AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #1 Skrevet 2. april 2014 Jeg lurer på hvordan menn forholder seg til det å plutselig bli fedre i en ung alder fordi dere har stolt blindt på at dama beskytter seg. Min kjæreste har et barn med ei dame som planla graviditet bak hans rygg. Han elsker barnet, men" hater" barnemoren. Jeg synes det er vanskelig å forstå. De er jo så knyttet, moren og barnet. Og uten moren ville de aldri ha fått barnet de elsker over alt på jord. Dessuten deler de jo dna og ser veldig like ut. Hvordan blir forholdet til barna hvis dere får barn med en dere elsker? Vil det bli likt? Jeg vil gjerne ha ærlige svar. Jeg spør fordi jeg ikke klarer å relatere til dette, men synes eksen han har gjort noe ekstremt egoistisk. Jeg tenker en del på dette her siddn jeg hører stemmen hennes når hun ri ger ang. barnet. Jeg kommer nok aldri til å like eksen pga. den planlagte fødselen. De hadde ikke vært sammen lenger enn 7 måneder. Hun var 30 og typen min 21! Anonymous poster hash: 9f9a4...7fd 2
mandel92 Skrevet 2. april 2014 #2 Skrevet 2. april 2014 Jeg er ikke mann, så jeg kan vel egentlig ikke svare på spørsmålet ditt. Men uansett, har du sex er det alltid en rissiko for at det kan bli barn ut av det, selv om man bruker prevansjon, så jeg mener at mannen ikke har blitt lurt til noe som helst. Begge har ansvar. 15
Gjest chisandra Skrevet 2. april 2014 #3 Skrevet 2. april 2014 Enhver har ansvar for sin egen prevensjon - selv menn! Dummeste jeg hører, det med å "bli lurt" til å bli far. Vil du ikke ta sjansen på å bli far, så bruker du kondom!
Lennhy Skrevet 2. april 2014 #4 Skrevet 2. april 2014 Enig med de andre her , begge har et ansvar når enn har sex. Å bli lurt er feil å si , som jeg selv skulle sagt at p-pillen lurte meg og gikk bak min rygg Å plannlegge en graviditet å lyve for den andre parten, e enormt egoistisk men for barnets del så e de enda to foreldre om et ansvar så får far og mor diskutere på bakrommet. 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #5 Skrevet 2. april 2014 P- piller er 99.9 prosent sikkert dersom det brukes riktig. Når du er verpesyk, 30 og kjæresten du ikke har kjent lenge uttrykker at han ikke er klar for bar, og du trosser dette og slutter med pillene uten å si noe. Da er du ond. Da blir en mann lurt! En ting er en one night stand, men i et forhold bygd pp tillit...Anonymous poster hash: 82d1f...967 20
Kvitveis Skrevet 2. april 2014 #6 Skrevet 2. april 2014 Uhell kan skje, men hvis det er bevisst planlagt syns eg det er utruleg feigt og råtent gjort å bevisst lyga om bruk av prevensjon. Begge har jo naturlegvis ansvar for å bruka prevensjon, men nokon menn burde kanskje vera meir påpasselege sjølv? Ellers kan jo verpesjuke damer kjapt ta seg ein tur til Danmark for å få ungar på ein meir etisk forsvarleg måte 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #7 Skrevet 2. april 2014 Det eneste relevante her er vel hvordan din kjæreste forholder seg til det. Anonymous poster hash: b85b1...5e1 1
Madelene B Skrevet 2. april 2014 #8 Skrevet 2. april 2014 Mannen din kunne jo ha tredd på "hetta" da................. 2
Gjest Faerunpedia Skrevet 2. april 2014 #9 Skrevet 2. april 2014 Dere som mener mannen burde brukt kondom, man må jo kunne stole på hverandre i et forhold. Selv vet jeg om to tilfeller hvor kvinnen sluttet på p-piller uten å si noe fordi mannen ikke ville ha barn, og dette var noe de fortalte "alle" om. Hvis man tror kjæresten bruker p-piller stoler man jo på det.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #10 Skrevet 2. april 2014 Jeg lurer på om dette gir litt samme følelse som utroskap. At man blir sviktet og ført bak lyset. Det er et tillitsbrudd på det groveste og det avgjør framtida totalt til den det gjelder. Anonymous poster hash: 82d1f...967 11
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2014 #11 Skrevet 2. april 2014 Dere som mener mannen burde brukt kondom, man må jo kunne stole på hverandre i et forhold. Selv vet jeg om to tilfeller hvor kvinnen sluttet på p-piller uten å si noe fordi mannen ikke ville ha barn, og dette var noe de fortalte "alle" om. Hvis man tror kjæresten bruker p-piller stoler man jo på det. Jeg har alltid trodd at slike plutselige graviditeter skjedde pga noen var lur mht prevensjonen sin.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #12 Skrevet 2. april 2014 Jeg har en del venninner som plutselig ble gravid, og dessverre så dro mannfolka veldig fort =/ De sluttet å bruke p-piller, og vips ble de gravide selv om mannfolka trudde de gikk på prevensjon... Føler faktisk at det er mange som blir lurt Anonymous poster hash: b126c...839 5
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #13 Skrevet 2. april 2014 Hvordan preges i så fall forholdet mellom barnet og faren? Får det noen gang blitt helt bra?Anonymous poster hash: 82d1f...967
Gjest Faerunpedia Skrevet 2. april 2014 #14 Skrevet 2. april 2014 Jeg har alltid trodd at slike plutselige graviditeter skjedde pga noen var lur mht prevensjonen sin.Nå skjønte jeg ikke hva du mente.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #15 Skrevet 2. april 2014 Jeg lurer på hvordan menn forholder seg til det å plutselig bli fedre i en ung alder fordi dere har stolt blindt på at dama beskytter seg. Min kjæreste har et barn med ei dame som planla graviditet bak hans rygg. Han elsker barnet, men" hater" barnemoren. Jeg synes det er vanskelig å forstå. De er jo så knyttet, moren og barnet. Og uten moren ville de aldri ha fått barnet de elsker over alt på jord. Dessuten deler de jo dna og ser veldig like ut. Hvordan blir forholdet til barna hvis dere får barn med en dere elsker? Vil det bli likt? Jeg vil gjerne ha ærlige svar. Jeg spør fordi jeg ikke klarer å relatere til dette, men synes eksen han har gjort noe ekstremt egoistisk. Jeg tenker en del på dette her siddn jeg hører stemmen hennes når hun ri ger ang. barnet. Jeg kommer nok aldri til å like eksen pga. den planlagte fødselen. De hadde ikke vært sammen lenger enn 7 måneder. Hun var 30 og typen min 21! Anonymous poster hash: 9f9a4...7fd Kjenner til flere forhold av samme slag. Blir forbannet over så mye syke damer som finnes. Skjønner godt at menn holder seg unna barnet og dama. Det er barnet som lider, men det er det bare dama som har stelt i stand til. Jeg sier det beste er å få adoptert bort barnet til forsterforeldre som tenker på barnet forran egne egoistiske behov. Anonymous poster hash: 6acfc...c86 5
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2014 #16 Skrevet 2. april 2014 Kjenner til flere forhold av samme slag. Blir forbannet over så mye syke damer som finnes. Skjønner godt at menn holder seg unna barnet og dama. Det er barnet som lider, men det er det bare dama som har stelt i stand til. Jeg sier det beste er å få adoptert bort barnet til forsterforeldre som tenker på barnet forran egne egoistiske behov.Anonymous poster hash: 6acfc...c86 Nu skjer ikke det her så ofte som de her anonyme brukere skal ha det til. 6
Apehjerne Skrevet 2. april 2014 #17 Skrevet 2. april 2014 Nu skjer ikke det her så ofte som de her anonyme brukere skal ha det til. Nu skjer ikke det her så ofte som de her anonyme brukere skal ha det til. det skjer dessverre svært ofte
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2014 #18 Skrevet 2. april 2014 det skjer dessverre svært ofte Nja, det tror jeg ikke på. 3
Apehjerne Skrevet 2. april 2014 #19 Skrevet 2. april 2014 Nja, det tror jeg ikke på. statistikkene lyver ikke. at mange blir lurt til å få barn er ikke til å stikke under en stol. at mange barn vokser opp med en far som ikke er deres uten at de vet det er heller ingen sjeldenhet dessverre. er vel derfor det kom på banen i media om det skulle være obligatorisk med farskapstest ved fødsel. men det er vel ikke helt gjennomførbart antar jeg. 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #20 Skrevet 2. april 2014 Nja, det tror jeg ikke på. Det viser bare hvor naiv og ignorant du er. På tide å åpne opp øynene. Anonymous poster hash: 6acfc...c86 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå