Gå til innhold

Lett bytte for en enkelt mann..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå hadde jeg fått lagt han vekk... Mannen jeg var så utrolig betatt av.

Også måtte jeg innom der han jobbet for noe, hilste bare på ham og henvendte meg til noen andre for å få hjelp.

Gikk ut for å få det jeg var der for, og når jeg kom inn igjen for å betale startet han en samtale.. Han trengte ikke snakke med meg overhodet, han satt helt på andre siden av lokalet og jeg var bare normalt hyggelig... Og pang - så blusset alt opp igjen.

Faen!

Anonymous poster hash: ae392...ae3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så utrolig typisk. Jeg kjenner til det der, skjedde det samme med meg og en jeg har rotet med også. Nå er jeg kjempe betatt av ham igjen. :sur:

AnonymBruker
Skrevet

Irriterer meg egentlig, for han VET jo at jeg liker ham..

Og jeg MÅ forholde meg til denne plassen han jobber en god stund til, og han er der på jobb hver dag, så jeg kommer liksom ikke unna å treffe på ham der.

Han sitter i grunn ganske godt gjemt bak en del rekvisitter, og han har all unnskyldning til å ikke snakke med meg - med mindre han faktisk har LYST.. og det har jeg forsåvidt tenkt før også.. at han må jo ha LYST til å snakke med meg, siden han kommer og henvender seg.

Han er relativt mye eldre enn meg (jeg er i starten av 30årene) og vi har begge nylig vært igjennom brudd. Jeg ba ham på kaffe noe som er helt ulikt meg, og han takket høflig nei fordi han hadde nok med seg selv, barna og trening..

Jeg ser den.. jeg for min del hadde glatt tatt en kaffe og skravlet litt, fordi det letter å ha noen som vet hva det vil si å gå igjennom ett brudd å snakke med..

Han er så utrolig kjekk... han er så åpen, ærlig, vennlig, interessert..

Og han trigger noe i meg, som jeg ikke har sett før.

Vi har sendt noen meldinger før, men jeg gav meg fordi han er rimelig lunken på meldinger.. men han svarer da.. Selv om det kanskje tar ett døgn eller så.

Hadde ham på facebook og, men slettet ham fordi jeg stadig ble fristet til å ta kontakt, noe jeg helst vil unngå.

Så da sitter jeg her igjen da, og analyserer.. og grunner på hvorfor han tar kontakt, når han VET så alt for godt at jeg liker ham..og at jeg gjerne vil bli bedre kjent..

Haff... får dra å trene det av meg!

Anonymous poster hash: ae392...ae3
Skrevet

Huff. Det er så vanskelig dette, hva en vil, og hva en skal gjøre... Og mannfolk kan jo være så vanskelige å forstå seg på også..:( Du får prøve å distansere deg fra ham og tanken om han og ta tiden til hjelp, noe enkel sak er det ikke, desverre...

Håper det ordner seg for deg Ts. :hug:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...