Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lagt om kostholdet mitt den siste måneden da jeg trenger å gå ned i vekt ! Har for en stund siden lastet ned en måltidsapp for å gjøre det lettere for meg selv å se hva og hvor mye jeg spiser. Ble ganske sjokkert når jeg så at jeg ofte ikke spiste mer enn 1000-1100 kalorier om dagen ! Nå har jeg lagt meg på 1500 om dagen men vekta står bom stille. Jeg er 1.69h og veier 87 kg så målet mitt er å komme meg ned på 70kg med tiden. Er ingen aktiv mosjonist men prøver å få gått turer eller sykle ca 3 ganger i uka. Blir forhåpentligvis mere sykling når snøen er borte, er dessverre ikke noen tilhenger av treningssenter. Men er motivert nå men skjønner ikke hva jeg gjør galt. Har kuttet mye ned på raske karbohydrater og spiser mere protein. Spiser jeg for mye/lite eller må jeg rett og slett trene mere? Noen gode råd til meg? :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Veier du maten og regner nøyaktig på kaloriene? Opplever ofte at folk tror de inntar færre kalorier enn de gjør fordi de ikke logger all maten de spiser.

Anonymous poster hash: 68cd0...f68
Skrevet

Veier du maten og regner nøyaktig på kaloriene? Opplever ofte at folk tror de inntar færre kalorier enn de gjør fordi de ikke logger all maten de spiser.

Anonymous poster hash: 68cd0...f68

Ja jeg veier alt jeg spiser og legger det i appen så tror jeg er ganske så sikker på at inntaket stemmer med virkeligheten. Legger inn tilogmed tyggis ;)

Skrevet

Beveg deg litt hver dag og vær tålmodig, nøyaktig og konsekvent med registreringen av kalorier inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...