Gjest New_Girl Skrevet 2. april 2014 #1 Skrevet 2. april 2014 Flere som fortsatt elsker denne serien? Ser på den nå for ørtende gang og blir aldri lei Hva er den beste sesongen? Beste episoden? Beste øyeblikk? Beste karakter? Hva liker dere ikke med serien? Syns sesong 2 er den beste av alle. Elsket Angel som ond og Spike og Drusilla er jo bare herlig En av de morsomste episodene er i sesong 6 når alle får hukomelsestap den skumleste må være "hush", den hvor de mister stemmen. Slemmingene i den er skikkelig creepy! Egentlig ingen karakterer jeg har mislikt, bortsett fra Dawn. Syns hele den storylinen var unødvendig. 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #2 Skrevet 2. april 2014 Favoritt? Once more, with feeling. Jeg kan alle sangene utentatt. Jeg pleide lytte på de i bilen før. Anonymous poster hash: 217e4...916 2
Gjest New_Girl Skrevet 2. april 2014 #3 Skrevet 2. april 2014 Favoritt? Once more, with feeling. Jeg kan alle sangene utentatt. Jeg pleide lytte på de i bilen før. Anonymous poster hash: 217e4...916 Hehe. Ja, den er fin. Sangen som Willow og Tara synger er så søt Den sesongen har under hele tatt ganske mange gode enkeltepisoder selv om jeg ikke er så glad i hovedhistorien. Blant annet den hvor Buffy tror hun er innlagt på mentalsykehus. Den er ekkel!
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #4 Skrevet 2. april 2014 Hehe. Ja, den er fin. Sangen som Willow og Tara synger er så søt Den sesongen har under hele tatt ganske mange gode enkeltepisoder selv om jeg ikke er så glad i hovedhistorien. Blant annet den hvor Buffy tror hun er innlagt på mentalsykehus. Den er ekkel! Jah, åh. Han som tok over psyket hennes og fikk henne til å tro hun var på psyk og ikke hadde noen søster? Creepy! Men det er lenge siden jeg har sett Buffy nå. Men ja, likte Angel ja. Også de egne episodene. Det ble en god oppfølger for de ble mer "voksne", på en måte. Anonymous poster hash: 217e4...916
Gjest New_Girl Skrevet 2. april 2014 #6 Skrevet 2. april 2014 Dette liker jeg: Kunne ikke vært mer enig!
Gjest Aria. Skrevet 2. april 2014 #7 Skrevet 2. april 2014 Beste serien som finnes! De tre første sesongene er de beste, når de går på high school og Cordy og Angel er med. Favorittene er mange men noen er: Doppelgang-land når willow er vampyr, Halloween episoden når de blir til kostymene sine, når Spike kommer tilbake til Sunnydale og har kjærlighetssorg (lol), Graduation, når hun får en stefar som er robot etc etc etc er så mye bra å velge fra. Band candy er dritbra og the wish. Liker ikke den episoden hvor swimming teamet er sjø monstre eller noe sånt, den var teit. Liker heller ikke alt det med Dawn, unødvendig og kjedelig. Likte at serien var så mørk og spennende, men samtidig veldig morsom. Likte best perioden med Druscilla og Spike. Skumleste episodene er hush og den hvor Buffy kommer på sykehus og den mannen som er der som har sånne øyne som kommer ut av hodet som suger livet ut av barn
Gjest New_Girl Skrevet 2. april 2014 #8 Skrevet 2. april 2014 Beste serien som finnes! De tre første sesongene er de beste, når de går på high school og Cordy og Angel er med. Favorittene er mange men noen er: Doppelgang-land når willow er vampyr, Halloween episoden når de blir til kostymene sine, når Spike kommer tilbake til Sunnydale og har kjærlighetssorg (lol), Graduation, når hun får en stefar som er robot etc etc etc er så mye bra å velge fra. Band candy er dritbra og the wish. Liker ikke den episoden hvor swimming teamet er sjø monstre eller noe sånt, den var teit. Liker heller ikke alt det med Dawn, unødvendig og kjedelig. Likte at serien var så mørk og spennende, men samtidig veldig morsom. Likte best perioden med Druscilla og Spike. Skumleste episodene er hush og den hvor Buffy kommer på sykehus og den mannen som er der som har sånne øyne som kommer ut av hodet som suger livet ut av barn Elsker Giles i den episoden! Og Snyder som prøver å være en av gjengen
Nephthys Skrevet 2. april 2014 #9 Skrevet 2. april 2014 Som nevnt over her er mine to favorittepisoder musikalepisoden "Once moe with feeling" (elsker da Buffy synger til han dansefyren som har tatt Dawn og Giles sier til Willow og Tara? at de må backe henne opp, og de hjelper da til som backupsangere.. ) og Tabula Rasa med Spike som tror han er sønnen til Giles! Love it! Hihi! Elsker Spike, og syns det var syns at det ikke ble noe av planene om en spin off-serie basert på hans karakter..
Gjest New_Girl Skrevet 2. april 2014 #10 Skrevet 2. april 2014 Som nevnt over her er mine to favorittepisoder musikalepisoden "Once moe with feeling" (elsker da Buffy synger til han dansefyren som har tatt Dawn og Giles sier til Willow og Tara? at de må backe henne opp, og de hjelper da til som backupsangere.. ) og Tabula Rasa med Spike som tror han er sønnen til Giles! Love it! Hihi! Elsker Spike, og syns det var syns at det ikke ble noe av planene om en spin off-serie basert på hans karakter.. Skulle det bli det? Det hadde jo vært herlig! Synd ikke Drusilla var med mer enn hun var også.
Nephthys Skrevet 2. april 2014 #11 Skrevet 2. april 2014 Skulle det bli det? Det hadde jo vært herlig! Synd ikke Drusilla var med mer enn hun var også. Ja, husker det var snakk om det rundt den tiden "Angel" ble laget. Mener å huske den skulle baseres på tegneserien av Spike..
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #12 Skrevet 2. april 2014 Åh som jeg elsker den serien! Så vel hele greia for ca et år siden, har egentlig lyst til å kjøre gjennom en gang til. Ooi, tror jeg må gjøre det! Jeg elsker hele Buffy/Angel opplegget og likte best sesongene hvor han var med, ble nesten litt forelska selv. Syns scenen hvor Tara blir skutt er den mest sjokkerende, mens syns hele reaksjonen til Willow er SÅ spennede å se (fant ikke en bedre måte å si det på). Likte best de aller første sesongene. Etterhvert ble serien mørkere og mørkere, og Buffy ble en veldig alvorlig karakter. I motsetning til de fleste av dere så syns jeg faktisk at "Once more with feeling" er den verste episoden, liker den absolutt ikke. Anonymous poster hash: 5ce1e...708
Anciol Skrevet 2. april 2014 #13 Skrevet 2. april 2014 Ja jeg har begynt å se på det igjen på netflix har svært god tid til å se da jeg nettopp har tatt mandlene og må holde meg i ro!
Gjest New_Girl Skrevet 2. april 2014 #14 Skrevet 2. april 2014 Syns det var en fin tvist at Willow ble lesbisk, og Tara var herlig! Men litt synd at Oz forsvant. De var jo så søte sammen, spesielt i begynnelsen når de først begynte å date 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #15 Skrevet 2. april 2014 Skal se den igjen for rørende gang i sommer når alle andre serier har pause. Den beste episoden er når moren dør, den er en fantastisk skildring med et ganske realistisk bilde av døden. Liker også musikalen, hush (der de mister stemmen) og ellers alle sex scenene med buffy og spike. De første sesongene er best men jeg er også stor fan av Buffy og Spike. Anonymous poster hash: 4f7c9...9de
Gjest ashanti Skrevet 2. april 2014 #16 Skrevet 2. april 2014 Åhh, Buffy! Husker jeg elsket den serien når jeg var yngre. Kunne se episodene igjen og igjen og igjen, ble aldri lei! Personlig syntes jeg sesong 1-3 var best, sesong 4 var grei, men sesong 5-7 syntes jeg ble en smuule kjedelig. Tror jeg har sesong 3 som favoritt. Husker jeg var superfan av Sarah Michelle Gellar, hun var virkelig heltinnen min som ung, tapeserte hele rommet mitt med plakater
murray Skrevet 2. april 2014 #17 Skrevet 2. april 2014 Stor fan av buffy favorittepisodene er once more with feeling og conversations with dead people. Hører ofte på musikken fra serien på spotify, kan også alle sangene fra musikalen
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #18 Skrevet 3. april 2014 Åh, jeg kom på! Vi har jo en bruker som må være kjempefan! Hun har jo hentet nicket sitt fra Buffy! Cordelia Anonymous poster hash: 217e4...916
Tøytigern Skrevet 3. april 2014 #19 Skrevet 3. april 2014 Likte Buffy. Mest fordi jeg syns hun var heit Men jeg likte å følge med på historiene,også. Favorittepisoden min er Hush, med The Gentlemen. Det er etter min mening de mest creepy monstrene i hele serien. Ellers likte jeg historien der Buffy drar hjemmefra og kaller seg Anne og jobber på en kafeteria. Demoner kamuflert som en sekt dro hjemløse ungdommer inn i en alternativ dimensjon og holdt dem som slaver, nektet dem å ha egen identitet og fikk dem til å glemme hvem de var. Når de kom tilbake etter mange år som gamle mennesker og sa de var "nobody," hadde det vel gått én dag eller noe i den virkelige verden. Men den episoden der Buffy vil gifte seg med Spike er utrolig morsom. Husker en replikk derfra om at hun ville ta bryllupsbildene ved en krypt på kirkegården og at "ingen måtte ødelegge løvverket" når det oppstod en kampscene... Hihi. Favorittscenen min ellers er når Spike sitter lenket fast i badekaret hos Giles og er sur fordi han ikke vil gå glipp av "Passions" fordi "Timmy is down the well!" Jeg tror Spike er favorittkarakteren min. Den karakteren jeg har minst til overs for, tror jeg er han som er kjæresten til Willov og er varulv. Husker ikke navnet. Jeg syntes ikke spesielt mye om serien når de dro inn hun som het Dawn, som skulle være lillesøsteren til Buffy og var en kamuflert nøkkel til en annen dimensjon. Dramaet rundt det var ikke noe for meg. Jeg liker best når hun banker vampyrer. Sexy.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #20 Skrevet 3. april 2014 Jeg er også veldig glad i den serien! Har sett den mange ganger. Enig med flere her at Dawn-historien er litt unødvendig/uinteressant. Men ellers synes jeg de fleste sesongene har noe for seg. Forresten synes jeg Anya er irriterende og lite interessant. Jeg liker godt episoder som driver de store linjene videre. Men det er ganske mange inneklemte episoder som ikke driver den store handlingen videre, eller ikke fører til en endring på noen områder, slik at når Buffy har tatt knekken på bad guysene, er episoden slutt, og vi står egentlig på stedet hvil i forhold til de store linjene i historien. Episoder som kunne passet inn nesten hvor som helst i en sesong. Slike hender det jeg hopper over når jeg ser serien igjen og igjen. Anonymous poster hash: e2040...25b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå