Gå til innhold

Hva skjer her om natten?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det betyr at man ikke må gi opp selv om det er et håpløst prosjekt å bevare freden på et sted som KG f.eks.

AnonymBruker
Skrevet

Helvette altså, jeg som trodde det hadde vært spennede å være på om natten for å se..... Fff

Håhå, takket være en aldri så liten glitch klarte jeg faktisk å få et aldri så lite innblikk i moddenes hemmelige, mørke liv.

Yvonne, snille tålmodige Yvonne, leste en sleivkommentar Bond formulerte om Hello Kitty, og der tok det helt av. Det haglet med ukvemsord, og det tok ikke lang tid før alle moddene var engasjert i en ordveksling som ville fått fulle havnearbeidere til å rødme og rope på mamma.

Det var et grusomt syn, men også ganske fascinerende. Det var som å se et usensurert filmopptak av løver som jakter på savannen, blod som flyter og rasende brøl som flerrer luften.

Dessverre ble jeg oppdaget og kastet ut midt i kampens hete, så jeg kan ikke si hvem som gikk seirende ut av diskusjonen.

Anonymous poster hash: d1abd...663

• Liker 1
Skrevet

Håhå, takket være en aldri så liten glitch klarte jeg faktisk å få et aldri så lite innblikk i moddenes hemmelige, mørke liv. Yvonne, snille tålmodige Yvonne, leste en sleivkommentar Bond formulerte om Hello Kitty, og der tok det helt av. Det haglet med ukvemsord, og det tok ikke lang tid før alle moddene var engasjert i en ordveksling som ville fått fulle havnearbeidere til å rødme og rope på mamma.Det var et grusomt syn, men også ganske fascinerende. Det var som å se et usensurert filmopptak av løver som jakter på savannen, blod som flyter og rasende brøl som flerrer luften.Dessverre ble jeg oppdaget og kastet ut midt i kampens hete, så jeg kan ikke si hvem som gikk seirende ut av diskusjonen. Anonymous poster hash: d1abd...663

Hele greia var en Apirlspøk visst :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...