Gå til innhold

Masse jenter med tights.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor enn jeg går ute nå ser jeg jenter med tights. Enten trener de eller så bruker de disse tightsene til hverdags. Er dette en ny trend eller?

Dere jenter vet vel at dette ser veldig sexy ut? Når man tydligere enn i noe annet plagg kan se konturene av beina, rumpa og endatil cameltoe.

Tar meg ofte i når jeg går bak en lekker babe med tights..wow..deilig rumpe..tenk å stappet kukken i noe sånt..

Anonymous poster hash: 684b3...9d5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har postet feil. Dette er ikke forumet for seksualitet.

Anonymous poster hash: 03c7c...881
  • Liker 31
AnonymBruker
Skrevet

Du har nok rett i at dette er en trend blant unge jenter for tida. Ser dem også, i byen, på kafè, endatil på skolen (jeg jobber på vgs) gående i treningstights. Ser ut som de enten prøver å gi inntrykk av at de trener hele tiden (enten at de snart er på vei dit, eller akkurat har vært der.) Eller så har de vel bare funnet ut at dette er sexy. Uniformen er sorte treningstights (og kort overdel så rumpa synes) og joggesko i knæsj farge. Ankelsokker i joggeskoene så anklene synes.

Komisk.

Anonymous poster hash: cdfbe...928
  • Liker 6
Gjest Beist
Skrevet

Snakker du om treningstights eller vanlig tights nå?

Forøvrig: Ew.

• Liker 2
Skrevet

Det er jo ikke akkurat noe nytt. Syns egentlig dette var mer av for 3-4 år siden.

• Liker 1
Gjest Silverstream
Skrevet

Haha, jeg er nok en av de skyldige ;) Det samme er søstra mi og venninna hennes + et par flere jeg kjenner. Grunnen til at jeg(og mange av dem andre) bruker dem til hverdags er fordi de er veldig gode og behagelige å gå med.

Skrevet

Hvor enn jeg går ute nå ser jeg jenter med tights. Enten trener de eller så bruker de disse tightsene til hverdags. Er dette en ny trend eller?

Dere jenter vet vel at dette ser veldig sexy ut? Når man tydligere enn i noe annet plagg kan se konturene av beina, rumpa og endatil cameltoe.

Tar meg ofte i når jeg går bak en lekker babe med tights..wow..deilig rumpe..tenk å stappet kukken i noe sånt..

Anonymous poster hash: 684b3...9d5

:scorpis:

• Liker 11
Gjest heihade
Skrevet

Det som er ekkelt her er jo hva dere legger i dette, ikke selve plagget. Synes enkelte menn er veldig flinke til å vri ting til å handle om dem.

Ei jente har på seg noe hun trives i > "dette må handle om meg og at jeg skal se på henne"

• Liker 36
AnonymBruker
Skrevet

Haha, jeg er nok en av de skyldige ;) Det samme er søstra mi og venninna hennes + et par flere jeg kjenner. Grunnen til at jeg(og mange av dem andre) bruker dem til hverdags er fordi de er veldig gode og behagelige å gå med.

Nei, det er ikke grunnen. De er ubehagelige spørr du meg. Bruker en del tights til når jeg sykler, og de er forferdelige å gå med. Jeg bruker det kunn fordi de ikke fester seg i kjedet!

Grunnen for at mange jenter bruker det er nok fordi de som har noe å vise frem. F eks sprettrumpe ønsker å vise den frem og bruker dermed tights. Grunnen for at andre jenter som ikke har noe å vise frem går med det er fordi de vill være så like som mulig de "kule", "pene" og "deilige" jentene.

Det er vell egentlig ikke noe å legge skjul på jenter?

Anonymous poster hash: 51a38...4a4

• Liker 3
Skrevet (endret)

Hvordan tights har du om de er ubehagelige? Om du vil kle deg i dem for å se bra ut og vise fram ræva så er det opp til deg. Personlig så har jeg dem på om jeg skal være i aktivitet, om noen synes at ræva mi bra ut for det, så er det en bonus for både dem og meg ;)

Endret av Crobern
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke grunnen. De er ubehagelige spørr du meg. Bruker en del tights til når jeg sykler, og de er forferdelige å gå med. Jeg bruker det kunn fordi de ikke fester seg i kjedet!

Grunnen for at mange jenter bruker det er nok fordi de som har noe å vise frem. F eks sprettrumpe ønsker å vise den frem og bruker dermed tights. Grunnen for at andre jenter som ikke har noe å vise frem går med det er fordi de vill være så like som mulig de "kule", "pene" og "deilige" jentene.

Jo. Det er faktisk veldig behagelig å gå med... Folk har forskjellige meninger, og ikke alle er ute etter å vise ræva hele tiden.

Anonymous poster hash: c384c...cd4

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

:wow:

funny_subway_3.jpg

Anonymous poster hash: ac3b2...64c
  • Liker 4
Gjest Silverstream
Skrevet

HAhahahah! "Nei, det er ikke grunnen". Ja, for det vet vel du alt om, du er tross alt meg i annen person ;)

Jeg har ingenting å vise frem for noen som helst.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går ofte i tights, fordi det er komfortabelt og fint. Tettsittende bukser og klær generelt er noe jeg foretrekker, det fremhever figuren min på en måte som gjør at jeg ikke ser chubby ut. Og folk kan bare stirre så lenge de vil på rumpa mi, det tar jeg bare som et kompliment! :danse:

Anonymous poster hash: 05de3...ea8
  • Liker 1
Gjest Beist
Skrevet

ME TARZAN YOU JANE :rasende:

...er litt vibbene jeg får fra deg.

Er du virkelig så snever og selvsentrert, eller troller du nå?

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Vanlige videre joggebukser er vel også "gode og behagelige å gå med"?

Alle skjønner og tenker at disse som går med dette gjør det for å være deilige. Beklager - men dere driter dere ut..

• Liker 8
Skrevet

Selvfølgelig tar jeg på meg tights fordi jeg føler meg sexy i det. Jenter som sier noe annet lyver.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går ofte i treningstights om jeg skal ha gym, trene senere den dagen e.l. utrolig deilig plagg!

Anonymous poster hash: 05bad...dca
  • Liker 1
Gjest heihade
Skrevet

Alle skjønner og tenker at disse som går med dette gjør det for å være deilige. Beklager - men dere driter dere ut..

De er gode og behagelige på hver sin måte. Tights er stramt, men mykt. Joggebukse er slapt og mykt. Preferanser. P-r-e-f-e-r-a-n-s-e-r.

Når jeg har på meg treningstights er det absolutt ikke for å vise meg frem. Jeg har en slapp stil med store t-skjorter og gensere, så rumpa er sjelden synlig. Jeg føler meg heller ikke særlig fin i treningstights når jeg velger å ha det på, fordi leggene mine er alt for tynne til å passe stramme bukser og lårene mine er ikke optimale heller. Skal jeg vise meg fram tar jeg da vitterlig på meg noe finere og mer kledelig?

Skjønner ikke hvordan vi driter oss ut? Kan du forklare bedre?

• Liker 5
Gjest Silverstream
Skrevet

Ja, går med joggebukser også jeg :nigo:

Kanskje du og dine likesinnede går rundt og tenker det, men det gidder ikke jeg å gå rundt og tenke på altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...