AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #1 Skrevet 2. april 2014 Snuppa vår har gått på knærne siden hun var drøyt 12 mnd. Hun går på beina om vi holder med en finger, hun går langsmed bord og sofa, skyver stoler og gå vogn for egen maskin. Hun reiser seg opp ved egen hjelp om hun skal ha tak i noe. Burde vi sjekke henne hos fysioterapeut? Kan der være skadelig for kroppen hennes å gå så mye på knærne? Anonymous poster hash: 38add...604
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #2 Skrevet 3. april 2014 Det er ikke skadelig. Jeg har jobbet i barnehage og sett barn gå på mange rare måter før de lærer seg normalen. Bla en jente som gikk sidelengs som en krabbe Dersom hun fortsatt går sånn når hun har fyllt to ville jeg gått til fastlegen. Det meste er innenfor normalen Anonymous poster hash: 4eb6c...e53
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #3 Skrevet 3. april 2014 Snuppa vår har gått på knærne siden hun var drøyt 12 mnd. Hun går på beina om vi holder med en finger, hun går langsmed bord og sofa, skyver stoler og gå vogn for egen maskin. Hun reiser seg opp ved egen hjelp om hun skal ha tak i noe. Burde vi sjekke henne hos fysioterapeut? Kan der være skadelig for kroppen hennes å gå så mye på knærne? Anonymous poster hash: 38add...604 Hvordan ser bena hennes ut når hun står? Mulig hun trenger sko med litt ekstra støtte eller innleggssåler. Vår gikk akkurat sånn og han trengte det. Jeg ville tatt meg en tur til helsesøster, for da henviser hun deg til barnefysioterapeut så hun får se. Det pleier sjeldent og være noe annet enn kanskje de må ha ekstra støtte i sko eller såler. Anonymous poster hash: b36e2...2f7
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #4 Skrevet 4. april 2014 Ville fått det sjekket. Det kan godt være innenfor normalen, men best å være føre var. Hvis hun er godt utviklet i språket så kan det ha mye å si. Anonymous poster hash: 337ee...e38
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #5 Skrevet 4. april 2014 Vår var akkurat likeens, fikk beskjed om å ikke bekymre oss fra lege og helsesøster. Han begynte å gå da han var 19mnd, ingen problem. Anonymous poster hash: 7f0b6...9f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå