AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #1 Skrevet 2. april 2014 Hei! For 4 måneder siden fikk jeg meg en kjæreste og det står bra til med oss. Men en ting som plager meg er at han følger så mange lettkledde modeller på instagram! Var inne på profilen hans idag og så at han nettopp hadde begynt å følge en ny en fra Russland som hadde veldig utfordrende bilder. Jeg har virkelig ikke lyst til å være en gal og sjalu kjæreste som ikke skal la han synes noen andre enn meg er pen, men alle disse halvnakne jentene plager meg en del... Jeg skjønner jo at han ikke tenker "for en søt jente med vakre øyne!" Når han ser en av disse modellene med puppene halvveis ute. De ser også veldig annerledes ut enn meg (som er veldig spinkel og "guttete" i kroppen, noe som får meg til å bekymre meg over om han egentlig tenner på kroppen min... Så synes dere jeg bør ta dette opp med han og si at det plager meg eller blir jeg bare til kjæresten som er sjalu og klengete da? Jeg er 20, han er 23.Anonymous poster hash: ae85f...5d8
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #2 Skrevet 2. april 2014 Dette lover ikke godt etter kun 4 måneder. Anonymous poster hash: 33f45...12e 5
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #3 Skrevet 2. april 2014 Så harry, mangel på sosial intelligens! Det er enkelte uskrevne regler i et forhold, og dette er en av de! Du følger ikke sexobjekter av motsatt kjønn på sosiale medier! Eksen var litt sånn. Jeg ble flau mer enn noe annet.Anonymous poster hash: 095a1...9f9 9
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #4 Skrevet 2. april 2014 Så harry, mangel på sosial intelligens! Det er enkelte uskrevne regler i et forhold, og dette er en av de! Du følger ikke sexobjekter av motsatt kjønn på sosiale medier! Eksen var litt sånn. Jeg ble flau mer enn noe annet.Anonymous poster hash: 095a1...9f9 TS her Enig med deg at det er ganske flaut, alle vennene våre kan jo se dette og det ser nok ikke noe særlig bra ut. Kan nevne at dette er min første kjæreste så er litt usikker på hva jeg skal "finne meg i" og hva som er greit å si ifra om. Takk for svar Anonymous poster hash: ae85f...5d8
whoppii Skrevet 2. april 2014 #5 Skrevet 2. april 2014 Finn deg et mannfolk du:) hadde en eks som var sann selv. Jeg bare kutta han ut. Han var en slik person som kunne sitte på fest atme meg eller med venner da han begynte å snakke om slikt.. å hun er så jævlig deili! ! Hehehe. Jeg sa ingenting bare dro:) never look back:) 1
FalconPunch Skrevet 2. april 2014 #6 Skrevet 2. april 2014 (endret) . Endret 24. februar 2018 av FalconPunch 1
Gjest Chloe87 Skrevet 2. april 2014 #7 Skrevet 2. april 2014 Sært... Og han kan ikke være veldig moden. I tillegg er det respektløst å gjøre sånt når man har kjæreste.
Gjest February Skrevet 2. april 2014 #8 Skrevet 2. april 2014 (endret) Du er nok en veldig pen jente og det er ikke noe galt med å være veldig slank eller noe guttete. Du er sånn som du er og det er nok det som kler deg best. Skjønner at det er ubehagelig og grunnen til at jeg tenker det, er fordi det er noe som popper opp der du er (sosialt nettverk), så du blir på en måte alltid påminnet om disse bildene. Er jo noe helt annet når han har alenetid, da velger han jo selv hva han ønsker, men å følge og kommentere på en glamour modell, en etter en annen er faktisk ganske sært ja. Tenker ikke så mye på at det er fordi alle andre ser det, men fordi du synes det er ubehagelig. Han kunne jo fulgt glamour modeller en plass du ikke hadde trengt å se det, slik at du ikke fikk det i fleisen hver gang. Det er noen ting man bare ikke ønsker å vite og da er det greit å holde dem for seg selv. Endret 2. april 2014 av February
Viventium Skrevet 2. april 2014 #9 Skrevet 2. april 2014 Så harry, mangel på sosial intelligens! Det er enkelte uskrevne regler i et forhold, og dette er en av de! Du følger ikke sexobjekter av motsatt kjønn på sosiale medier! Eksen var litt sånn. Jeg ble flau mer enn noe annet.Anonymous poster hash: 095a1...9f9 Feil... Det er det for kvinner. Ikke menn, vi skjønner ikke at det er feil.. Nå skal det sies at jeg er 100% klar over at jenter faktisk legger merke til hva vi liker så jeg gidder ikke like pga jeg vet enkelte dømmer( har også ikke behov for og få ei dame i en dristig stilling hver gang jeg går in på fb, bruker det også til jobb så det egner seg heller ikke) men ser kompiser/bekjente, både single og i forhold liker alle dem kommer over. Har tilogmed nevnt det for et par av dem men aldri fått så dumme blikk tilbake i hele mitt liv..
Gjest Heartbeat Skrevet 3. april 2014 #10 Skrevet 3. april 2014 Det er nesten direkte flaut å se hva godt voksne menn med barn og kone følger på FB.. Jeg skjønner deg godt TS
Gjest LuckyStrikes Skrevet 3. april 2014 #11 Skrevet 3. april 2014 Jeg hadde diskutert det med han, sagt at jeg syntes det var pinlig, og bedt han gi seg. 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #12 Skrevet 3. april 2014 jeg ser virkelig ikke problemet. Anonymous poster hash: a08f5...f10
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2014 #13 Skrevet 3. april 2014 jeg ser virkelig ikke problemet. Anonymous poster hash: a08f5...f10 Ikke jeg heller.
Gjest Kvinneline Skrevet 3. april 2014 #14 Skrevet 3. april 2014 Synes han høres barnslig ut til å være 23 år, dessuten respektløs mot deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå