Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kranglet nettopp med mannen min. Han har vært skilt i 6 år , men stiller fortsatt opp når eks kona trenger penger. Det at han tar seg av barna går helt fint og jeg er glad at han er en omsorgsfull far. Han hjalp henne og samboeren for å kjøpe hus, bil... Nå vil de ha ny bil og hytte og der ringer hun får å spørre om han kan hjelpe. Hvis de ikke har nok penger til ferie så hjelper han igjen! Hun ringer, er bare snill å grei og så får hun akkurat som hun vil. Jeg er ikke sjalu og han har mer nok med penger, men jeg vil ha ro og fred og jeg skjønner ikke at de holder på med sånt.

Anonymous poster hash: 192ca...8a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er han deres private bank?

Skjønner at han hjelper til om det gjelder barna. Men hun har funnet seg en ny mann, og de to sammen burde vel klare å dra lasset sammen?

• Liker 1
Gjest Ravna
Skrevet (endret)

.

Endret av Ravna
Skrevet (endret)

Har jeg ikke lest noe alla dette før??

Hadde forresten satt ned foten,

X'n får klare seg selv, hvertfall med ny mann

Endret av Frisørdama
AnonymBruker
Skrevet

Han har veldig mye penger og hun er klar over det. Det tenker jeg også. De må klare seg selv som aller de andre . Han prøver å si at han skylder henne noen penger, men det tror jeg ikke på. Det er 6 år siden og han er ikke en person som skylder penger til noen

Ts

Skrevet

Han har veldig mye penger og hun er klar over det. Det tenker jeg også. De må klare seg selv som aller de andre . Han prøver å si at han skylder henne noen penger, men det tror jeg ikke på. Det er 6 år siden og han er ikke en person som skylder penger til noen

Ts

Om det skulle være tilfelle, at han skylder henne penger. Kan ikke da gi henne ett engangsbeløp og være ferdig med det?

• Liker 1
Gjest Ravna
Skrevet (endret)

.

Endret av Ravna
AnonymBruker
Skrevet

Fordi det er ikke sant... Han innrømte selv at han hjalp henne med penger flere ganger. En som skylder penger trenger ikke å stille opp og hjelpe da.

Skrevet

Du skriver at han har mer enn nok penger. Hvorfor mener du at han ikke er i stand til å ta avgjørelser om hvordan han vil disponere pengene sine?

AnonymBruker
Skrevet

Har jeg ikke lest noe alla dette før??

Hadde forresten satt ned foten,

X'n får klare seg selv, hvertfall med ny mann

synes jeg har lest dette før jeg også.

Anonymous poster hash: 66fee...21e

Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
Skrevet

Ts

Hvis han har flust av penger, har det noe å si for deg at han deler de med flere?

Skjønner jo at han vil hjelpe moren til sine barn. Er jo bonus for barna også om hun har hytte liksom.

Jeg synes det er flott at folk med mye penger bruker de på andre! Ja til mindre egoisme!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...