Gjest Steamboat Skrevet 2. april 2014 #1 Skrevet 2. april 2014 Dere som har vært sammen med, kompis med, osv såkalte badboys,har dere noen ganger blitt skuffa over at han ikke er så tøff som dere trodde?
FalconPunch Skrevet 2. april 2014 #2 Skrevet 2. april 2014 (endret) . Endret 24. februar 2018 av FalconPunch
absinthia Skrevet 2. april 2014 #3 Skrevet 2. april 2014 De fleste badboys er litt pinglete av seg, det er ofte derfor de har den imagen. Har aldri blitt skuffet over det, fordi det er slik jeg har regnet med at det er. 1
Gjest Svampebob1 Skrevet 2. april 2014 #4 Skrevet 2. april 2014 De tøffeste menneskene er de som ikke tar seg selv så seriøst og som kan le litt av seg selv. De som ikke må hevde seg over andre for å bekrefte seg selv. Ydmykhet er ikke nødvendigvis et tegn på dårlig selvtillit eller selvfølelse ;-). Men hva vet vel egentlig jeg.... :-p ;-) 3
Sandie Skrevet 2. april 2014 #5 Skrevet 2. april 2014 (endret) 100 % enig med Svampebob1, men ts: ja, det har jeg opplevd (ikke blitt skuffet,men sett at de er annerledes enn først antatt). Jeg har en egen evne til å tiltrekke meg såkalte badboys og har "kommet under huden" på en god en del av dem. Min erfaring er at mange av dem definitivt har en følsom side - slik folk flest, men som de har gjort sitt beste for å skjule. De fleste badboys jeg har møtt letet etter kjærlighet og omsorg på akkurat samme måte som snille gutter gjør, men var ofte livredde for å bli såret. Derfor hadde mange vanskelig for å gå inn i seriøse forhold. Forøvrig er det jo ganske mange mennesker som setter opp en fasade og vil gi inntrykk av å være noe annet enn de egentlig er. Ofte for å skjule sider ved seg selv som de av en eller annen grunn ikke vil at andre skal se... Endret 2. april 2014 av Sandie
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #6 Skrevet 2. april 2014 Først må vi definere HVA en badboy er. det varier nok Anonymous poster hash: 05bdd...691
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå