur av magasiner som skriver om kropp vil rett og slett ikke skje. 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #13 Skrevet 3. april 2014 Fair enough, men som sagt, magasinene skriver om det som selger. Det eneste noenlunde realistiske er at kvinner lar være å kjøpe slike magasiner, går over til å lese blogger med litt mer substans enn fotballfrue osv. Plastisk kirurgi er kommet for å bli, og sensur av magasiner som skriver om kropp vil rett og slett ikke skje. Ja, sant det.. Anonymous poster hash: 03194...138
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå