Gå til innhold

Nytt kjøpesenter i Bergen-hvilke klesbutikker kommer?

Anbefalte innlegg

Gjest Coral
Skrevet

For de som er glade i litt shopping (som meg :oops: ) og bor i Bergen blir det spennende når det nye senteret (exibition-skrives det sånn?!) åpner torsdag!

Leste akkurat et innlegg i en annen debatt her om at Zara skal åpne der, og det hadde jo vært strålende :) Isåfall blir vel det den første Zarabutikken i Norge, eller?

Noen som har hørt hvilke andre butikker som kommer? Blir uansett spennende, gleder meg :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt rykter om French Connection og Mango...

Gjest Anonymous
Skrevet
For de som er glade i litt shopping (som meg :oops: ) og bor i Bergen blir det spennende når det nye senteret (exibition-skrives det sånn?!) åpner torsdag!

Leste akkurat et innlegg i en annen debatt her om at Zara skal åpne der, og det hadde jo vært strålende :) Isåfall blir vel det den første Zarabutikken i Norge, eller?

Noen som har hørt hvilke andre butikker som kommer? Blir uansett spennende, gleder meg :-)

Jeg leste akkurat selv det innelgget om

at Zara kommer til Bergen. Synes også det

er gode nyheter for liker alltid handle der

i utlandet. Glad i shopping jeg og :)

Har også hørt at Wedins kommer(sko,vekser og

tilbehør), Mexx og Hm.Men hm finnes jo allerede flere

steder i byen,så hadde vært kjekt med noe nytt synes jeg.

Noen som vet når kl det åpner?

Gjest Coral
Skrevet

Jeg har også hørt rykter om Mango.. Virker som om det er mye hemmelighet rundt hva som kommer, og mye rykter ute å går.. Men gøy å spekulere litt også da :wink:

Gjest Coral
Skrevet

Jeg vet desverre ikke når klokken det åpner.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Har ikke fått med meg at det skal åpnes noe nytt i det hele tatt jeg. :oops: Hvor ligger dette da?

Gjest Coral
Skrevet
Har ikke fått med meg at det skal åpnes noe nytt i det hele tatt jeg. :oops: Hvor ligger dette da?

Det skal ligge over gaten fra Galleriet, der det gamle posthuset lå. Åpner torsdag!

Skrevet

Åpner kl. 12 på tordag, og er da åpent til midnatt.

Zara kommer ikke.

HM kommer ikke i vanlig forstand, det blir en spesiell ungdomsavdeling og undertøy/kosmetikk som heter BeautyBox. Dette fører til at avdelingen på Galleriet også forandrer seg for at det skal være ulike tilbud på de to sentrene.

Skrevet

Da skal jeg være der klokken 12! Ohh, yess! Her skal det handles litt nye bukser. Det er ikke så ofte jeg gleder meg til shoppinggalskap, men nå gjør jeg det! :P

Skrevet

Xhibition heter det.

Her kan dere lese mer om det. Denne artikkelen stod også i gårsdagens papirutgave av BA.

Skulle gjerne vært der selv på torsdag, men kan ikke.... :veldigsur:

Satser på en tur lørdagen. Blir sikkert masse folk da og, men pytt pytt...gleder meg for det jeg! :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Oiii, dette var nytt for meg også, men har fri torsdag så da må det bli tid til litt shopping.

Blir spennenede å se hvilke butikker som kommer da, som flere andre skrev virker det å være en del hemmelighetsskremmerier ute å går. Gleder meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...