Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så blir han så sur og frekk..han hisser seg opp av det minste og blir så gretten av seg.. Han er egentlig veldig tolmodig, snill og en kjempebra gutt, men så fort han går uten den snusen sin og ikke har fått nikotin på en stund så blir han så sur..nå prøver han å slutte og har ikke hatt snus i leppa på 3 dager, og i stad så kjeftet han på meg fordi jeg spurte om han kunne kjøre meg til butikken..det var plutselig "mas" fordi han drev å så på noe..

Vel, er det noen andre som blir sånn når de går uten den dumme nikotinen?

Anonymous poster hash: ac84b...73b

Videoannonse
Annonse
Gjest heihade
Skrevet

Jeg blir sånn selv. Jeg kjefter ikke, men jeg blir bare mutt og vil være i fred. Jeg er klar over at humøret er elendig og jeg vet hvorfor så jeg prøver å unngå å ta det ut på folk med kjefting. Jeg bruker ofte å advare dem om at jeg er i elendig humør og at det beste de kan gjøre er å ikke snakke til meg.

• Liker 2
Skrevet

ja jeg blir helt desperat. Særlig på morgenen kan jeg ikke være i nærheren av folk før jeg har fått kaffe og røyk

Skrevet (endret)

Jeg har selv slutta og snuse og hadde helt klart problemer med å ta meg sammen i de periodene hvor suget var på det sterkeste.

Prat med han om det slik at begge to blir enige om at abstinensene først og fremst er hans problem og at han bør forsøke å ikke ta det utover deg, samtidig som du prøver å holde litt avstand. De første dagene er som regel verst, så hvis dere begge to bestemmer dere for å samarbeide for å komme dere gjennom det så går det nok bra. :)

Ps. abstinensene kommer og går (det gjorde det i alle fall for meg), så hvis du merker at han blir hissig, så gi han 5-10 minutter til å roe seg ned før du tar det videre. Det er selvfølgelig hans problem og hans ansvar å oppføre seg som en voksen person, men hvis du stresser han for mye med det, så blir det nok verre for han å avstå.

Endret av Arlea
AnonymBruker
Skrevet

Jeg slutta også å snuse for 3 dager siden faktisk!

For min del høres det ut som at han overdriver, men folk reagerer vel forskjellig. For min del går det helt fint uten nikotin, kommer suget så fokuserer jeg bare på noe annet.

Anonymous poster hash: 4ce9e...f21
Gjest Lady.In.Heels
Skrevet

Det er helt jævlig å være uten nikotin, og for dem som synes det var enkelt: Vel, da var du ikke avhengig nok.

Skrevet

Det er helt normalt, men han burde prøve å ikke la det gå ut over deg!

Skrevet

Desverre så er det helt normalt. Prøv å se litt positivt på det, snart så får du en glad og snusfri kjæreste igjen!

• Liker 1
Skrevet

jeg blir og slik. eller ble slik. nå er jeg mer sånn at " jeg dør ikke uten" så jeg har greid å innstille meg på at om jeg går tom så går det greit men det var et helvete å få snudd den tankegangen

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min var også sånn, jeg bare lo av han, toskete.

Glad han har sluttet nå, humøret er stabilt iallfall.

Anonymous poster hash: bb19a...bcd

Gjest Kvinneline
Skrevet

Det er helt jævlig å være uten nikotin, og for dem som synes det var enkelt: Vel, da var du ikke avhengig nok.

Veldig enig! Det skjer noe med kroppen når den ikke får nikotinet som den ellers er vant med å få, og det er umulig å styre :P

Gjest avocadoen
Skrevet

Haha, husker at eksen var helt desperat en gang fordi han hadde rota vekk snusen. Ble beskyldt for å ha gjemt den osv :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg slutta var jeg i dritthumør den første uka. Klikka på kjæresten min for ingenting, så ja, det er normalt - dessverre!

Anonymous poster hash: dd399...1c7
Gjest chisandra
Skrevet

Så blir han så sur og frekk..han hisser seg opp av det minste og blir så gretten av seg.. Han er egentlig veldig tolmodig, snill og en kjempebra gutt, men så fort han går uten den snusen sin og ikke har fått nikotin på en stund så blir han så sur..nå prøver han å slutte og har ikke hatt snus i leppa på 3 dager, og i stad så kjeftet han på meg fordi jeg spurte om han kunne kjøre meg til butikken..det var plutselig "mas" fordi han drev å så på noe..

Vel, er det noen andre som blir sånn når de går uten den dumme nikotinen?

Anonymous poster hash: ac84b...73b

Nikotinavhengigheten er voldsomt sterkt, all respekt til han for å prøve å kvitte seg med snusen.

Ha tålmodighet noen dager, det går over når abstinensene gir seg.

Skrevet

Det går an å oppføre seg selv om kroppen skriker etter nikotin.

Du kan uansett trøste deg med at selve nikotinavhengigheten raskt går over, nå er det bare å omstille hjernen til nye vaner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...