liv Skrevet 2. april 2014 #1 Skrevet 2. april 2014 Jeg vet skoringen har 2 for 1, men det er bare på utvalgte modeller, og det var egentlig dårlig utvalg. Noen som vet om fler tilbud nå eller fremover i tid?
Gjest chisandra Skrevet 2. april 2014 #2 Skrevet 2. april 2014 Skopunkten har 3 for 2, men litt dumt at man ikke får prøvd først.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #3 Skrevet 2. april 2014 Skopunkten har 3 for 2, men litt dumt at man ikke får prøvd først. Skopunkten sko er kjempe stive og kjipe Anonymous poster hash: 2b990...31a
Gjest Magdalene Skrevet 2. april 2014 #4 Skrevet 2. april 2014 Skopunkten har 3 for 2, men litt dumt at man ikke får prøvd først. Men har de noen kvalitetssko der da?
Gjest chisandra Skrevet 2. april 2014 #5 Skrevet 2. april 2014 Men har de noen kvalitetssko der da? Har kun kjøpt derfra 1 gang, så jeg har ikke forutsetninger for å mene så mye. De jeg kjøpte var helt ok, men pris og kvalitet hører ofte sammen når det gjelder sko.
liv Skrevet 2. april 2014 Forfatter #6 Skrevet 2. april 2014 Ingen skopunkt i nærheten heller så det er samme hva ikke aktuelt
Teriyaki Skrevet 2. april 2014 #7 Skrevet 2. april 2014 Ble også veldig skuffet over tilbudet til Skoringen. De eneste som egentlig var aktuelle var Viking-skoene med snøring, men de er bare fra størresle 28. Ikke var det noen sko alla Timberlan Goretex heller. Så her blir det vel i værste fall kjøpt sko på fullpris, menmen.
Gjest Magdalene Skrevet 2. april 2014 #8 Skrevet 2. april 2014 Ble også veldig skuffet over tilbudet til Skoringen. De eneste som egentlig var aktuelle var Viking-skoene med snøring, men de er bare fra størresle 28. Ikke var det noen sko alla Timberlan Goretex heller. Så her blir det vel i værste fall kjøpt sko på fullpris, menmen. Skuffende ja! Ble til at jeg kjøpte timberland i en annen butikk i år.
Teriyaki Skrevet 2. april 2014 #9 Skrevet 2. april 2014 Skuffende ja! Ble til at jeg kjøpte timberland i en annen butikk i år. Lurer på om Eurosko pleier å ha tilbud på Timberland sine? Her i nord er det enda ikke vær til overgangssko, så har god tid til å vente heldigvis. Enn så lenge er jeg fattig student og ønsker å unngå å betale full pris.. Ikke det at jeg tror det vil endre seg om to-tre måneder da, men..
Gjest Magdalene Skrevet 2. april 2014 #10 Skrevet 2. april 2014 Lurer på om Eurosko pleier å ha tilbud på Timberland sine? Her i nord er det enda ikke vær til overgangssko, så har god tid til å vente heldigvis. Enn så lenge er jeg fattig student og ønsker å unngå å betale full pris.. Ikke det at jeg tror det vil endre seg om to-tre måneder da, men.. hva med nettbutikken til xxl? Der kan de jo kanskje ha litt tilbud om du følger med. Har vært student selv, så vet hvordan det er, samtidig som man jo vil ha kvalitetssko til barna
Gjest Magdalene Skrevet 2. april 2014 #11 Skrevet 2. april 2014 http://www.xxl.no/sko/sko-barn-og-junior/tursko/timberland-ossipee-gtx-ox-tursko-barn/p/1090831_1_style disse er forresten veldig gode
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #12 Skrevet 2. april 2014 Jeg har også vært på skojakt til jentungen i det siste. Synes alt er så dyrt. Men igår fant jeg flotte, splitter nye joggesko på eBay, og de får jeg tilsendt i posten for totalt 104,- Jeg handler en del på eBay og er veldig fornøyd med det. Også er det moro å finne noe nytt, som ikke alle andre har. Og i tillegg er jo det meste grisebillig Anonymous poster hash: 3ef29...a8f
Teriyaki Skrevet 2. april 2014 #13 Skrevet 2. april 2014 (endret) hva med nettbutikken til xxl? Der kan de jo kanskje ha litt tilbud om du følger med. Har vært student selv, så vet hvordan det er, samtidig som man jo vil ha kvalitetssko til barna Ja jeg får bare følge godt med! Ja jeg er opptatt av gode sko og klær til gutten. Det får heller gå på bekostning av egne klær, for å si det sånn. Heldigvis lar deg seg gjøre så lenge man er flink til å handle på tilbud! Edit: De i linken du la til så bra ut! Men så så jeg et annet par fra Timberland som var hundre kr. dyrere som har sånn fin snøring. De var ikke så fine i fargen da, men..Borrelås blir så fort dårlig. I alle fall på Viking sine sko. Tror snøring er veldig greit. Knyting blir igjen alt for tungvindt. Endret 2. april 2014 av Teriyaki
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #14 Skrevet 2. april 2014 liv, on 02 Apr 2014 - 10:33, said: Jeg vet skoringen har 2 for 1, men det er bare på utvalgte modeller, og det var egentlig dårlig utvalg. Noen som vet om fler tilbud nå eller fremover i tid? Beste er å kjøpe joggesko på sportsbutikker. Disse er gode for føttene til barna og fås i flere ulike prisklasser. Når det er årstiden for det, bruker alltid mine barn joggesko i alle fall. De er 3 og 5 år gamle. Anonymous poster hash: bf82a...b13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå