AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #1 Skrevet 2. april 2014 Åhh.. ENDELIG!! Jeg skal på date i dag. Meldte meg på sukker for flere måneder siden men har ikke følt meg helt klar for å treffe noen. I dag bestemte jeg meg for å kaste meg ut i det. Min aller første date der inne, wish me luck Anonymous poster hash: 149a4...6aa 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #3 Skrevet 2. april 2014 Tusen tusen takk.. jeg er veldig spent Vi skal ut og spise, så da blir det litt koselig stemning rundt det hele får vi håpe. Han virker veldig allright, vi har snakket litt på telefonen så foreløpig har jeg et godt inntrykk. Kommer nok innom og oppdaterer i ettertid! Anonymous poster hash: 149a4...6aa
Gjest Vena Cava Skrevet 2. april 2014 #4 Skrevet 2. april 2014 (endret) Jeg fant kjæresten min på sukker, så denne tråden må jeg følge med på) Lykke til på date! ☺️ Endret 2. april 2014 av Cr'eme
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #5 Skrevet 2. april 2014 Da håper jeg at jeg er like heldig med deg Kunne gjerne truffet blink Anonymous poster hash: 149a4...6aa
FalconPunch Skrevet 2. april 2014 #6 Skrevet 2. april 2014 (endret) . Endret 21. februar 2018 av FalconPunch
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #7 Skrevet 2. april 2014 Takk for de gode tankene! Han var en hyggelig fyr, samtalen fløyt fint og det ble mye latter. Er allikevel usikker på om han er den rette... tiden får vise. Fikk ikke umiddelbar følelse av at han er det jeg søker, selv om det ikke var noe spesielt feil med ham Ha en kjempefin natt! Anonymous poster hash: 149a4...6aa
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #8 Skrevet 2. april 2014 Takk for de gode tankene! Han var en hyggelig fyr, samtalen fløyt fint og det ble mye latter. Er allikevel usikker på om han er den rette... tiden får vise. Fikk ikke umiddelbar følelse av at han er det jeg søker, selv om det ikke var noe spesielt feil med ham Ha en kjempefin natt! Anonymous poster hash: 149a4...6aa Noen ganger klaffer det ikke sånn på aller første med en gang man får øyekontakt. Prinsen som kommer ridende og sveiper en så man mister bakkekontakten er bare en myte. Det skjer ikke i virkeligheten. Tro meg, jeg har ventet lenge Prøv på et par flere treff før du avfeier han helt. Da har du lettere for å finne ut av om det er noe der eller om det "bare" er en kjekk og hyggelig kar. Anonymous poster hash: d3ce5...b14
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #9 Skrevet 2. april 2014 Jeg trodde heller ikke samboeren var det helt store etter første date, men han var interessant nok å snakke med til at jeg ønsket å skravle mer. Etter 3. date med litt alkohol og et kyss begynte det å krible. Så lenge han er hyggelig selskap, gi det litt tid! Du taper uansett ingenting på en kveld med en trivelig person. Vi møttes også på Sukker! :-)Anonymous poster hash: e7ab0...2bc 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #10 Skrevet 3. april 2014 Takk for de gode tankene! Han var en hyggelig fyr, samtalen fløyt fint og det ble mye latter. Er allikevel usikker på om han er den rette... tiden får vise. Fikk ikke umiddelbar følelse av at han er det jeg søker, selv om det ikke var noe spesielt feil med ham Ha en kjempefin natt! Anonymous poster hash: 149a4...6aa Det var kjedelig. At han ikke tok ditt hjerte med storm og sommerfuglene fløy rundt i magen din. Akkurat som på film! Nei...dere forblir nok bare gode venner. Uten sommerfugler og uten lidenskap...ikke noe å satse på. Anonymous poster hash: a5eff...ba4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå