AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #1 Skrevet 1. april 2014 ...etter mer eller mindre seks timer med ikke-seksuelt-snakk, skulle jeg og daten ta en oppsummering av kvelden. Da sa han blant annet at han flere ganger i løpet av kvelden hadde hatt lyst til å trekke meg inntil seg og kysse meg. Etter enda litt mer hinting, satte jeg meg nærmere han og ba han "leve ut fantasien". Det endte med at vi klinte en del. Da han skulle ta toget hjem, kysset vi igjen, og han hadde vanskeligheter med å la meg gå. Fikk nettopp melding der han skrev at han hadde kost seg veldig ikveld og gledet til å se meg igjen. Nå lurer jeg på: er småklining en uskyldig greie på første date når vi har snakket om løst og fast i mange timer? Anonymous poster hash: 64696...80b 2
Støvkornet Skrevet 1. april 2014 #2 Skrevet 1. april 2014 Alle har jo sine normaler innenfor dating, men av det jeg har hørt så er kyssing og småklining vanlig på første date. Det er jo en uskyldig greie mener jeg, men det kan også "speede" ting opp, at dere kanskje vil møtes fortere enn planlagt osv. Man får litt "blod på tann" liksom
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #3 Skrevet 2. april 2014 Alle har jo sine normaler innenfor dating, men av det jeg har hørt så er kyssing og småklining vanlig på første date. Det er jo en uskyldig greie mener jeg, men det kan også "speede" ting opp, at dere kanskje vil møtes fortere enn planlagt osv. Man får litt "blod på tann" liksom Så klinings på første date når man har snakket og. "Holdt fingrene av fatet" i mange timer, betyr nødvendigvis ikke at han kun er ute etter sex? Anonymous poster hash: 5d35a...f28
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #4 Skrevet 2. april 2014 Så klinings på første date når man har snakket og. "Holdt fingrene av fatet" i mange timer, betyr nødvendigvis ikke at han kun er ute etter sex?Anonymous poster hash: 5d35a...f28 Ikke hvis dere snakket i mange timer og han virket genuint interessert i det du da sa. Og at han dessuten SA til deg at han hadde lyst til å kysse deg mener jeg er et godt tegn. Anonymous poster hash: ffb74...c7f
Støvkornet Skrevet 2. april 2014 #5 Skrevet 2. april 2014 Så klinings på første date når man har snakket og. "Holdt fingrene av fatet" i mange timer, betyr nødvendigvis ikke at han kun er ute etter sex? Anonymous poster hash: 5d35a...f28 Tror man merker fort om en person kun er ute etter kroppen..
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #6 Skrevet 2. april 2014 Ja man merker som regel om de vil mer Litt klinings på første daten er helt innafor, i hvert fall for meg. Greit å se om de KAN kysse også! Anonymous poster hash: 00582...762
Gjest Lille-pus Skrevet 2. april 2014 #7 Skrevet 2. april 2014 Var det ikke hyggelig? - jeg synes det høres slik ut på det du beskriver, TS. Tiltrekning og kjemi. Kjemi og tiltrekning. - kan det bli noe særlig bedre enn det da? Hilser du på noen tanker om 'uskyldig' småkling som ikke skal være mer enn det, og er redd for at det var mer enn det? Selvsagt er det alltid hyggelig når noen sier de 'dør' etter å kysse deg... og har kjent på den lysten en hel kveld... time etter time. 1
Gjest Beist Skrevet 2. april 2014 #8 Skrevet 2. april 2014 Hvorfor skulle det være noe galt i det? Følg magefølelsen, du, og kos deg. 1
Gjest heihallo1998 Skrevet 2. april 2014 #9 Skrevet 2. april 2014 Alle har jo sine normaler innenfor dating, men av det jeg har hørt så er kyssing og småklining vanlig på første date. Det er jo en uskyldig greie mener jeg, men det kan også "speede" ting opp, at dere kanskje vil møtes fortere enn planlagt osv. Man får litt "blod på tann" liksom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå