Gå til innhold

Hvor mange barn ønsker du deg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du nå? Hvor mange barn ønsker du deg? Hvor lenge vil du date før du vil sette igang med babylaging?

Anonymous poster hash: 253f7...dc1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

1 barn, er 30 år, har vært sammen med samboer i 5 år....vi er ikke klare enda

jeg synes man minimum bør være sammen 2 år før man får barn....helst lenger

Anonymous poster hash: f7470...78b
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

1-3. Spørs hvor lenge man har kjent hverandre fra før synes jeg, men minimum ett år alene sammen før man får barn kanskje? Er jo litt fint å ha noen minner sammen bare kjæresten og jeg, uten barn også. Tror kanskje det blir litt lettere å ta vare på forholdet og se hverandres behov og følelser da i en travel småbarnstid.

Anonymous poster hash: e1b61...5da

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

0

Anonymous poster hash: 06666...d63
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

2

Planlegger å bli gravid når jeg blir 33. Er 31 nå.

Anonymous poster hash: cbfe4...95c
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ønsker meg i hvertfall 3 barn. Jeg er 28 og har vært sammen med kjæresten i 4 år, og tenker å begynne å prøve neste vår.

Jeg er selv fra en stor søskenflokk så å få mindre enn 3 syntes jeg blir litt lite....

Anonymous poster hash: 0fa37...b09
Gjest Solstråla88
Skrevet

Vi ønsker oss 3, men ser ut som det bare blir 2..

Skrevet

3, men det blir nok bare 2. Samboer vil aldri gå med på en tredje, så. :)

Skrevet

Er 21. Ønsker meg 2 barn. Har samboer, vært sammen i 2 år, men ønsker absolutt ikke barn ennå (ikke planlagt iallefall). Skulle det skje, så skjer det, men forhåpentligvis venter vi 3 år til minst sånn at jeg er ferdig med utdanning, vi har kjøpt hus og har fått reist litt :)

Skrevet

37, har 2 barn og ønsker å få 1 til. Ønsker å få barn så fort som mulig, altså så fort jeg har funnet en mann det er kjemi med. Er for gammel til å vente lenge med å få barn hvis jeg skal ha ett til, men skal uansett være fornøyd om jeg ikke får flere barn. Jeg har jo to. Føler for å ha flere sikkert fordi jeg er oppvokst i stor søskenflokk:). Barna har man med seg for resten av livet. Værre med forhold, partner kan lett gå. Derfor viktigere med barn enn forhold for meg men tror aldri jeg hadde klart å vært alenemor uten en far som hjalp til.

Skrevet

30 år, ønsker to barn. Er prøvere og skal snart gjennom første runde med ICSI.

Har vært gift i halvannet år og syns det har vært viktig og riktig med litt tid for oss selv før vi eventuelt får barn. For meg er forholdet med mannen min akkurat nå viktigere enn barn, men det har kanskje mye med det faktum å gjøre at vi allerede da vi ble sammen visste at vi kom til å ha problemer med å få barn, så vi må ha et forhold hvor vi kan ha det godt sammen kun oss to dersom vi ikke lykkes med prøverør.

Skrevet

27 år. Ett, maks to barn. Kjæresten og jeg har vært sammen i to måneder, så må nok vente et par år til tenker jeg. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg er 23, har to barn og er fornøyd med det! :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er 22 år. Vært sammen med kjæresten i 4 år. Ønsker meg 3 barn. Er klar, men det er ikke samboer :)

Anonymous poster hash: 6e862...267
Skrevet

23 år, ingen barn foreløpig. Venter gjerne 10-12 år jeg, barn har overhodet ingen hast for meg. Men jeg ønsker meg dem masse :hug:

Helst 2!

Skrevet

Har alltid ønska meg 4 barn:)

Skrevet

Er i midten av 30-årene, og har pussig nok alltid hatt lyst på ett barn mer enn det jeg har :ler: Men nå tror jeg det holder med nummer seks som kommer i september. Det får være grenser! ;)

• Liker 4
Gjest Tekola
Skrevet

Er 23, venter nummer to i sommer, ønsker meg 3-4.

Man bør kjenne hverandre såpass at man tror forholdet overlever det å få barn.

AnonymBruker
Skrevet

27 år. Ett, maks to barn. Kjæresten og jeg har vært sammen i to måneder, så må nok vente et par år til tenker jeg. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrivefeil? Var ikke du gift? :)

Anonymous poster hash: 2fcb5...2c1

• Liker 1
Skrevet

3.

Er 23. Skal ikke ha barn uten at jeg er gift. Tenker ett år sammen er greit for man gifter seg, baby kan komme når som helst etter det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...