Gå til innhold

Bør jeg fjerne nettprofilen min på datingkanalen mens jeg dater fast mann?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bør jeg fjerne nettprofilen min på datingkanalen mens jeg dater fast mann? Vi har ikke noe forhold ennå. Vi bare dater. Derfor har jeg valgt å la den stå. Bør jeg ta vekk bilder eller fjerne den egentlig? Hva mener dere?

Anonymous poster hash: e500f...a00
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det synes jeg ikke. Du har da ikke lovt han noe og dere er da ikke sammens?

Tror det kan sende litt feil signaler til han altså.

• Liker 1
Gjest rådyr
Skrevet

Jeg ville nok tatt vekk de fleste bildene, og iallefall ikke logget meg inn der. Er du p Sukker er det jo enkelt å deaktivere for en periode. Du kan jo ev. tenke på å gjøre det etterhvert.

Skrevet

Bør jeg fjerne nettprofilen min på datingkanalen mens jeg dater fast mann? Vi har ikke noe forhold ennå. Vi bare dater. Derfor har jeg valgt å la den stå. Bør jeg ta vekk bilder eller fjerne den egentlig? Hva mener dere?

Anonymous poster hash: e500f...a00

Det kommer helt an på hvor lenge dere har datet, og hvor seriøs datingen er.

Hvis dere treffes flere ganger i uken, og har mye kontakt utenom dette også, så mener nå i hvert fall jeg at det er greit å kutte ut profilen sin. I hvert fall om dere har datet en stund. Det er jo ikke akkurat lett å fokusere på han du treffer her-og-nå, dersom det hele tiden tikker inn beskjeder fra andre kjekke menn (som du kaaaanskje kunne likt også). Flere valg gir total forvirring!

Liker du denne mannen, så burde svaret falle deg naturlig. Kan du ikke bare deaktivere den så lenge du dater han her? Og om det ikke skulle gå som du ønsker, så er det jo lett å kaste seg ut på markedet igjen og bare aktivere kontoen.

Skrevet

Det finnes intet fasitsvar på dette.

Har du truffet denne mannen på datingsiden? Og hvis ja, har han selv sluttet å være aktiv?

Hvis jeg likte ham veldig godt og følte det gikk i retning av et eksklusivt forhold hadde jeg nok deaktivert profilen, ellers hadde jeg bare latt profilen stå en stund til uten å endre noe på den.

AnonymBruker
Skrevet

Det her er ofte et problem virker det som...

Ikke fjern profilen for tidlig ihvertfall!!! Enkelte menn får sykt høye forhåpninger fra dag 1 og du må gjøre som du vil med profilen din uten å tenke hva de tror og mener.

Traff en fyr fra Møteplassen 3 ganger til kaffedate.

Han sa rett ut at han ville deakivere profilen nå som han hadde møtt meg.

Trodde visst vi var :yvonne: allerede.... :roll:

Jeg hadde nettop fornyet mitt VIP medlemskap for 3 måneder før jeg møtte han, og sa jeg ville være der til abonnemanget gikk ut..dette reagerte han ikke på virket det som,

MEN SÅ:

Følte ikke gnisten var helt på topp mellom oss og gikk derfor inn på profilen min og oppdaterte den med nytt bilde.

Da la han som ellers aldri logget seg inn, merke til det med en gang og sendte meg syrlig sms:

"fint nytt profilbilde av deg på Møteplassen. du blir nok ettertraktet der;) "

ehh...? :overrasket: litt sjalu eller?

Følte uansett ikke at jeg hadde gjort noe galt. Vi hadde tross alt bare møttes på cafe 3 ganger.

Hører også med til historien at etter 4. møte kuttet jeg ham ut

Gjør det du føler for ts, så lenge man ikke er veldig seriøst på vei inn i et forhold må det være lov å beholde profilen..

Anonymous poster hash: c5975...83b
Skrevet (endret)

Det kommer helt an på hvor lenge dere har datet, og hvor seriøs datingen er.

Hvis dere treffes flere ganger i uken, og har mye kontakt utenom dette også, så mener nå i hvert fall jeg at det er greit å kutte ut profilen sin. I hvert fall om dere har datet en stund. Det er jo ikke akkurat lett å fokusere på han du treffer her-og-nå, dersom det hele tiden tikker inn beskjeder fra andre kjekke menn (som du kaaaanskje kunne likt også). Flere valg gir total forvirring!

Liker du denne mannen, så burde svaret falle deg naturlig. Kan du ikke bare deaktivere den så lenge du dater han her? Og om det ikke skulle gå som du ønsker, så er det jo lett å kaste seg ut på markedet igjen og bare aktivere kontoen.

Hvis personen er noe å satse på, så er det greit å fjerne, men hvis man er usikker: la stå, men ikke være aktiv. Hvis en er svært usikker, og i ferd med å dumpe fyren, så fortsett å hold den aktiv! .

En har mange grunner til å være usikker i en sånn fase. Og så lenge man ikke har lovet hveandre noe, så er det ikke galt å ha profilen der. Men er man svært interessert i personen er det lurt å ikke være aktiv, samt trekke vekk bilder for en stund.

Endret av Meline37

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...