AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #1 Skrevet 2. april 2014 Hei! Jeg har lest en del om tunfisksalat som består av tunfisk og enten majones eller en form for yoghurt naturell/gresk yoghurt. Er dette sunt å ha på brødskiva? Anonymous poster hash: bab73...706
Gjest Kvinneline Skrevet 2. april 2014 #2 Skrevet 2. april 2014 Tunfisk er sunt. Dupper du den i majonaise derimot, not so much. Men jeg sier alt med måte. 1
Lea2 Skrevet 2. april 2014 #3 Skrevet 2. april 2014 Jeg liker ikke mayones eller yoghurt/rømmebaserte salater, men elsker tunfisk på skiva. Bruker bare tunfisk, gjerne rå løk, noen tomatskiver og godt med pepper. Ikke noe smør eller mayones. Blir slett ikke tørt og smaker masse!
skruf Skrevet 2. april 2014 #4 Skrevet 2. april 2014 Jeg bruker å lage denne varianten med tunfisk, som jeg enten har på knekkebrød eller bare spiser som den er: 1 boks tunfisk i vann (press ut vannet) Mager kesam (noen skjeer, prøv deg frem) Noen skiver sylteagurk, hakk opp (tørk gjerne av litt av laken med papir). Pepper Bland alt sammen og smak til med pepper
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #6 Skrevet 2. april 2014 Sunt så lenge du lager majonesen selv. Kjøpemajonesen består av dårlige oljer. Heldigvis er majones noe av det kjappeste og enkleste å lage selv. Naturell yoghurt er jo også sunt, så lenge man tåler meieriprodukter. Anonymous poster hash: 7995a...e25 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå