losingedge Skrevet 2. april 2014 #1 Skrevet 2. april 2014 (endret) Har den siste måneden trent mye markløft. Nå mot sommeren har jeg begynt og gått litt tyngre, og jeg merker kjapp fremgang. Men en ting er litt irriterende... Når jeg kjører bil, spesielt over lengre tid, halvtime+++, og spesielt hvis det er mye humper på veien, så sovner venstresiden av korsryggen min. Hvis jeg tar en pause å går ut av bilen er den fin igjen etter 2 minutter. Ingen vondt smerte eller noe sånt. Dette skjedde ikke før jeg begynte å trene litt mer markløft. Har aldri hatt noe klager på eller problem med teknikken heller. Burde jeg være bekymret? Jeg droppet markløft nå den forrige rygg-dagen min, og merker at det er blitt litt bedre. Kjørte tung V roing med stang istedet. Kan det være at jeg bare har overtrent litt? Takk:) Endret 2. april 2014 av losingedge
Gjest LadyGlaGla Skrevet 2. april 2014 #2 Skrevet 2. april 2014 Når ryggen din sover kan det tyde på en nerve i klem. Få en proff til å se på deg? Har du PT?
losingedge Skrevet 2. april 2014 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2014 Når ryggen din sover kan det tyde på en nerve i klem. Få en proff til å se på deg? Har du PT? Har ikke PT nei. Trent i flere år nå Har ikke penger til no sjekk XD
Gjest LadyGlaGla Skrevet 2. april 2014 #4 Skrevet 2. april 2014 Kroppens signaler skal man ta på alvor, så sett av litt penger til det. Prolaps og operasjon har du ikke lyst på
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #5 Skrevet 2. april 2014 Mulig at du kan ha en stram hofteleddsbøyer. Da får jeg slike symptomer. Ta en tur til kiropraktor eller naprapat så får du avklart problemet. Anonymous poster hash: 09b65...6c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå