nattesvart Skrevet 2. april 2014 #1 Skrevet 2. april 2014 Har noen av dere møtt noen, som dere har en udefinerbar kjemi med? En venninne av meg var sammens med en fyr når vi var 16, han er 5 år eldre enn oss. Første gang jeg møtte han, og gangene siden så visste jeg på en eller annen måte at noe en gang var nødt til og skje mellom oss. Enten ville vi ha sex, eller sloss. Det lå bare i lufta på en måte.. det endte med sex, en 7-8 år senere. Som fyllesex vel og merke, en tre fire ganger. Men da ble vi liksom "ferdig" med hverandre. Jeg vet min kjære har en sånn jente i hjembyen hans. Men de har ikke gjort no med det. Jeg har møtt ho, og ho flørter villt med han. Bør jeg være redd for at en gang han reiser dit alene, kan gå over streken med henne? Jeg stoler på han, men vet jo sjøl hvor sterk denne "dragningen" kan være. Jeg og "min" var begge single, så null problem. Erfaringer?
FalconPunch Skrevet 2. april 2014 #2 Skrevet 2. april 2014 (endret) . Endret 24. februar 2018 av FalconPunch 2
nattesvart Skrevet 2. april 2014 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2014 Kan ikke bare dumpe han pga hva som kan skje. Får jeg jo heller ta hvis det skulle skje noe. Ja, han fortalte meg det en gang vi hadde drukket. Han kan desverre bli litt for åpenhjertig da. Noen som har klart å stå i mot?
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #5 Skrevet 2. april 2014 Ja, møtte ei sånn ei for 1.5 år siden...via jobbenhennes. Første sekund jeg så henne var det som noe "klikket på plass". Så pratet vi og det var som jeg hadde kjent henne bestandig. Opplevde det som at interessen gikk andre veien og. Jeg bare "visste " at "henne er det" på en måte... Merket fort at hun var redd og at noe sto i veien for henne. Det var lett å konkludere andre gang jeg traff henne at hun var i et dårlig forhold med en tvilsom/luguber fyr. De flyttet etterhvert vekk...fordi jeg ikke visste dette da, men anntok det var jeg forsiktig og feig og gjorde lite. Så nå sitter jeg her som en tosk og vet helt sikkert at det var sånn. Har ingen mulighet til å kontakte henne utenom å ringe dit hun jobber. Det vil jeg ikke uten videre gjøre mer...Anonymous poster hash: 5c522...485
nattesvart Skrevet 2. april 2014 Forfatter #6 Skrevet 2. april 2014 Ja, er i hvert fall lov å håpe Håpe på? 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #8 Skrevet 2. april 2014 Blir alltid knulling til slutt i slike forhold. Bortsett fra med en som flyttet til Mexico. Det er nok løsningen for dere også skal du se. Anonymous poster hash: 15c1f...1dc
nattesvart Skrevet 2. april 2014 Forfatter #9 Skrevet 2. april 2014 Ok? Du mener altså om ho ikke flytter langt vekk, så vil de til slutt pule?
nattesvart Skrevet 2. april 2014 Forfatter #10 Skrevet 2. april 2014 Ja, møtte ei sånn ei for 1.5 år siden...via jobbenhennes. Første sekund jeg så henne var det som noe "klikket på plass". Så pratet vi og det var som jeg hadde kjent henne bestandig. Opplevde det som at interessen gikk andre veien og. Jeg bare "visste " at "henne er det" på en måte... Merket fort at hun var redd og at noe sto i veien for henne. Det var lett å konkludere andre gang jeg traff henne at hun var i et dårlig forhold med en tvilsom/luguber fyr. De flyttet etterhvert vekk...fordi jeg ikke visste dette da, men anntok det var jeg forsiktig og feig og gjorde lite. Så nå sitter jeg her som en tosk og vet helt sikkert at det var sånn. Har ingen mulighet til å kontakte henne utenom å ringe dit hun jobber. Det vil jeg ikke uten videre gjøre mer...Anonymous poster hash: 5c522...485 Jeg vil jo ikke at de skal finne ut at dette er no de bare "må" finne ut av, og ha seg med hverandre. For da vil det bli slutt med han og meg, da utroskap er noe jeg ikke kan tilgi whatsoever Men leit for din del..
Gjest rådyr Skrevet 2. april 2014 #11 Skrevet 2. april 2014 Ja, mannen til en god venninne av meg. Jeg vet det er gjensidig, men vi kommer aldri til å gjøre noe med det. Heldigvis ses vi ikke så ofte. Jeg vet det fordi han har sagt det, samtidig som jeg merker han blir veldig sjalu når jeg har kjæreste.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #13 Skrevet 2. april 2014 Jeg vil jo ikke at de skal finne ut at dette er no de bare "må" finne ut av, og ha seg med hverandre. For da vil det bli slutt med han og meg, da utroskap er noe jeg ikke kan tilgi whatsoever Men leit for din del.. Beklager...forsto lite av dette. Har ikke sagt.noe om utroskap...riktignok fant jeg ut at galningen hun jeg skrev om driver og er utro i ettertid men...Anonymous poster hash: 5c522...485
nattesvart Skrevet 2. april 2014 Forfatter #14 Skrevet 2. april 2014 Beklager...forsto lite av dette. Har ikke sagt.noe om utroskap...riktignok fant jeg ut at galningen hun jeg skrev om driver og er utro i ettertid men...Anonymous poster hash: 5c522...485 Det jeg er redd for er jo at min mann, skal gjøre noe ut av dette med sin "magnetdame". Jeg er overstått med min, som var før mannen min sin tid. Er du med nå? Tror vi bsre har misforstått hverandre litt
nattesvart Skrevet 2. april 2014 Forfatter #15 Skrevet 2. april 2014 Ja, mannen til en god venninne av meg. Jeg vet det er gjensidig, men vi kommer aldri til å gjøre noe med det. Heldigvis ses vi ikke så ofte. Jeg vet det fordi han har sagt det, samtidig som jeg merker han blir veldig sjalu når jeg har kjæreste. Godt å høre noen kan stå i mot
nattesvart Skrevet 2. april 2014 Forfatter #16 Skrevet 2. april 2014 udefinerbar seksuell kjemi? ja for faen. Gjort no med det? Eller stått imot?
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #17 Skrevet 2. april 2014 Jepp, har den kjemien med en. Vi har vært bundet i lange forhold begge to, men når det viste seg at vi begge følte det samme, så har vi faktisk brutt ut av forholdene og satser på hverandre. Anonymous poster hash: 4a8cb...77e
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #18 Skrevet 2. april 2014 Jepp, har den kjemien med en. Vi har vært bundet i lange forhold begge to, men når det viste seg at vi begge følte det samme, så har vi faktisk brutt ut av forholdene og satser på hverandre. Anonymous poster hash: 4a8cb...77e Fantastisk...håper det samme skjer med meg og hun jeg skrev om over her og. At hu greier gå fra den ekle fyren...jeg må nevne at jeg var tilbakeholden og pga av vondt langvarig forhold jeg akkurat var kommet ut av da jeg traff henne...så var vel feig derfor og.Anonymous poster hash: 5c522...485
nattesvart Skrevet 2. april 2014 Forfatter #19 Skrevet 2. april 2014 Jepp, har den kjemien med en. Vi har vært bundet i lange forhold begge to, men når det viste seg at vi begge følte det samme, så har vi faktisk brutt ut av forholdene og satser på hverandre.Anonymous poster hash: 4a8cb...77e Håper mannen min føler som jeg, at vi har det bra sammen, og greier å se vekk fra ho. "Min"sånn var ikke kjærlighet, kun noe vi måtte få unna. For min del i allefall..
Petalouda Skrevet 2. april 2014 #20 Skrevet 2. april 2014 Gjort no med det? Eller stått imot? Definitivt gjort noe med det. Får mentalt tilbakefall tidvis også. Sukk .....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå