Gå til innhold

Ulldress i barnehage?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en ullfleecedress fra Nøstebarn til min baby. Den har babyen hatt i noen mnd, fra 7 mnd alder. Er nå ti mnd. Kun brukt i vogn, ikke krabbet rundt i den...

Men synes den nupper seg??.. Hvordan kan en sånn dress tåle å bli brukt i bhg når den ikke tåler å være på en urørlig baby sittende/liggende i en vogn engang?

Blir den ikke ødelagt om den skal nuppe hele tiden?

Hvordan er Lillelam VS nøstebarn på ullkvaliteten?

Anonymous poster hash: 6b183...995

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også opplevd dårlig kvalitet på ullfleece fra nøstebarn innimellom. Siste plagget jeg kjøpte derfra var en sparkebukse i ullfleece, som ble "rar" og nuppete i stoffet med en gang, etter første dags bruk! Skikkelig irriterende når en legger så mye penger i noe. Så jeg sluttet å handle der. Men vi får fremdeles ting derfra i gave innimellom, og de plaggene har vi vært heldige med, ullfleecedressen til minsten ser helt ny og fin ut selv om han har brukt den nesten hver dag siden jul.

De får sikkert leveranser fra forskjellige produsenter, noen mer heldige enn andre? Vet ikke, altså... Men det burde ikke være slik.

Anonymous poster hash: 12d31...627
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er jo synd om det skal være gambling å kjøpe derfra. Har kun kjøpt denne ullfleecedressen og en ullfrottélue derfra, så har ikke mye erfaring med dem, men de får jo så mye skryt av alle overalt...

Vet ikke om jeg skal satse på å bruke mer penger der, til barnehageklær? Den dressen ungen har nå passer nok til høsten og vinteren igjen (kjøpte for stor med vilje), hvis den holder så lenge uten å gå i filler da. Men vet ikke om jeg tør å kjøpe noe nytt?

Anonymous poster hash: 6b183...995

Skrevet

Nå lurer jeg på om ullfleece er tjukkere enn ulldressen vi har til vår sønn, men vi har kjøpt ullfrotte-dress fra "leketøy"-merket som selges på Coop hypermarked. Har vært veldig fornøyd med disse! :)

Skrevet

Vi har en tynn ulldress fra Janus, og en tykk i ullfleece fra Nøstebarn, veldig fornøyde etter en sesongs bruk. Hadde klaget til Nøstebarn om den hadde nuppet.

Skrevet

Sønnen min har hatt ullfleecedresser i barnehagen begge vintrene han har gått i barnehage, og de har tålt det alle sammen. Han er på sitt 3. sett nå. Men jeg har aldri kjøpt Nøstebarn da, han har hatt fra Englebarn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...