Gjest Emera Skrevet 2. april 2014 #1 Skrevet 2. april 2014 Jeg finner ingen tråd for oss som ser den på FEM, så derfor denne. Jeg vet ikke, men det er noe med Juan Pablo som jeg ikke synes er helt spiselig. Han er jo fin å se på, men har virker litt... eh... blåst, på et vis... Han sier stort sett "is okay" til alt. Da det ble annonsert hvem som skulle bli ungkaren må jeg innrømme at jeg ikke tenkte på ham i den hele tatt, så jeg ble overrasket. Jeg synes har fremsto som en fjomp på Ungkarskvinnen, og Des så ikke ut til å ta ham helt på alvor. Faktisk så hadde jeg glemt ham. Ellers er jo de vanlige damene med, noen ordentlige og noen gærne. Jeg har ikke rukket å få noen favoritt ennå.
Gjest Emera Skrevet 2. april 2014 #2 Skrevet 2. april 2014 Har alle sett det på nett allerede, kanskje?
Rainbow Skrevet 3. april 2014 #3 Skrevet 3. april 2014 Jeg ser det også på tv! Alltid redd for sånne tråder i tilfelle noen sier hvem som blir valgt til slutt. Jeg syns han virker utrolig ålreit! Virker som han er genuint opptatt av at ingen skal føle seg utenfor og velger alltid å ta en prat med en av gangen når det er cocktailparty. Alle vet de får tid med ham. Han gråt sist han sendte hjem folk, han bryr seg om følelsene deres og vil at alle skal ha det bra. Hvis noen sier at det går bra med dem når det ikke gjør det, merker han det og vil prate. Det er noen språkmisforståelser innimellom, bare! Hvis jeg hadde likt menn ville jeg hatt en som var så grei og lyttende som han! Var kanskje ikke så smart gjort det med Claire, men!
makkapakka Skrevet 3. april 2014 #4 Skrevet 3. april 2014 Jeg er mer imponert over hvordan han framstår, trodde han var litt mer hoven av seg. Han er flink til å roe ned damene når frustrasjonen overtar. Claire må roe seg litt, var nok ikke en klok avgjørelse av ungkaren å bli med på bading, men det blir jo bare bråk av sånt etterpå. Damer som skal vite hvorfor dit og datt og hvorfor ikke. osv.. Håper ikke de som vet svaret (sett det på nett) er så lusne at de sier hvem som vinner.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #5 Skrevet 3. april 2014 Sharleen er min favoritt!! Jeg synes faktisk ikke Juan Pablo er spesielt kjekk. Han er ikke min type i det hele tatt. Jeg synes han er litt irriterende og jeg skjønner meg ikke heeeelt på humoren hans, men han er snill og veldig respektfull overfor jentene. Han virker også som en veldig god far. Anonymous poster hash: db8a7...c0a
Gjest Emera Skrevet 3. april 2014 #6 Skrevet 3. april 2014 Ja, det er sikkert noen misforståelser på grunn av språket. Men selv om han virker hensynsfull så er det noe som skurrer, selv om jeg ikke helt kan sette fingeren på hva. En god far ser han så absolutt ut til å være, det er sikkert. Men... Jaja, vi får følge med. Jeg tror han er veldig seksuelt tiltrukket av Clare og har vanskelig for å holde fingrene fra fatet. Håper også at spoilere holder seg borte, jeg er enig i at det alltid er en viss risiko med å starte en sånn tråd.
caskerette Skrevet 4. april 2014 #7 Skrevet 4. april 2014 Sharleen er min favoritt!! Jeg synes faktisk ikke Juan Pablo er spesielt kjekk. Han er ikke min type i det hele tatt. Jeg synes han er litt irriterende og jeg skjønner meg ikke heeeelt på humoren hans, men han er snill og veldig respektfull overfor jentene. Han virker også som en veldig god far. Anonymous poster hash: db8a7...c0a Sharleen er flott, ja. Tror hun er en av Juan Pablos favoritter. Kanskje nettopp fordi hun later til å holde ham litt på avstand.
Gjest Emera Skrevet 4. mai 2014 #8 Skrevet 4. mai 2014 Ja, hva synes vi så langt? Jeg blir ikke klok på den fyren, altså.
Sitronmelis Skrevet 6. mai 2014 #9 Skrevet 6. mai 2014 Kan jeg spørre hvor mange episoder som har blitt sendt til nå på FEM? Jeg har sett ferdig men kommer ikke til å spoile, bare nysgjerrig på hvor langt serien er kommet i Norge
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #10 Skrevet 7. mai 2014 Kan jeg spørre hvor mange episoder som har blitt sendt til nå på FEM? Jeg har sett ferdig men kommer ikke til å spoile, bare nysgjerrig på hvor langt serien er kommet i Norge Det er siste episode neste uke, tror jeg. Når det gjelder denne episoden med "the women tell all". Var det noen andre som la merke til at deler hadde blitt borte? For eksempel så så jeg ikke Sharleen i den røde stolen sammen med Chris Harrison... Det var dumt, siden jeg gjerne hadde lyst til å se det. Noen som kan gi link til den episoden? Jeg har ikke så lyst til å søke på det enda siden jeg er redd for at "vinneren" av programmet plutselig dukker opp. Anonymous poster hash: db8a7...c0a
Gjest Emera Skrevet 7. mai 2014 #12 Skrevet 7. mai 2014 (endret) Det er siste episode neste uke, tror jeg. Når det gjelder denne episoden med "the women tell all". Var det noen andre som la merke til at deler hadde blitt borte? For eksempel så så jeg ikke Sharleen i den røde stolen sammen med Chris Harrison... Det var dumt, siden jeg gjerne hadde lyst til å se det. Noen som kan gi link til den episoden? Jeg har ikke så lyst til å søke på det enda siden jeg er redd for at "vinneren" av programmet plutselig dukker opp. Anonymous poster hash: db8a7...c0a Her. Jeg er ikke så redd for å finne ut hvem han valgte, så jeg tok sjansen. Men det er sikkert lurt å ikke scrolle ned til kommentarfeltet, for sikkrerhets skyld. Endret 7. mai 2014 av Emera
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #13 Skrevet 7. mai 2014 Han er den minst populære ungkaren noen sinne, og er ikke populær i USA. Dvs i starten var han det, men nå har det dalt betraktelig. Dancing with stars trakk til og med tilbake hans plass, da han ikke var ønsket likevel. Virker helt blåst spør du meg. Ble bare verre og verre for hver episode. Anonymous poster hash: c62b4...b60 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #14 Skrevet 7. mai 2014 Som flere av jentene påpekte, så kjører han sitt eget show. Driter i alle andre. Nå vet jeg hvordan det slutter, men skal ikke spoile noe Anonymous poster hash: c62b4...b60
Sitronmelis Skrevet 7. mai 2014 #15 Skrevet 7. mai 2014 Han er den minst populære ungkaren noen sinne, og er ikke populær i USA. Dvs i starten var han det, men nå har det dalt betraktelig. Dancing with stars trakk til og med tilbake hans plass, da han ikke var ønsket likevel. Virker helt blåst spør du meg. Ble bare verre og verre for hver episode.Anonymous poster hash: c62b4...b60 Haha helt enig! Han dreit på draget. Er han enda mindre likt en Brad? Han som ikke valgte noen av jentene på slutten og som ble hata for det. Virker også som Chris Harrington (?) husker ikke heelt nanvet på programlederen) ble veldig skuffet over sesongen også! Hvem håper dere blir den neste ungkarskvinnen av de jentene dere har sett?
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #16 Skrevet 7. mai 2014 Den neste ungkarskvinnen er jo offesielt for lengst. Var til og med i Dagbladet osv, før hun var sendt hjem, pga et dødsfall blandt ungkarene fra den sesongen. Idiotisk av Dagbladet osv, men jeg visste det fra før... Det er jo Andie Anonymous poster hash: c62b4...b60
Sitronmelis Skrevet 7. mai 2014 #17 Skrevet 7. mai 2014 Den neste ungkarskvinnen er jo offesielt for lengst. Var til og med i Dagbladet osv, før hun var sendt hjem, pga et dødsfall blandt ungkarene fra den sesongen. Idiotisk av Dagbladet osv, men jeg visste det fra før... Det er jo Andie Anonymous poster hash: c62b4...b60 Haha jeg visste det, men var ikke sikker på om folk her ville vite det enda. Men daså :D Gleder meg ! Det starter 19.Mai på amerikansk tv :danse:
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #19 Skrevet 7. mai 2014 Her. Jeg er ikke så redd for å finne ut hvem han valgte, så jeg tok sjansen. Men det er sikkert lurt å ikke scrolle ned til kommentarfeltet, for sikkrerhets skyld. Takk! Synd at noen måtte ødelegge... Nå vet jeg jo hvem det er... Anonymous poster hash: db8a7...c0a
Rainbow Skrevet 13. mai 2014 #20 Skrevet 13. mai 2014 Har sett siste episode nå (men ikke "After the final rose", den er neste uke, til info for de som så den andre versjonen). Rare Juan Pablo! Likte han kjempegodt i starten, men nå syns jeg han er veldig selvopptatt!! Men likte at han ikke fridde, ettersom man faktisk ikke kan vite at man vil gifte seg med noen etter 12 uker når du store deler av tiden har datet andre. Turte ikke bruke denne tråden, var så redd for spoiling!! Men ja, "women tell all" var klippa rart. Chris sa jo at Sharleen skulle snakkes med, og etterpå sa han at de hadde snakka. Og i frieriprogrammet nå sa han at Juan Pablo hadde valgt ring, men det så vi heller ikke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå