AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #1 Skrevet 2. april 2014 Sønnen min blir snart 6 år, og vil selvsagt ha selskap. Tenker å invitere alle barna i gruppen hans i barnehagen( sju barn som alle har fylt eller skal fylle 6 år i løpet av året). Problemet er at vi bor i en relativt liten horisontaldelt tomannsbolig.....Jeg lurer da på om de andre barna og foreldrene deres vil se ned på oss fordi vi ikke bor i stort og fint hus.... Jeg er skilt og har hovedomsorgen for barna, så er generelt fornøyd med at jeg fikk råd til å kjøpe tomannsbolig med hage i stedet for å måtte bo i leilighet/blokk, men likevel er det jo ikke enebolig som mange barnefamilier har. Men har lyst til at sønnen min skal få en fin bursdag, og han vil ha selskapet hjemme og ikke på lekeland e.l. Hvilken mat burde jeg servere i et slikt selskap, og hvilke aktiviteter er det hyggelig at jeg planlegger for de små? Anonymous poster hash: 3a33c...40f
Gjest Riskjeks Skrevet 2. april 2014 #2 Skrevet 2. april 2014 Jøss, det hadde jeg aldri tenkt på som noe problem... Vi bor i rekkehus, så vi må vel skamme oss enda mer? Nei, ærlig talt, hvis noen synes det ikke er fint nok her, så kunne jeg ikke brydd meg mindre. Og med mindre du bor på beste vestkant tviler jeg på at de andre foreldrene bryr seg heller.
Gjest Magdalene Skrevet 2. april 2014 #3 Skrevet 2. april 2014 Har aldri tenkt over hvordan vennene til barna bor. Når det kommer til mat, hva vil han servere? Har du spurt han? Pannekaker? Pølse? Tapas? Og leker trenger ikke være så mange, eller organisert.
Daria Skrevet 2. april 2014 #4 Skrevet 2. april 2014 Som oppvokst i blokkleilighet på beste vestkant kan jeg melde om at det ikke var noe tema der heller... Sønnen min blir snart 6 år, og vil selvsagt ha selskap. Tenker å invitere alle barna i gruppen hans i barnehagen( sju barn som alle har fylt eller skal fylle 6 år i løpet av året). Problemet er at vi bor i en relativt liten horisontaldelt tomannsbolig.....Jeg lurer da på om de andre barna og foreldrene deres vil se ned på oss fordi vi ikke bor i stort og fint hus.... Jeg er skilt og har hovedomsorgen for barna, så er generelt fornøyd med at jeg fikk råd til å kjøpe tomannsbolig med hage i stedet for å måtte bo i leilighet/blokk, men likevel er det jo ikke enebolig som mange barnefamilier har. Med andre ord er dette tydeligvis noe som er viktig for deg, og du projiserer dine verdier og prioriteringer over på andre, som sannsynligvis ikke bryr seg. Og hvis noen skulle bry seg - hva så? Det er i så fall deres problem, ikke ditt. 2
Gjest Runforit Skrevet 3. april 2014 #5 Skrevet 3. april 2014 Konsentrer deg om pynt, mat, lek og underholdning. Det er det som betyr noe.
Miss moneypenny Skrevet 3. april 2014 #6 Skrevet 3. april 2014 Når vi blir invitert hjem til andre barn så bryr jeg meg virkelig ikke om størrelsen på huset. Det jeg legger merke til er om det er rent. Størrelse/ type hus/ leilighet kunne ikke brydd meg mindre Hvis noen ser ned på deg pga det så er ikke de menneskene verdt å ha en relasjon til. Lykke til med selskap, det går helt sikkert kjempebra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå