Gå til innhold

Møter kun feile menn hele veien... Noen som har opplevd eller opplever det samme?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler at i løpet av et år som singel, så har jeg kun møtt feile menn hele veien. Er det noen som opplever det samme? Jeg blir helt oppgitt! Det er alltid noe som skurrer med de. Og de ser ut til å lyve alle sammen. Møter de via nettdating.

Men jeg bør nok ikke gi opp. :)

Anonymous poster hash: 7bd7d...319
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skift marked/strategi.

Treff menn andre steder enn nettet.

Anonymous poster hash: 3a147...4ce
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Prøv i kirka da vel. :P

Anonymous poster hash: 6ec33...875
  • Liker 1
Skrevet

ja du reagerer på de samme signalene hver gang og derfor får du napp med samme type mennesker. Så du må ønske disse dit peppern gror og se etter andre ting.

AnonymBruker
Skrevet

Prøv i kirka da vel. :P

haha, ja det er alltid noe galt med de.

Jeg treffer bare menn som har noe å skjule, og uærlige hensikter på nettet. Håper det virkelig går ann å treffe en normal end er og. Kanskje jeg skal prøve kristenforum ;) hehehe

AnonymBruker
Skrevet

ja du reagerer på de samme signalene hver gang og derfor får du napp med samme type mennesker. Så du må ønske disse dit peppern gror og se etter andre ting.

de prøver å bruke opp tiden min med feile hensikter ;). Greit , noen vil nok ha forhold og, men de vil ha meg enten som en forsørger for de , eller så vil de utnytte meg på annen måte. For noen mannfolk jeg møter! Er ikke få slike ;)

AnonymBruker
Skrevet

Fordi man ikke trenger vise sitt sanne jeg på nett. Og fordi mange menn melder seg inn i nettdating som en ekstra kilde til sex - dvs. bare se hvilke kvinner som er villige, mens de kan dra ut i helgene som vanlig.

Treff menn face to face og ta det derfra.

AnonymBruker
Skrevet

Fordi man ikke trenger vise sitt sanne jeg på nett. Og fordi mange menn melder seg inn i nettdating som en ekstra kilde til sex - dvs. bare se hvilke kvinner som er villige, mens de kan dra ut i helgene som vanlig.

Treff menn face to face og ta det derfra.

ja, og jeg tror ikke at det er bare meg som er plaget av disse mennene. Hører at de har hatt andre damer før meg. Enten har de damene kuttet kontakten med de, eller har de kuttet henne og noen ganger har hun blitt forbanna fordi hun føler seg lurt. Men ingen skal få lure meg ;). Jeg gir ikke sex av meg lenger før jeg er sikker på at han viser alle sider som skal til for at jeg tror at han er seriøs. Men jeg er oppgitt av å treffe på samme ulla hele tiden. Håper det fin bedre menn med ærlige hensikter :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler at i løpet av et år som singel, så har jeg kun møtt feile menn hele veien. Er det noen som opplever det samme? Jeg blir helt oppgitt! Det er alltid noe som skurrer med de. Og de ser ut til å lyve alle sammen. Møter de via nettdating.

Bruker du matching-test på datingsiden du er på? Det kan spare deg for mange feile menn nemlig.

De største feiltakelsene mine traff jeg da jeg ikke brukte testen. Hvis noen matcher meg under 60% lar jeg heretter være å ta kontakt.

Anonymous poster hash: 23a8e...227

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja... Jeg møtte feil damer hele veien.

Jeg fant en veldig enkel løsning. Jeg kuttet ut nettdating.

Anonymous poster hash: f4c69...bb7

AnonymBruker
Skrevet

Ja... Jeg møtte feil damer hele veien.

Jeg fant en veldig enkel løsning. Jeg kuttet ut nettdating.

Anonymous poster hash: f4c69...bb7

Forever_Alone.png

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...