Poppie Skrevet 2. april 2014 #1 Skrevet 2. april 2014 Jeg skal bo i en bitteliten ett-roms noen måneder og skal sove første natt her i natt. Men kjøleskapet durer sånn at jeg blir gærn! Måtte plugge det ut nettopp fordi jeg fikk vondt i hodet og nå gruer jeg meg til å plugge det inn igjen. Vil heller leve uten kjøleskap og fryser om det skal bli sånn Hva kan hjelpe (annet enn øreplugger)?
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #2 Skrevet 2. april 2014 Er ikke så mye som kan hjelpe tror jeg, annet enn å kjøpe nytt kjøleskap. Kan jo hende du finner et billig minikjøleskapet en plass som du kan ha istedenfor. Anonymous poster hash: 370c8...628 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #3 Skrevet 3. april 2014 Du blir vant til det Jeg var samboer med en pratesyk fryser en stund.. gikk seg til! Anonymous poster hash: 392bb...e7d
Dolce Skrevet 3. april 2014 #4 Skrevet 3. april 2014 Sjekk at kjøleskapet står i vater. Det kan hjelpe mye. Jeg hadde et kjøleskap som durte som en Boeing 737. Men det roet seg fort da det fikk litt støtte under den ene "foten", slik at det ble vater.
Snikk Skrevet 4. april 2014 #6 Skrevet 4. april 2014 Sjekk at kjøleskapet står i vater. Det kan hjelpe mye. Jeg hadde et kjøleskap som durte som en Boeing 737. Men det roet seg fort da det fikk litt støtte under den ene "foten", slik at det ble vater. Haha, 737! Kjenner meg igjen. Bodde med et kjøleskap som både jamret seg, pep, knitret, brummet og sukket. Nå savner jeg det litt <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå