Gå til innhold

Treningstights for korte bein

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ganske kort (1,60 m) og synes ofte løpetightser kan bli litt lange i beina, noe som både ser stygt ut og som fører til at gidlåser og annet smyger seg nedi skoene og irriterer. Har en tights fra Nike som jeg er veldg fornøyd med, da den har akkurat passe lengde, men kunne tenke meg å prøve et nytt merke. Tenker å bestille fra nett og da får jeg ikke prøvd den. Så er det noen som har tips til merker eller modeller som passer for oss med litt korte bein? En annen ting e at den ikke bør være laget for folk med "tigh gap", da dette bare ser rart ut for oss uten (flesket på lårene "tyter" på en måte ut).

Anonymous poster hash: 63606...75e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lurt på det samme. Er 7/8- og capri-modellene det vi burde satse på?

Skrevet

Jeg er og lav, og bruker kun nike dri fit.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

2xu er korte i beina:-) Jeg er 1,63m, har korte bein og lang rygg, men disse tightsene er perfekt i lengden!

Anonymous poster hash: 11db6...874
Skrevet

Röhnisch sine 7/8-deler er perfekt for meg! Jeg er 1,70, men har vesentlig kortere ben enn overkropp. Har en 7/8 og vanlig lengde anti-Shake frA röhnisch. Neste tights blir ny 7/8.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips! 2xu har jeg sett er perfekt i str., men unngår av prinsipp å kjøpe den siden alle andre har den. Er veldig fornøyd med lengden på Nike-tightsen min, men vil gjerne prøve noe nytt nå. Har selv tenkt på 7/8-lengde, men blir det ikke gap på leggene så det blir kaldt å løpe med den ute på de litt kjøligere dagene?

-TS-

Anonymous poster hash: 63606...75e

AnonymBruker
Skrevet

7/8 blottlegger i verstefall anklene, men da er det bare å ha på seg sokker.

Anonymous poster hash: 590af...c88
Skrevet

Jeg har en Röhnisch i 7/8 lengde. Den er perfekt til mine ben. Jeg er 160 cm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...