Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hva gjør dere med han dere ikke glemmer, når dere har "gått videre", men at det virker som om han fremdeles også forstår at dere hadde noe spesielt sammen og er villig til å satse.

Ja, det er en "love story", men vi lever jo ikke i et eventyr og har andre enn oss selv å ta hensyn til.

Anonymous poster hash: 531d6...c71
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av Gullrose
Skrevet

Styrer unna?

Gjest Heartbeat
Skrevet

Jeg hadde en ungdomskjæreste som jeg trodde jeg aldri kom til å glemme. Han var min største kjærlighet og vi hadde så sterke følelser for hverandre. Blandet blod sammen for vi skulle alltid være sammen.

Jeg virkelig ELSKET han av hele mitt brennende hjerte :hjerte::hjerte::hjerte:

Våre veier skiltes, jeg traff andre og jeg gjorde det slutt. Da angret jeg ikke, men angeren kom senere etter noen år.

Jeg drømte meg nesten bort om hvor koselig og romantisk det skulle bli når vi engang møttes igjen, for som man vet : Gammel kjærlighet ruster ikke!

Vi traff hverandre noen få ganger gjennom årene og var like betatt, men omstendighetene gjorde at det ikke kunne bli oss to da.

Det gikk flere år , vi ble på et tidspunkt single begge to og jeg fikk plutselig en venneforespørsel på facebook. Kjente han først ikke igjen, han så så annerledes ut :erter:

Da fant jeg plutselig ut at han ikke var min ene kjærlighet lengre , lengselen var bare en illusjon av tapt kjærlighet fra ungdommen :smilorange:

Så jeg tror ikke lengre på den der at gammel kjærlighet ikke ruster,kjærligheten bare føltes så sterk for jeg var ung og ikke hadde opplevd de følelsene før.. :Nikke:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...