Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Først og fremst er jeg ikke intressert i å "høre" om skrivefeil, "du er dum", tattoos er stygt og annet lite konstruktivt. Takk :blomst:

Saken er.. Jeg har en tattoo på ryggen fra før, en liten fugl, høyt opp, omtrent på skulderbladet. Jeg skal ha fler..

Hadde liksom bestemt meg for hva, men ikke akkurat hvordan det skulle se ut. Kikket MYE på tattoos for å finne inspirasjon, og sitter igjen med "for mye". :fnise:

Det er så mye fint! Men jeg har ikke planer om å fylle kroppen.. Jeg synes det er veldig fint med sleeve og på bena og alt, men jeg ser ikke for meg det på meg selv. Så jeg tenker å holde meg til ryggen, og kanskje øverst på lårene, som skjules under kjoler.

Jeg vil heller ikke se rotete ut. Sånn masse små plassert utover ryggen hultetibulter lissom.

Jeg vil putte flere ting jeg vil ha inn i en stor, som passer sammen, som dekker store deler av ryggen, så det blir som et "maleri". Men vet ikke helt om det da blir rart å ha noen mindre, som ikke har samme "tema" ved siden av dette store.. Hvis jeg nå skal bruke ryggen til denne store, og ikke kunne plassere andre der så har jeg ikke å mye igjen.. :sjokkert: Den jeg har kommer jo også utenfor "maleriet"

Jeg forresten ikke ha farger. "Maleriet" blir strand og sjø, også har jeg en fugl, også vil jeg ha en pinup og en blomst med navnet til dattern min, og en figur fra star wars for pappan min.. Det er det jeg vet om nå hvertfall....

Noen tanker, ideer, råd og/eller tips?

Anonymous poster hash: bf982...dd3
Videoannonse
Annonse
Gjest constance90
Skrevet

Hvordan kan vi komme med tanker, ideer, råd eller tips når du ikke gir oss så mye å gå på?

Du gjør akkurat hva du vil med kroppen din. Jeg syns tattooeringer er fint men det styggeste jeg ser er alvorlige skrivefeil inket på kroppen. Så det eneste rådet jeg har er å dobbelsjekke alt av stavinger og sjekk med flere personer. Snakk med sjappa slik at de får tegnet ordent<lig bilder. Jo mindre bilder jo "styggere" blir detaljene. Jeg tror det blir finest med farger, spesielt til starwars figuren (med mindre det ikke er Darth Vader eller en Stormtrooper). Tipper Yoda vil se ut som et troll uten farge og riktig skyggelegging.

Skrevet

Det beste er å ta med tankene og ideene dine til en tattovør som kan komme med forslag å tegne det til deg så det blir personlig og ikke kopi fra nett , da skal jeg garantere deg andre også har samme tattooering.

Sjøl har eg 7 stk tror jeg og skal ha full sleeve med tiden.

Viktigste rådet jeg kan komme med å ikke ta noe moderne somm e "inn" for det blir for umorderne også "stygt"

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan vi komme med tanker, ideer, råd eller tips når du ikke gir oss så mye å gå på?

Du gjør akkurat hva du vil med kroppen din. Jeg syns tattooeringer er fint men det styggeste jeg ser er alvorlige skrivefeil inket på kroppen. Så det eneste rådet jeg har er å dobbelsjekke alt av stavinger og sjekk med flere personer. Snakk med sjappa slik at de får tegnet ordent<lig bilder. Jo mindre bilder jo "styggere" blir detaljene. Jeg tror det blir finest med farger, spesielt til starwars figuren (med mindre det ikke er Darth Vader eller en Stormtrooper). Tipper Yoda vil se ut som et troll uten farge og riktig skyggelegging.

Tenkte på tanker om stort motiv, med små ved siden av, om dere tenker det ser rotete ut. Og om tattoos flere små tattoos i nærheten av hverandre som ikke hører sammen.. :)

Det beste er å ta med tankene og ideene dine til en tattovør som kan komme med forslag å tegne det til deg så det blir personlig og ikke kopi fra nett , da skal jeg garantere deg andre også har samme tattooering.

Sjøl har eg 7 stk tror jeg og skal ha full sleeve med tiden.

Viktigste rådet jeg kan komme med å ikke ta noe moderne somm e "inn" for det blir for umorderne også "stygt"

Ser etter ideer på nett, men alt må tegnes personlig til meg av tatovør. Med unntak av star wars da, de ser jo ut som de gjør...

Andre som har tanker eller synspunkt? Redd for å se rotete ut...

AnonymBruker
Skrevet

Det var TS.

Nærmeste flinke tattoo artist er 5 timer unna, så det blir liksom ikke bare å stikke innom, derfor jeg gjerne vil finne ut av ting på forhånd og..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...