Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har truffet ein fantastisk fyr på byen av alle plasser , utfordringen er at jeg henger meg litt opp i aldersforsjellen.

Jeg er 31 og han 22 , jeg har en sønn på 7 år også.

Jeg har bestemt meg for å treffe han igjen men tenker jo på hvilke utfordringer det vil være eller om det vil være noen i det hele tatt...

Trenger sårt litt innspill her....

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han er neppe klar for noe voksent og langvarig. Jeg ville ikke involvert meg med en såpass ung fyr, i hvert fall ikke hvis jeg hadde hatt et barn selv.

Ditt barn trenger jo en farsfigur, ikke en ung student. Let i din egen aldersgruppe.

Anonymous poster hash: 1a892...ae3
  • Liker 3
Skrevet

Jeg skjønner godt at du henger deg opp i aldersforskjellen. For meg hadde kommet det ann på hvordan han var som person. Mange på 22 som kan være veldig voksne av seg.

Spørsmålet er om dette er en du ser på som en flørt eller om du ser for deg ett liv sammen med han?

Om det er en flørt, så kjør på, men ikke presenter han for sønnen din

Om det er en du ser på som mulig samlivspartner, så ville jeg tenkt meg godt om.

Skrevet

Takk for innspill.

Ser på han mer som en flørt , så derfor jeg grubler.

Dette er jo også et godt forum å spørre om råd for venner sier bare kjør på , han virker kjekk osv..

Han får selvfølgelig ikke treffe sønnen min , han har aldri truffet noen jeg dater siden han er så gammel at han begynner å forstå ting :fnise:

Gjest Heartbeat
Skrevet

Det er jo bare å prøve da?. Har selv vært sammen med en som er ti år yngre enn meg :)

Du kan jo ikke vite noe før du prøver :) Bare å møtes uten ungen eller når du har frihelg så får du tidsnok vite om det er noe å satse på :)

Skrevet

Kos deg :)

Gjest miora
Skrevet

Det er ca. den samme aldersforskjellen som det er mellom meg og typen, og det går kjempefint. Veit ikke helt hvordan det blir når man "snur" på kjønnene og putter en unge inn i bildet, men hvorfor ikke prøve?

Skrevet

Skal treffe han i kveld , så få vel ta ein prat om ting , om hva han tenkter , har vel noe å bety det også :fnise:

Skrevet

Hvis det bare er en flørt så er det vel bare å kjøre på og kose seg?

Gjest chisandra
Skrevet

Kos deg, dette er ingen avskrekkende aldersforskjell. :)

Ofte er 22-åringer langt mer modne enn 30-åringer - dette kommer helt an på personen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 32 og min mann er 22 vi er LYKKELIG gift på andre året. Vi passer perfekt sammen. Alder er ikke ett større hinder enn du gjør det til selv.

Anonymous poster hash: f8694...0ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...