Gå til innhold

32 stemmer

1. 1. Fjerner du sminke hver dag / renser huden daglig?

• Ja, morgen og kveld
      12
    • Ja, hver kveld
      6
    • Ja, de gangene jeg har sminke på (som ikke er hver dag)
      7
    • Nja. I blant, men legger meg ofte med sminke på.
      4
    • Nei, sjelden. Legger meg ofte meg sminke på.
      5
    • Nei, aldri.
      0

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet at jeg i perioder har slurvet og vet at jeg har venninner i begge deler av skalaen... Hvor er du? Her er mulighet for å svare på flere alternativer. Presiser gjerne i et svar om ikke alternativene er gode nok, eller om du vil forklare bedre.

Avstemmingen er anonym, ikke offentlig!

Anonymous poster hash: f0d5a...762
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Renser den av og til. Har veldig ren hud.

Fjerner sminke hver kveld, om jeg valgte å ta på sminke den dagen, da.

Skrevet

Jeg renser nesten uten unntak huden morgen og kveld, uansett om jeg har hatt på sminke eller ikke.

Det er blitt en rutine for meg og gir mye velvære. Å ikke rense ansiktet føles litt som å ikke få vasket kroppen, egentlig.

Gjest New_Girl
Skrevet

Jeg renser ikke for jeg ga opp å finne et produkt jeg ikke reagerte på. Men jeg vasker ansiktet med vann og har på fuktighetskrem. Fjerner sminken hver kveld med sånne sminkefjerner-servietter uten parfyme.

Gjest Beist
Skrevet

Bruker bare eyeliner, så er ikke så nøye med å fjerne det hver kveld. Klæsjer bare litt vann i ansiktet.

AnonymBruker
Skrevet

Å rense huden min er viktig for meg. Gjør det uansett om jeg bruker sminke eller ikke.
Bortsettfra hvis jeg sover hos noen etter en fest eller noe. Da sover jeg med sminke, men tar den av og renser hud på morningen.

Anonymous poster hash: 84fe8...c78
Skrevet

Jeg bruker sminke hver dag og fjerner den hver kveld, men oftest bare med vann. Jeg vasker meg selvfølgelig i ansiktet, og bruker av og til krem, men jeg renser ikke huden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...